برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

۳۰ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اجی مجی بهترین راهکار آموزش دروس ابتدایی
امروزه شاید بیش از هر چیزی در جهان به بیماری کرونا و تاثیرات منفی آن پرداخته می شود. یکی از مهم ترین تاثیرات این بیماری در سطح جهان و به ویژه در کشور ایران متوجه بخش آموزش می شود.
اجی مجی بهترین راهکار آموزش دروس ابتدایی
به گزارش افکارنیوز، امروزه شاید بیش از هر چیزی در جهان به بیماری کرونا و تاثیرات منفی آن پرداخته می شود. یکی از مهم ترین تاثیرات  این بیماری در سطح جهان و به ویژه در کشور ایران متوجه بخش آموزش می شود. به دلیل عدم برگزاری کلاس های درس و نبود امکانات و زیرساخت های کافی برای آموزش های مجازی در کشور یکی از مهمترین نگرانی های والدین در این دوران نحوه تحصیل و آموزش فرزندانشان است. هر چند آموزش برای تمامی مقاطع دچار اختلال و مشکل شده ولی می توان بیشترین صدمه را به دانش آموزان ابتدایی نسبت داد چون این دانش آموزان در ابتدای مسیر آموزش خود هستند و اگر از همین ابتدا یادگیری مناسبی نداشته باشند دچار مشکل های عمده ای درمسیر تحصیل و آینده آموزشی خود خواهند شد. ”خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا می‌رود دیوار کج“ مصداق عالی برای بیان این موضوع است.

امروز به شما یکی از بهترین راهکارهای آموزش دروس ابتدایی یعنی آموزش با موسسه اجی مجی را معرفی خواهیم کرد که با کمک آن از بابت آموزش دروس ابتدایی از پایه اول دبستان تا ششم آسوده خاطر خواهید شد. حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا یک هدیه به ارزش 000/200 تومان را نیز به صورت رایگان از اجی مجی دریافت کنید.

چرا باید آموزش دروس ابتدایی را جدی بگیریم
همانطور که قبلا اشاره شد آموزش ابتدایی یکی از پراهمیت ترین پایه های آموزشی است که اگر در روند آن خللی ایجاد شود سبب ایجاد آسیب های جبران ناپذیری به روند آموزش دانش آموز در این سطح و حتی در سطح های بالاتر می شود.

البته بایستی به این موضوع نیز اشاره کرد که تفاوت چندانی مابین پایه اول و ششم ابتدایی نباید قائل شد زیرا دروس پایه ابتدایی زنجیروار به یکدیگر مرتب اند و آموزش هر درس در پابه قبل لازمه ادامه آموزش در پایه های بعدی است و هرگونه کوتاهی و عدم توجه به امر آموزش در هر پایه سبب ایجاد مشکل های فراوانی در زمینه یادگیری می گردد. علل خصوص دروس تاثیر گذاری همچون ریاضی و علوم که از منابع مهم و اساسی آموزش بوده و تا پایان راه آموزش همراه دانش آموز خواهد بود. 

همین مشکلات عدم یادگیری را در دوران کنکور به راحتی می توان مشاهده کرد که حدود نیمی از داوطلبان کنکوردر دروس مهمی همچون  ریاضی درصد منفی را کسب می کنند. می‌توان گفت که فردی که درصد صفر در درسی کسب می‌کند به این معنی است که آن را آموزش ندیده و فردی که درصد منفی کسب می‌کند به این معنی است که آن درس را اشتباه آموزش دیده است...

اهمیت آموزش با انیمیشن و تصویر سازی
امروزه آموزش جهانی با تصویر سازی، انیمیشن و نقشه راه و بر مبنای تکنولوژی های روز دنیا انجام می شود. خوشبختانه در سال های اخیر آموزش در ایران هم به همین سمت و سو حرکت کرده و کم کم آموزش با روش های سنتی و با استفاده از روش های قدیمی جای خود را به همین آموزش های جهانی می دهد. هدف از آموزش در قالب داستان، قصه و انیمیشن بالا بردن کیفیت و همچنین لذت بخش تر کردن آموزش علل الخصوص در پایه های ابتدایی است.

با این شیوه دیگر نیازی نیست دانش آموز زمان زیادی را صرف حفظ کردن مطالب کند چرا که آموزش با تصویر و انیمیشن و بصورت شهودی انجام می گیرد که این امر سبب افزایش ماندگاری مطالب در مغز و یادگیری مطالب یکبار برای همیشه می شود.

تا کنون اولین و تنهاترین مجموعه ای که آموزش دروس ابتدایی را با استفاده از همین روش های روز دنیا یعنی الگو و انیمیشن انجام می دهد موسسه اجی مجی است.

معرفی موسسه اجی مجی به عنوان بهترین راهکار آموزش دروس ابتدایی
در واقع اسم موسسه اجی مجی از دو عروسک اجی مجی گرفته شد که در آموزش های این موسسه نقش دانش آموزان را اجرا می کنند. در تدریس های این موسسه علاوه بر دو عروسک اجی مجی از اساتید بنام کشور در زمینه آموزش ابتدایی استفاده شده است.

موسسه اجی مجی این امکان را می دهد که در این ایام کرونا دانش آموزان بدون این که در کلاس های درس شرکت کنند از آموزش هایی با کیفیت بالا و براساس معیارهای آموزش جهانی برخوردار شوند در این موسسه برای اولین بار در آموزش دروس از بهترین تکنولوژی های روز جهان از جمله AR، VR و 3D استفاده شده است.

در آموزش های این موسسه آموزش بر اساس روانششناسی آموزش بوده و علاوه بر پوشش کامل و جامع خط به خط کتاب درسی سعی شده آداب و روش های زندی هم به دانش آموزان آموزش داده شود.

اما مجموعه اجی و مجی چه خصوصیاتی دارد که باعث محبوبیت آن شده است؟
مهمترین خصوصیت مجموعه اجی و مجی آموزش شهودی و با انیمیشن می باشد. کاری که حرف آخر نیز آن را به خوبی انجام داده است. در واقع در این موسسه برای آموزش دروس از داستان ها و قصه ها استفاده می شود و دیگر نیاز نیست که دانش آموز محیط جنگل یا آزمایشگاه و ... را تصور نماید چرا که با روش های روز دنبا این مکان ها و محیط ها بصورت 3 بعدی طراحی شده و دانش آموز در قالب یک داستان با این مکان یا مبحث مورد نظر آشنا می شود. دانش آموز به نحوی غرق داستان می شود که بدون آنکه خود متوجه شود سنگین ترین مطالب درسی را به آسانی می آموزد.

اجی مجی دو خواهر و برادر عروسکی هستند که در این موسسه نقش دو دانش آموز را ایفا می کنند که در واقع نماینده دانش آموزان هستند که اجری نقش دانش آموز خجالتی و مجی نقش دانش آموز پرشور را ایفا می کند. تمام سوالاتی که ممکن است در ذهن دانش آموز شکل بگیرد توسط اجی مجی از استاد سوال میشود که این امر به درک بهتر مطالب کمک می کند.

. باید خاطرنشان شویم که در اجی مجی از بهترین روانشناسان کشور برای سناریو نویسی استفاده شده است و برای عروسک گردانی هم از حدود 20 نفر استفاده شده است. همچین در هر پایه از مدرسین زبده کشوری استفاده شده است. برای اطلاع از لیست قیمت محصولات اجی مجی در انتهای این مقاله با شماره های مشاورین مجموعه تماس حاصل فرمایید.

معلم های موسسه اجی مجی چه کسانی هستند؟
همانطور که قبلا هم گفته شد برای آموزش دروس از دروس زبده کشوری استفاده شده است تا دانش آموزان بتوانند از آموزشی جامع و کامل و بر اساس تکنولوژی های روز دنیا  استفاده کنند. برای تدریس دروس پایه اول ابتدایی از خانم مینا قجر استفاده شده است. ایشان دارای 10 سال سابقه تدریس در پایه اول ابتدایی هستند که همواره حضور پررنگی در جشنواره های استانی و کشوری بعنوان معلم و داور داشته اند. تدریس این پایه که بی شک مهم ترین پایه ابتدایی نیز تلقی می شود بصورت کاملا روان و داستانی است که برای اولین بار در این سطح و مقیاس پوشش کامل و جامع کل کتاب صورت گرفته است.

برای تدریس پایه دوم ابتدایی از خانم نرجس نوربخش استفاده شده که چندین سال در این زمینه فعالیت دارند که شاید بسیاری از شما از طریق فضای مجازی با آموزش های ایشان آشنایی داشته باشید. خانم نرجس نوربخش تمام دوره های روانشناسی را گذرانده و به خوبی با اختلالات یادگیری دانش آموزان آشناست همین امر سبب شده تا آموزش های ایشان بر اساس همین اختلالات صورت گیرد تا دانش آموز به راحتی مطالب را یاد بگیرد. ایشان بارها و بارها از داستان های مختلف استفاده می کنند که سبب می شود دانش آموز بدون آن که متوجه شود مراحل آموزش را با لذت و علاقه طی می کند. خانم نوربخش علاوه بر تدریس دروس سعی به آموزش آداب زندگی و آموزش کنترل خشم را دارد.

2

برای تدریس پایه سوم ابتدایی از خانم ریحانه رضایی استفاده شده است.

این پایه بعلت این که کم کم دانش آموزان از مرحله آموزش مقدماتی خارج می شوند و وارد مباحث مهم و کاربردی همچون جدول ضرب می شوند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. خانم رضایی مدرس جوان و پر انرژی سال سوم سعی کرده اند تمام  تدریس ها رو در دل داستان ها انجام دهند برای اولین بار در این مجموعه از کارتون آموزشی شهر ماهی ها استفاده شده است که تاثیر بسزایی را در روند آموزش دانش آموزان دارد. برای تمام بخش های تدریس سناریو های شاد و جذاب در نظر گرفته شده است تا دانش آموز بتواند بدون خستگی و با لذت مباحث را بیاموزد.

برای تدریس پایه چهارم ابتدایی از خانم فرزانه صدیقی استفاده شده است. ایشان نیز مانند سایر مدرسین این موسسه از معلمین بنام و نمونه کشوری هستند. از ویژگی های تدریس ایشان میتوان به تبدیل مفاهیم کتاب درسی به داستان های تصوری و متحرک، استفاده از سناریو های مختلف با کمک اجی مجی، تدریس در سطح ها و هوش های مختلف، حل همه دغدغه های درس ریاضی و همچنین استفاده از قطار اعداد برای آموزش ریاضی اشاره کرد. همچنین استفاده از شعرسازی و داستان سرایی متعدد در کنار آموزش شهودی از ویژگی های مهم است که جذابیت یادگیری این پایه را چندین برابر کرده است.

برای تدریس دروس سال پنجم و ششم چون حجم مطالب و همچنین تعداد دروس بیشتر از سال های قبل است از چند معلم برا آموزش استفاده شده است که همچون سایر مدرسین این موسسه دارای رزمه کاری پربار و سایقه درخشانی در امر آموزش هستند. تدریس کتاب اجتماعی و هدیه های آسمان توسط خانم مریم احمدپور انجام شده است. شاید این دروس در نگاه اول دروس بسیار آسانی تلقی شوند ولی با دقت در مورد هر یک از این دروس بخوبی مشخص می شود این دروس از درس های حفظی تلقی می شوند و نقش مدرس در علاقمند کردن دانش آموزان به این دروس بسیار مهم و غیر قابل انکار است. برای اولین بار در این پایه دروس متنی و حافظه ای با داستان و انیمیشن صورت گرفته است که سبب جذاب تر شدن آموزش و اشتیاق دانش آموز برای یادگیری شده است.

تدریس ریاضی پایه پنجم توسط خانم نیلوفر قهرمانی انجام شده است. هدف اصلی خانم قهرمانی آشتی دادن دانش آموزان با درس ریاضیو آموزش ریاضی به شکل داستانی و جذاب هست به نحوی که دانش آموز از آموزش ریاضی لذت ببرد. ویژگی های تدریس ایشان را می توان  آموزش ریاضی با خنده، روی خوش، خلاق و سرزنده دانست.

تدریس علوم پایه پنجم که یکی از دشوارترن دروس اینپایه است توسط زهرا بلیوند انجام شده است. از ویژگی های تدریس خانم بلیوند می توان به دوری از آموزش مطالب زائد، آموزش کامل و حتی فراتر از کتاب همچنین استفاده از تمام حواس بچه ها اشاره کرد. در این آموزش سعی شده  مهارت های اجتماعی نیز آموزش داده شود همچنین شیطنت های عروسک مجی تداعی گر محیط کلاس درس باشد.

تدریس فارسی سال پنجم توسط خانم اکرم دمیرچلی انجام شده است. خانم دمیرچلی هم جزو اساتید نمونه کشوری هستند که شاگر قیصر امین پور نیز بوده اند. هدف خانم دمیرچلی آموزش ادبیات با داستان های تصویری و بر اساس روانشناسی یادگیری و متناسب با روش های آموزش روز دنیاست به طوری که سبب افزایش لذت یادگیری و کاهش زحمت  درس خواندن شوند.

دروس سال ششم ابتدایی نیز توسط چندین مدرس تدریس می شودکه تدریس دروس مطالعات اجتماعی و علوم شش را خانم مریم احمدی، ریاضی خانم قهرمانی و فارسی ششم را ختم دمیرچلی برعهده دارند.

جهت استفاده از نمونه تدریس های اجی مجی میتوانید به سایت مرکزی موسسه اجی مجی ajjimajji.org مراجعه کنید.

20 درصد از محتوای آموزشی اجی مجی به صورت رایگان
موسسه اجی مجی برای دانش آموزان پایه ابتدایی یک شگفتانه بسیار ویژه یعنی دریافت 20 درصد کل دروس هر پایه بصورت رایگان در نظر گرفته است که این محصول شامل قسمت های مختلفی از هر درس برای آموزش بهتر دانش آموزان با روش های جهانی و آشنایی با شیوه و روش تدریس دروس در موسسه اجی مجی است که می تواند کمک شایانی در درک و یادگیری دروس ابتدایی داشته باشد. درضمن برای آشنایی کامل با دروس اجی مجی و دریافت اطلاعات تکمیلی می‌توانید به لیست قیمت محصولات اجی مجی مراجعه کنید و از تخفیف فوق العاده محصولات نیز بهره ببرید. همچین برای دریافت این محصول ویژه به صورت رایگان کافی است پایه تحصیلی خود را به سامانه پیامکی 10002907 ارسال کنید تا همکاران و مشاورین ما سریعا با شما تماس بگیرند.

 3

از ویژگی های بارز این موسسه می توان به داشتن مشاوران و کارشناسان تحصیلی اشاره کرد که می توانند نقش مهم و غیر قابل انکاری را در پیشرفت دانش آموز شما ایفا کنند.

اگر می خواهید دانش آموزتان بهترین مسیر آموزشی را در پیش بگیرد، با کارشناسان و مشاورین تحصیلی موسسه اجی مجی تماس بگیرید:

برای دریافت محصولات اجی مجی  با تخفیف ویژه و ارتباط با مشاورین مجموعه می‌توانید از طریق شماره تماس های مرکزی اجی مجی اقدام کنید تا مشاورین ما به صورت کامل شما عزیزان را راهنمایی کنند.

021-66572045

021-66572046

021-66058258

021-66017397

 

منبع

  • صدرا مهربان
  • ۰
  • ۰

سوالات زبان عربی در کنکور شامل چندین بخش است:
قسمت اول شامل ترجمه است.
قسمت دوم قوانین مطالعه زبان عربی در کنکور شامل درک مطلب است.
قسمت سوم شامل سوالات گرامر عربی 2 و 3 است.
نحوه خواندن زبان عربی برای کنکور
بهتر است ابتدا یک موضوع انتخاب کنید و قوانین را با دقت از کتاب درسی یا کتاب راهنمای خود بخوانید. فقط قوانین را حفظ نکنید ، بلکه آنها را درک کنید و به مثالهای کتاب توجه کنید.
پس از یادگیری قوانین ، حفظ و نوشتن آنها در برگه خلاصه ، یک بار از ابتدای درس تا انتها با تمرین و مثال ترجمه کنید و از کلمات انتهای کتاب استفاده کنید.
نحوه خواندن زبان عربی برای کنکور
نحوه خواندن زبان عربی برای کنکور
جواب 10 تا 12 تست صحیح نوشته شده و تفسیری می تواند حداقل 40 نمره را به شما بدهد.

نحوه انجام تمرینات را از کتاب درسی بیاموزید و حتماً تمرینات را خودتان حل کنید ، آنها را خودتان تجزیه و تحلیل کنید و قوانینی را که از طریق این تمرینات آموخته اید بررسی کنید.
کنکور زبان عربی را حل کنید و نکات مهم را در جزوه خود بنویسید. حتماً هنگام تست هر 4 گزینه را بررسی کرده و پاسخ تشریحی را مشاهده کنید.
در هر زبانی هر کلمه ای در جمله ای نقش ویژه ای دارد. در زبان عربی ، هر کلمه یا حرف می تواند در جمله نقش داشته باشد و یا حتی در برخی موارد نقش را در جمله تغییر دهد. مشخصه این تغییرات عرب سازی است ، سعی کنید شناخت این نقش ها را افزایش دهید. در هر تمرین و آزمایشی که انجام می دهید ، حتی اگر مسئله تعریف نقش کلمات در یک جمله نیست ، آن را تعریف کنید.

  • صدرا مهربان
  • ۰
  • ۰

دین و زندگی یازدهم حرف آخر استاد یوسفیان پور

امروز در این مقاله درباره محصول دینی یازدهم حرف آخر می خواهیم توضیحاتی در اختیارتون قرار بدیم، با ما همراه باشید.

دلنوشته ی یک داوطلب کنکوری :

نزدیکای کنکور بود و فکر میکردم دینی را باید حفظ کرد و می‌توانم با حفظ کردن متن و پیام آیه ها دین و زندگی را را خوب بزنم و خوب نتیجه می‌گرفتم. حتی در آزمون های مبحثی می‌توانستم دین و زندگی را بالای 80 بزنم. همین که وارد اولین آزمون جامع شدم فهمیدم که هیچی از دینی یادم نیست. وقتی رسیدم به دین و زندگی در اوج نا باوری دیدم که فقط یکی از سؤالات آن هم مربوط به درس آخر دین و زندگی سال دوازدهم بود را حل کنم و درصدم در آن آزمون برای دین و زندگی 4 درصد شد.

حال عجیبی داشتم و دلم پر بود که چرا نتوانستم دین و زندگی را خوب بزنم. به فکر افتادم که دوباره دین و زندگی را مرور کنم درست می‌شود اما هر مطلب را که میخواندم برایم تازگی داشت و انگار اولین بار بود که می‌خواندم.

متاسفانه این داستان حال و روز خیلی از ما و دوستان ما است و شاید خیلی از ما حتی این را درک نکنیم و تا رسیدن به روز کنکور متوجه اشتباهمان نشویم.

دینی نظام جدید از 442 صفحه تشکیل شده است که هر خط آن امکان طرح تست در کنکور را دارد و باید کاملا برا آن مسلط باشیم.

نیم نگاهی به کنکور 97 بندازیمو وضعیت داوطلبان را در آن نیز بررسی کنیم.

عملکرد داوطلبان کنکور 97 در درس دین و زندگی :

در سال 97 تعداد 569984 داوطلب در گروه تجربی ، 134058 داوطلب در گروه ریاضی و تعداد  187660 در گروه انسانی سر جلسه ی کنکور حاضر شده بودند.

رشته ی تجربی :

8 درصد داوطلبان تجربی دین و زندگی را بالای 50 درصد زدند.

رشته ی ریاضی :

11 درصد داوطلبان دین و زندگی را بالای 50 درصد زدند.

رشته ی انسانی :

در این رشته نیز آمار پاسخ گویی بسیار افتضاح بود و فقط و فقط 4 درصد کل داوطلبان توانستند در درس دین و زندگی به درصد بالای 50 دست پیدا کنند و 96 درصد دین و زندگی را زیر 50 درصد زدند.

خودتان حساب کنید کسی که فقط به 13 سؤال از تست های دین و زندگی پاسخ دهد جزو 10 درصد اول داوطلبان در هر گروه می‌شود ولی عمل به این گفته آنقدر هم آسان نیست و رسیدن به درصد بالای 50 واقعا دشوار است.

آمار بی سابقه ی دین و زندگی در کنکور

به صورت کلی تعداد 891702 نفر در کنکور سراسری سال 97 شرکت کردند و از این تعداد فقط 3 نفر توانستند دین و زندگی را 100 بزنند.

2 نفر از گروه تجربی و 1 نفر از گروه ریاضی. در گروه انسانی هم فردی قادر به 100 زدن دین و زندگی نبود.

سه عامل موفقیت در کنکور منبع خوب ، پشتیبانی خوب ، تلاش وپشت کار خوب می‌باشد . در صورتی که این سه عامل در کنار هم قرار گیرند موفقیت نه تنها در کنکور بلکه در هر زمینه ی دیگری تضمینی می‌شود.

اگر خواهان رسیدن به درصد بالای 90 دین و زندگی در کمتر از یک هفته می‌باشید این متن مانند یک معجزه برای شما عمل میکند و شمارا به هدفتان می‌رساند.

در این متن به بررسی ومعرفی محبوب ترین پکیج دین و زندگی یازدهم حرف آخر که در سال های اخیر سر و صدای زیادی به پا کرده است و داوطلبان زیادی را نیز به نتیجه رسانده است می‌پردازیم.

معرفی کامل پکیج دین و زندگی یازدهم حرف آخر استاد یوسفیان پور :

تدریس دینو زندگی یازدهم حرف آخر را استاد علیرضا یوسفیان پور پدیده ی دین و زندگی کنکور به عهده دارد. در این پکیج دیگر با تمامی روش های وقت گیر و خسته کننده ی قبلی خداحافظی کنید و با پکیج دین و زندگی یازدهم حرف آخر بدون حفظ کردن حتی یک کلمه و فقط به صورت تصویری و رمز گردانی کل دین و زندگی را یاد بگیرید. در سه قسمت به بررسی ویژگی های پکیج دین و زندگی یازدهم حرف آخر خواهیم پرداخت.

در ادامه می توانید دینی حرف آخر، که از تخفیف های ویژه ای برخوردار هستند هم مشاهده بفرمایید.

ویژگی های تدریس استاد یوسفیان پور در پکیج دین و زندگی یازدهم حرف آخر :

در پکیج دین و زندگی یازدهم حرف آخر با تمام روش های وقت گیر و خسته کننده تدریس خداحافظی شده است و آموزش به صورت شهودی انجام می‌شود. مزیت آموزش شهودی و استفاده از انیمیشن در آموزش ، انتقال مفاهیم به صورت مستقیم به نیمکره ی راست مغز است که به حافظه ی تصویری مشهور است و با استفاده از آن دیگر نیازی به حفظ کردن نیست. همچنین الگوستزی های بینظیر در پکیج دین و زندگی یازدهم حرف آخر مطالب را برای داوطلب یک جا جمع می‌کند و قدرت یادگیری و تست زنی مخاطب دین و زندگی یازدهم حرف آخر را به شدت افزایش می‌دهد.

دین و زندگی یازدهم حرف آخر شامل چه مباحثی است ؟

پکیج دین و زندگی یازدهم حرف آخر ، 158 صفحه کتاب درسی و 12 درس از کتاب دین و زندگی سال یازدهم را به صورت کامل پوشش می‌دهد. تمامی آیات و نکات به صورت ترکیبی تدریس می‌شود و دقیقا به سبک سؤالات کنکور آموزش داده می‌شود. با استفاده از دین و زندگی سال یازدهم حرف آخر مخاطب در 12 ساعت به صورت کامل بر دین و زندگی مسلط شود. اما این 12 ساعت صرفا برای آموزش نیست بلکه نصف آن مربوط تست زنی وتحلیل تست می‌باشد. پکیج دین و زندگی سال یازدهم از حلقه دی وی دی تشکیل شده است که دسته بندی مطالب در آنها به صورت زیر است.

همچنین حرف آخر در راستای عدالت آموزشی، 5 روز با حرف آخر را که یک و نیم میلیون تومان هست را به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان عزیز قرار میدهد.

دین و زندگی یازدهم حرف آخر مناسب چه کسانی می‌باشد :

برای استفاده از این محصول برای بازدهی بیشتر بهتر است ابتدا دین و زندگی سال دهم را که پیش نیاز آن است مطالعه کنید رچند کلیه ی مطالب در داخل دینو زندگی دوازدهم نیز مرور می‌می‌شود اما برای تسلط بیشتر و یادگیری سریع تر بهتر است مخاطب دین و زندگی سال دهم را مطالعه کرده باشد. اما در کل با توجه به آموزش شهودی و الگو محور مهم نیست که مخاطب سال نهمی باشد ، کنکوری باشد یا بعد از ده سال خواهان شرکت مجدد در کنکور است. هر کسی می‌تواند از پکیج دین و زندگی یازدهم حرف آخر استفاده کند و بالاترین نتیجه را کسب کند.

چگونه برای دین و زندگی یازدهم حرف آخر برنامه ریزی می‌شود ؟

مشاور مربئطه از طریق یک سری فرم اطلاعات فردی داوطلب را در اختیار خود قرار می‌دهد و با استفاده از آزمون تعین سطح وضعیت داوطلب را کاملا بررسی می‌کند و طبق آن اقدام به ارائه ی برنامه های زمانی و حجمی به شکل زیر می‌کند.

در ادامه می توانید برنامه 1000 ساعته حرف آخر را هم مشاهده کنید که در عرض 4 ماه پرونده تمام درس های خودتان را ببندید و تا کنکور 7 بار مرور کنید.

چرا پکیج دین و زندگی یازدهم حرف آخر انتخاب رتبه برتر ها است ؟

ممکن است این سؤال شما هم باشد که واقعا میشود با دین و زندگی حرف آخر نتیجه گرفت و تا الان کسی به نتیجه رسیده است؟

در پاسخ این سؤال میتوان به رتبه برتر های سال 97 که با استفاده از پکیج دین وزندگی حرف آخر به درصد بالای 90 رسیده اند از جمله مینا صالحی ، علی بابائیان و نهال بابائیان خواهر و برادر تبریزی ورضا عباسی فر . در زیر متن مصاحبه با خانم مینا صالحی فر را مشاهده میکنید.

مینا صالحی رتبه 47 کنکور تجربی منطقه 3

دینی را 92% زده با فیلم های آموزشی جناب یوسفیان پور. طبق آماری که هفته  بعد اعلام نتایج کنکور مشخص شد این بود که خیلی از رتبه برتر ها درصد دین و زندگیشان زیر 90% بود. مثلا رتبه 1 درصد معارفش 84 بود.

بعد از اینکه به پیشنهاد دوستانم با دی وی دی های استاد یوسفیان پور آشنا شدم در لحظات آخر دیگه میتونستم کل دینی ها را تو دو سه ساعت جمع کنم.

 الگوهای فوق العاده ای برای متن ساخته ایم در پایه دهم و یازدهم.

بنظرم نقطه قوت این فیلم ها این است که خیلی رمز های بسیار فوق العاده ای داره.

خیلی راحت بگن که میخوان پزشکی قبول بشم و قبول هم میشن. دین و زندگی که اینهمه زمان بر بود و قبل از نوروز به توصیه یه دوست خوب بعد از عید دین و زندگی میشه یه نقطه قوت و اعتماد به نفس در آن با فیلم های آموزشی بالا تر میرود. و زمان هم در کنکور ازش خریده میشه و حاصل آن میشه یک رتبه بینظیر و رسیدن به رشته مورد علاقه.

مزایای پکیج دین و زندگی یازدهم حرف اخر در برابر سایر منابع آموزشی :

دین و زندگی یازدهم از 158 صفحه کتاب درسی و 12 درس تشکیل شده است و منابع آموزشی نیز فقط نکات تشریحی را یاد میدهند و داوطلب مجبور میشود نکات و پیام آیات و آنها را حفظ کند که زمانی حدود 4 ماه نیاز دارد اما در پکیج دین وزندگی یازدهم حرف آخر دیگر نیازی به حفظ حتی یک کلمه هم نیست و صفر تا صد دین و زندگی یازدهم با الگو و رمز گردانی به داوطلب آموخته میشود.

در ادامه می توانید فیزیک حرف آخر، که از تخفیف های ویژه ای برخوردار هستند هم مشاهده بفرمایید.

چرا پکیج دین و زندگی دهم حرف آخر باید تهیه شود ؟

 اگر از روش های خشک و خسته کننده ی آموزش دین و زندگی و تعداد آیات و پیام ها متعدد آن ها زده شده اید و دوست دارید در کوتاه ترین زمان ممکن به درصد بالای 90 در دین و زندگی دست پیدا کنید پکیج دین و زندگی یازدهم حرف آخر بهترین راهحل برای کسب این درصد است و میتوان با استفاده از آن در کمتر از یک هفته به درصد بالای 90 آن هم در سر جلسه ی کنکور به جای 17 دقیقه در کمتر از 10 دقیقه پاسخ دهید.

 

  • صدرا مهربان
  • ۰
  • ۰

اجی مجی بهترین راهکار آموزش دروس ابتدایی

مهمان ناخوانده جهان ، ویروس کرونا ، از بدو ورود همه چیز را تحت تأثیر قرار داده است و مسئله آموزش نیز از این قاعده مستثنی نبود. والدین همچنین بسیار نگران تحصیل فرزندان خود هستند. اما بیشتر آسیب ها در زمینه آموزش می تواند ناشی از آموزش داوطلبان ابتدایی باشد زیرا این اولین آموزش است که دانش آموزان یاد می گیرند و کسی که از ابتدا نمی تواند خوب یاد بگیرد تأثیر آن را تا پایان می بیند و اینجاست که معنای عبارت "پیشگیری قبل از درمان" بارزتر می شود. امروز ما در خبرگزاری تابناک بهترین راه حل برای آموزش دروس ابتدایی یعنی تدریس با موسسه اجی مجی را به شما معرفی می کنیم که با کمک آن از تدریس دروس ابتدایی از کلاس اول تا کلاس ششم راحت می شوید. . توصیه می کنم برای دریافت هدیه ای به ارزش 200000 تومان به صورت رایگان از موسسه اجی مجی ، این مقاله را تا انتها بخوانید.

چرا باید آموزش دبستان را جدی بگیریم؟

همانطور که در بالا ذکر شد ، تحصیلات ابتدایی در مقایسه با سایر پایه ها بسیار مهم است و دانش آموزی که تحصیلات کافی در این کلاس را نداشته باشد ، ممکن است آسیب جبران ناپذیر و تأثیر آن بر دیگران وارد شود. حتی به بخشهای دبیرستان مراجعه کنید.

مهم نیست که دانش آموز کلاس اول است یا کلاس ششم. با توجه به اینکه دروس هر پایه مربوط به سالهای گذشته است ، خصوصاً در دروس مانند ریاضیات و علوم ، اگر دانش آموز مطالب را به خوبی یاد نگیرد ، جبران آن بسیار دشوار یا حتی غیرممکن است.

مشکلات یادگیری حتی در زمان کنکور نیز دیده می شود. طبق آماری که سازمان سنجش اعلام کرده هر ساله حدود نیمی از داوطلبان کنکور در درس ریاضیات درصد منفی می گیرند و به نقل از همان سازمان می توان گفت شخصی که در دوره صفر درصد می گیرد یعنی که او تربیت نشده است. شخصی که درصد منفی می گیرد به معنای اشتباه آموختن آن درس است ...

آموزش از طریق برنامه شاد

یک راه حل که در طول کرونا مورد توجه آموزش و پرورش قرار گرفت ، راه اندازی یک سیستم شاد بود. در این سیستم ، معلم و دانش آموز به طور مجازی با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند و آموزش به صورت آنلاین انجام می شود.

اهمیت آموزش با انیمیشن و تصویرگری

در سالهای اخیر ، اهمیت آموزش مبتنی بر فن آوری مدرن مورد استقبال گسترده قرار گرفته است و روشهای سنتی آموزش با استفاده از تخته سفید و روشهای کلاسیک به تدریج منسوخ می شوند. دلیل این امر تأثیر آموزش با استفاده از انیمیشن و تصویرسازی است که ده ها بار یادگیری را آسان تر و لذت بخش تر می کند.

تدریس با استفاده از انیمیشن و تصویرسازی به دانش آموز کمک می کند که دیگر نیازی به حفظ کامل نداشته باشد و این بار به جای حفظ مطالب ، می تواند آن را درک کند و با استفاده از این سبک آموزشی می تواند مطالب را تجزیه و تحلیل کند. .

دلیل این امر مربوط به نیمکره های مغز است. مطالبی که دانش آموز با کمک حفظ می آموزد وارد نیمکره چپ مغز می شود ، جایی که بیشتر آنچه برای شخص اتفاق می افتد در همان نیمکره قرار دارد ، اما ماده ای که بصورت شهودی مشاهده می شود ، یعنی با استفاده از تصویر ، وارد خواهد شد نیمکره راست مغز ماندگاری این نیمکره چندین برابر بیشتر از نیمکره چپ مغز است.

اما تاکنون اولین و تنها مجموعه ای که به کمک انیمیشن و تصویرگری آموزش مقدماتی را آموزش داده است ، موسسه اجی مجی است که در این سطح نیز یک شاهکار در زمینه آموزش است.

معرفی موسسه اجی مجی به عنوان بهترین روش تدریس دروس مقدماتی

اجی و ماجی دو خواهر و برادر عروسکی هستند که در آموزش دروس ابتدایی توسط بهترین معلمان این سطح در کشور حضور دارند و سبک جدیدی از آموزش را به دانش آموزان ارائه داده اند.

اجی ماجی به والدین دانش آموزان ابتدایی کمک می کند تا بدون هیچ نگرانی از بهترین شیوه تدریس در کشور لذت ببرند و دیگر نگران مشکلاتی مانند ویروس کرونا یا آموزش الکترونیکی نباشند زیرا برای اولین بار در آموزش بهترین فن آوری های روز دنیا از جمله AR ، VR و 3D استفاده می شود.

در آموزش و پرورش آجی ماجی از اصول کامل روانشناسی استفاده شده است و نه تنها آموزش و آموزش به دانش آموز ارائه شده بلکه روشهایی نیز وجود دارد که دانشجویان درونگرا و برونگرا می توانند از این اصول برای ارتقا مهارتهای اجتماعی خود استفاده کنند.

اما موسسه مجموعه اجی و ماجی چه ویژگی هایی دارد که باعث محبوبیت آن شده است؟

مهمترین ویژگی مجموعه های اجی و مجی آموزش بصری با انیمیشن است. حرف آخر خوب کار شده است. به عنوان مثال ، در روش های معمولی برای درس ادبیات ، مدرس می گوید "من داستان را می گویم ، تو تصور می کنی" ، اما در مجموعه آموزشی ، اجی و مجی مدرس می گوید "من داستان را برای شما می گویم" ، و این ویژگی معنی محتوای مغز استخوان. دانش آموز تزریق می شود و دیگر نیازی به حفظ ندارد و نتیجه آن فراموش نشدن مطالب است.

یکی دیگر از ویژگی های عالی اجی و مجی آموزش جذاب در این مجموعه است و دانش آموز دیگر به عنوان یک وظیفه به درس های خود نخواهد رفت بلکه با جذابیت تدریس از تدریس لذت خواهد برد. لازم به ذکر است که در آجی مجی از بهترین روانشناسان کشور برای فیلمنامه نویسی و حدود 20 نفر برای نمایش عروسکی استفاده شده است و معلمان اجی و ماجی در هر پایه بهترین معلمان کشور بوده اند.

معلمان موسسه اجی و ماجی چه کسانی هستند؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم ، بهترین معلمان کشور در هر پایه برای تدریس دروس انتخاب شده اند. به عنوان مثال ، در تدریس کلاس اول دبستان اجی و ماجی ، از خانم مینا قاجار که 10 سال سابقه تدریس در این کلاس را دارد ، استفاده شده است و توانسته در جشنواره های مختلف مقام اول آموزش و پرورش را کسب کند. همچنین خانم مینا قاجار با تجربه گسترده خود در زمینه آموزش ، اولین آموزش ابتدایی را که بدون شک مهمترین قسمت آموزش دانش آموز است ، به ساده ترین و روان ترین شکل ممکن ارائه داده است.

خانم نرجس نوربخش همچنین تدریس کلاس دوم ابتدایی اجی و ماجی را بر عهده دارد و یکی از بهترین معلمان کشور است که سالها در فضای مجازی دوره های تدریس را می گذراند و به "خانم ایجاز" معروف است. خانم نوربخش سالها دروس روانشناسی را گذرانده و از این نظر کاملاً با سایر معلمان کلاس دوم متفاوت است. این همان چیزی است که این معلم را از ناتوانی های یادگیری آگاه می کند و به فرزندان شما کمک می کند تا این دروس اساسی را بسیار یاد بگیرند. خانم نوربخش علاوه بر آموزش های ویدئویی محصولات ابتدایی دوم اجی و ماجی ، کتاب های آموزشی نیز ارائه می دهد که به انواع هوش و اختلالات یادگیری در همان کتاب ها توجه دارد و هر رنگ و متنی که استفاده می کنند مختص خود است. دلایل روانشناختی آن را دارد

سومین دوره ابتدایی اجی و ماجی نیز به عهده خانم مینا رضایی است. شاهکار خانم رضایی در آموزش سال سوم آموزش بصری با کمک موسسه اجی مجی و همچنین قصه گویی و انرژی مثبت این معلم نمونه ای ملی است. در کلاس سوم ابتدایی ، دروس به تدریج از حالت ابتدایی خارج می شوند و به مفاهیم مهمی مانند جدول ضرب در درس ریاضی می رسند که این مسئله برای دانش آموزان مشکل ساز است ، اما با تکنیک هایی که خانم رضایی انجام داده است ، یادگیری این موارد موضوعات بسیار مهم بسیار ساده شده است. .

معلم کلاس چهارم اجی مجی نیز توسط خانم فرزانه صدیقی انجام می شود. خانم صدیقی ، مانند سایر معلمان اجی مجی ، یکی از بهترین معلمان کشور در دوره های آموزشی است. در مصاحبه ای با خانم صدیقی ، از او سوالی در مورد رسالتش در زندگی پرسیده شد و پاسخ شگفت انگیز آنها این بود که یک تأثیر ماندگار باقی بگذارند ، که این همان آموزش چهارم ابتدایی اجی مجی و دادن انرژی مثبت در "این بین است" آموزش دانش آموزان خانم صدیقی ویژگی جذابی در آموزش استفاده از شعر و داستان سرایی همراه با آموزش بصری است که جذابیت یادگیری این پایگاه را چند برابر کرده است.

اما به دلیل تعداد دوره های سال پنجم ابتدایی ، تدریس در این کلاس و همچنین کلاس ششم توسط چندین معلم انجام شده است که مانند سایر معلمان از رزومه و سوابق درخشانی برخوردار هستند. دروس اجتماعی و هدایای آسمانی سال پنجم توسط خانم مریم احمدپور تدریس شده است. دو درس مطالعات اجتماعی و هدیه های بهشت ​​در وهله اول ممکن است بسیار آسان به نظر برسد ، اما در اصل اینطور نیست و خانم احمدپور بسیار تلاش کرده است تا این دو درس را به راحت ترین شکل ممکن و با جذابیت فراوان دانش آموزان. این دو درس را یاد بگیرید.

ریاضی پنجم که بسیار مهم و بسیار مهم است توسط خانم نیلوفر قهرمانی مدرس این دوره و همچنین معلم نمونه کشور تدریس شده است. است.

علوم پنجم هم در کنار ریاضی از نظر دانش آموزن سخت ترین دروس سال پنجم ابتدایی می‌باشند. تدریس علوم پایه پنجم توسط دبیر توانمند و با تجربه خانم زهرا بلیوند انجام شده است. با تدریسی که از سوی خانم بلویند ارائه شده به معنای واقعی دانش آموز با تمام وجود می‌تواند مفاهیم را درک کند.

فارسی سال پنجم هم توسط خانم اکرم دمیرچلی انجام شده است. خانم دمیرچلی هم جزو اساتید نمونه کشوری در حوزه ادبیات و فارسی ابتدایی بوده اند و این درس شیرین که البته یادگیری آن برای دانش آموزان سخت بوده است را به ساده ترین شکل ممکن انجام داده اند.

مدرسین دروس ششم اجی مجی هم مانند سال پنجم توسط چندین مدرس از جمله خانم مریم احمدی که تدریس مطالعات احتماعی و علوم ششم را به عهده دارند و نیلوفر قهرمانی مدرس ریاضی پایه ششم هستند، تدریس فارسی ششم هم مانند فارسی پنجم توسط خانم اکرم دمرچلی انجام شده است که تمامی این افراد جزو مدرسین برتر کشوری بوده اند و سال ها سابقه درخشان در زمینه تدریس این دروس داشته اند و البته مبتکرین آموزش شهودی و داستان سرایی دروس در این پایه می‌باشند.

تدریس های جذاب هر مدرس را از طریق نمونه تدریس های اجی مجی از طریق سایت مرکزی اجی مجی می‌توانید مشاهده کنید تا با تفاوت آموزش شهودی در این مجموعه با سایر تدریس آشنا شوید.

20 درصد از محتوای آموزشی اجی مجی به صورت رایگان

مجموعه اجی و مجی برای دانش آموزان ابتدایی یک هدیه ویژه هم دارد که به شدت در یادگیری و همچنین آشنایی با تدریس های این مجموعه تاثیر دارد . مجموعه اجی و مجی یک پنجم کل آموزش های هر پایه معادل 20 درصد محتوای آموزشی خود را برای دانش آموزان ابتدایی به عنوان هدیه ارائه می‌دهد. اما نکته حائز اهمیت این است که این بیست درصد رایگان اجی و مجی مختص یک درس خاص نیست بلکه از تمام دروس موجود در هر پایه انتخاب شده است و یک امتیاز بسیار ویژه برای دانش آموزانی است که به دنبال پیشرفت و افزایش قدرت یادگیری هستند. درضمن برای آشنایی کامل با دروس اجی و مجی و دریافت اطلاعات تکمیلی می‌توانید به لیست قیمت محصولات اجی مجی مراجعه کنید و از تخفیف فوق العاده محصولات نیز بهره ببرید. هدیه اجی مجی به مدت محدود ارائه می‌شود و برای دریافت این هدیه ارزشمند کافی است پایه تحصیلی خود را به سامانه پیامکی 10002907 ارسال کنید تا همکاران و مشاورین ما سریعا با شما تماس بگیرند.

نام برخی از مشاوران موسسه آجی و ماجی

امتیاز ویژه ای که به همراه محصولات اجی مجی به دانش آموزان ابتدایی اعطا می شود ، پشتیبانی از مشاوران اجی مجی است. با پشتیبانی ارائه شده توسط مشاوران ، دانش آموز دیگر تنها نیست و همچنین می تواند از راهنمایی های پشتیبانی بهره مند شود.

اگر می خواهید دانش آموز شما بهترین مسیر آموزشی را طی کند ، با کارشناسان و مشاوران علمی موسسه اجی مجی تماس بگیرید:

خانمها: مریم فرضی ، حدیث قمری ، تانیا عزیزی ، شیدا کبیر عبادی ، سنایی جعفری

آقایان: میلاد خدایی ، شایان مامندی ، سالار احمدی ، محسن احمدی آذر

مشاوران موسسه پس از شنیدن سخنان شما ، بهترین راه حل ها را برای آموزش فرزندان شما به شما ارائه می دهند.

برای دریافت محصولات اجی مجی با تخفیف ویژه و تماس با مشاوران مجموعه می توانید از طریق شماره های تماس مرکزی اجی مجی اقدام کنید تا مشاوران ما بتوانند شما عزیزان را کاملا راهنمایی کنند.

021-66058258

021-66572045

021-66572046

021-66017397

 

منبع

  • صدرا مهربان
  • ۰
  • ۰

طبق آماری که سازمان سنجش کشور در آزمون سراسری سال 1994 منتشر کرده است ، تنها 8٪ داوطلبان دارای درصد بالاتر از 80 بوده اند ، در حالی که هیچ یک از داوطلبان به درصد 90 یا بالاتر نرسیده اند.

این آمار اهمیت بسیار زیاد درس های زیست شناسی را در کنکور سراسری اثبات می کند. اگر به سوالات این دوره در 10 سال گذشته نگاهی بیندازید ، متوجه خواهید شد که از سال 1992 به بعد ، نوع تست های زیست شناسی در کنکور سراسری تفاوت عمده ای نسبت به سال های گذشته پیدا کرده است. از سال 1992 ، آزمون های شمارش اصلی ترین پایه کنکور سراسری بوده است. توجه ویژه به محدودیت ها ، مانور بیشتر در موضوعات گیاهی و ژنتیکی ، تا حدی که سهمیه آزمون های موضوعات ژنتیکی در کنکور 96 از 3 به 5 آزمون در مقایسه با 95 افزایش یافته است.

امروزه ، زیست شناسی کاملاً به یک موضوع مفهومی تبدیل شده است. داوطلبان برای رسیدن به درصدهای بالا در این دوره باید نگرش خود را نسبت به این دوره تغییر دهند و این دوره را مطابق با کنکورهای اخیر مطالعه کنند. در این مقاله ما با ذکر نکاتی از سایت دانشجویان ایرانی به شما در این امر کمک خواهیم کرد.

برای زیست شناسی ، شما باید یک برنامه خاص برای این دوره داشته باشید. مرور و تکرار در زندگی بسیار مهم است ، بنابراین توصیه می کنیم حداقل 75 دقیقه تا 3 ساعت در روز را برای مطالعه این درس اختصاص دهید.

بهتر است پس از تسلط بر مباحث مربوط به زیست شناسی ، به سراغ آزمون زیست شناسی بروید ، زیرا در کنکور سراسری بسیار نادر است که فرم سوال و گزینه های آن همه مربوط به مباحث یک فصل زیست شناسی باشد.

طراحان زیست شناسی کنکور سعی می کنند تا حد ممکن شما را با استفاده از جملات طولانی و مبهم گیج کنند ، بنابراین سرعت و دقت به همراه دانش می تواند شما را در انجام تست های بیولوژیکی یاری کند.

توجه داشته باشید که برای موضوعی مانند زیست شناسی ، کتاب درسی اولین و آخرین منبع است. اگر می خواهید از کتابهای کاملاً آموزشی استفاده کنید ، برای تهیه کتابی که محتوای علمی اشتباهی ندارد ، حتماً با منشی خود مشورت کنید.

حفظ و تسلط بر کلیه متون کتب درسی زیست شناسی همراه با یادگیری صحیح مفهوم موضوعات مختلف رمز موفقیت شما در این دوره خواهد بود.

همیشه خود را به جای طراح سوال قرار دهید و سعی کنید همه بندهای یک فصل زندگی را به سایر مباحث دیگر فصل های این درس مرتبط کنید.

روند صحیح مطالعه یک فصل از زیست شناسی
بررسی اجمالی و مطالعه روزنامه نگاری در 15 دقیقه
مطالعه عمیق هر پاراگراف و زیر خط زدن کلمات مهم از جمله قیدها و کلمات تاکیدی
هر پاراگراف را برای خود بیان کنید
از هر پاراگراف یک سوال بپرسید (سوالاتی که فکر می کنید در کنکور سراسری می توانند مطرح شوند)
تفکر در مورد جملات یا پاراگراف هایی که احساس می کنید با سایر فصل های کتاب های درسی زیست شناسی دیگر قابل جمع است.

  • صدرا مهربان
  • ۰
  • ۰

بررسی تخصصی قرابت معنایی استاد محسن منتظری

از مهم ترین و سخت ترین بخش های ادبیات فارسی می توان به قرابت معنایی اشاره کرد. بخشی که همیشه با آن مشکل داشتم و نهایتا به یک الی دو سوال آن می توانستم پاسخ دهم در حالی که بقیه سوالات می ماند و درصد ادبیات من به شدت افت پیدا میکرد. روش خاصی هم نبود تا بتوانم طبق آن پیش بروم شاید نبود یک منبع خوب به شدت به چشم می زد. ولی متاسفانه آنطور که باید با منابع آشنایی نداشتم و این عامل ضعف من بود. منبعی که بتواند به من بیاموزد چطور میشود به 9 سوال قرابت معنایی به درستی پاسخ داد اما امروزه قرابت معنایی حرف آخر با پیشرفته ترین تکنولوژی دنیا با 4 الگو به همه سوالات پاسخ می دهد.

قرابت معنایی همیشه دارای پیچیدگی های خاص خودش بود. باید هم شعر را درک می کردیم هم مفهوم آن را در نهایت به یک جواب درست دست پیدا می کردیم و این کاری بسیار دشوار محسوب میشد و هنوز هم سخت محسوب می شود به خصوص اگر یک داوطلب در این درس یا مبحث ضعیف بوده و یا از آن متنفر باشد.

قرابت معنایی را می توان به سادگی یاد گرفت به شرطی که دارای منبعی خوب و توانا بود که هم داوطلب را از درس خسته نکند و هم از آن زده نشود پس باید دارای استادی با توانایی بیان بالایی این درس را به داوطلبان خود بیاموزد.

معرفی پکیچ قرابت معنایی حرف آخر نظام جدید

استاد محسن منتظری در این پکیج برای بهتر یاد گرفته شدن مطالب از تصاویر بسیار جالب و جذاب استفاده کرده اند و از روش انیمیشن و الگوسازی برای تدریس بهتر مطالب بهره برده اند که باعث می شود مخاطب یا همان داوطلب به آن تدریس جذب شود و تا انتها و بدون خستگی آن را دنبال کند.

پکیج قرابت معنایی حرف آخر نظام جدید با استفاده از 4 الگو رسیدن به درصد 36 را برای شما امکان پذیر ساخته است فقط تلاش شما را می طلبد و تمرکز کافی برای گوش سپردن به تداریس استاد. همچنین استاد منتظری برای اینکه کار شما را برای نوشتن مطالب راحت کند در کنار 4 حلقه دی وی دی یک کتاب کار هم وجود دارد که تمامی تداریس ایشان در آن جزوه آمده و شما دیگر نیازی به نوشتن نخواهید داشت و به قول معروف سراپا گوش می شوید تا مطالب را یاد بگیرید.

قرابت معنایی حرف آخر طی 9 ساعت تدریس شده و شما در کمتر از یک هفته و اختصاص دادن تایمی بسیار کم می توانید به همه مطالب آن مسلط شوید.

در ادامه می توانید ریاضی حرف آخر، که از تخفیف های ویژه ای بهره مند هستند هم مشاهده بفرمایید

معرفی استاد محسن منتظری/ استاد ادبیات  حرف آخر

استاد محسن منتظری کارشناس گروه توسعه آموزش و مدرس ادبیات فارسی کنکور در آموزشگاه های کشور هستند. ایشان همچنین کارشناس گروه برنامه ریزی و توسعه دفتر آموزش و کارشناس گروه هماهنگی دفتر آموزش در وزارت نیرو بودند.

ویژگی تدریس استاد منتظری

استاد منتظری برای این که این مبحث سنگین و پر سوال را برای شما ساده سازد آن را با لهجه های مختلف به شما آموزش می دهد و ایشان در مورد قرابت معنایی اینگونه می گویند که برای یادگیری قرابت معنایی از زبان من کافی است زبان مادری یا همان زبان فارسی را به خوبی بلد باشید پس منظور ایشان این است که یادگیری آن می تواند بسیار راحت باشد.

ایشان از لوازم یا ابزار یادگیری قرابت به این اشاره می کند که شما باید ابتدا بتوانید خواندن یک شعر را بلد باشید تا بتوانید با آن شعر برخورد کرده و با معنا و مفهوم آن آشنا شوید و مفهوم آن را بفهمید.

استاد منتظری در این راه از تصاویر بسیار جالب برای بهتر ماندن مطالب در ذهن شما نیز استفاده می کنند و با استفاده از داستان مفاهیم را تک به تک به شما می آموزند .

یک مثال از تدریس استاد محسن منتظری

استاد منتظری معتقدند که درست است قرابت فرمول ندارد ولی یکسری روش هایی موجود است که سبب می شود شما بتوانید خود را قوی تر سازید. اولا که با دیدن بیت نباید بترسید و آن را بخوانید بعد از این که یک بار آن را خواندید وزن آن را بیابید یعنی ببینید که از ریتم خارج شده یا می توان با یک ریتم آن را خواند سپس مفهوم آن را به شما آموزش می دهند.

همچنین حرف آخر در راستای عدالت آموزشی، 5 روز با حرف آخر را که یک و نیم میلیون تومان هست را به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان عزیز قرار میدهد.

این محصول مناسب چه کسانی می باشد؟

افرادی که قصد دارند مثل آن زمان من این مبحث را کنار بگذارند یا افرادی که فکر می کنند پایه ضعیفی دارند و نمی توانند به جواب خوبی برسند و درصد کسب کنند افرادی که از درس فاصله گرفته اندو قصد دارند با نظام جدید پا به عرصه کنکور 99 بگذارند یا تمامی نظام جدید ها می توانند از این محصول استفاده کنند طبق گفته استاد فقط کافی است زبان فارسی را بدانید تا  بتوانید قرابت را یاد بگیرید. حتی افرادی هم که فکر می کنند این مبحث را به خوبی می دانند پیشنهاد می شود آن ها هم از این محصول استفاده کنند.

برنامه ریزی برای مطالعه این محصول به چه صورت می باشد؟

ما مشاورین موسسه حرف آخر طبق دی وی دی های تهیه شده برنامه ای مطابق شرایط شما تهیه نموده و در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم تا برنامه و نظم این مباحث را مطالعه کرده و به پیشرفت در این درس و تمامی درس ها دست پیدا کنید. ما برای شما پرونده درسی تشکیل داده و از شما تعیین سطح خواهیم گرفت تا با کیفیت ترین برنامه مدنظر و مطابق شرایط علمی شما تهیه شود. در این برنامه ریزی تست هایی که قرار است با این پک کار شود هم به شما گفته خواهد شد و به اصطلاح همه چیز تحت کنترل است.

در ادامه می توانید دینی حرف آخر، که از تخفیف های ویژه ای بهره مند هستند هم مشاهده بفرمایید

نظرات داوطلبان در مورد پکیج قرابت معنایی حرف آخر

یکی از داوطلبان گفتند که استاد منتظری باعث شدند ایشون قرابت معنایی را یاد بگیرند و تقریبا چیزی از آن را نمی دانستند. بسیاری از دوستان بابت تصویرسازی هایی که با توجه به اون ها یادگیری برای داوطلب بسیار ساده شده را بسیار می پسندند و از آن رضایت کامل دارند و البته اکثر داوطلبین که در این درس و مبحث به موفقیت رسیده اند خود را مدیون استاد می دانند و به این نکته اشاره می کنند که تدریس استاد منتظری سبب شد تا مطالب هیچ جوره از ذهنشان بیرون نرود و آن ها را در زمان کنکور یاری کند.

در ادامه می توانید برنامه 1000 ساعته حرف آخر را هم مشاهده کنید که در عرض 4 ماه پرونده تمام درس های خودتان را ببندید و تا کنکور 7 بار مرور کنید.

چرا پکیج قرابت معنایی حرف آخر را باید بخریم؟

استاد منتظری تعداد بی شماری تست های سراسری و تالیفی حل می کنند و تک تک گزینه های صحیح و غلط را بررسی خواهند کرد پس دیگر نگرانی ای از بابت نحوه حل کردن تست ها نخواهید داشت کافی است به دقت روش ایشان را اجرا کرده و تست بزنید.  آموزش به بیانی کاملا ساده و روان می باشد و کسانی که در این بخش دچار سردرگمی هستند به راحتی با بیان شیوا و لهجه های فوق العاده بامزه ایشان به خوبی می توانید این مبحث را بیاموزید. این پکیج می تواند برای تمامی افراد بهترین نتیجه را به ارمغان بیاورد چرا که هم فراموش نمی شود هم کامل است هم... با ما در ارتباط باشید.

 

  • صدرا مهربان
  • ۰
  • ۰

موسسه اجی مجی

آموزش خوب بدون شک نگرانی همه والدین به ویژه مهمترین دوره آموزشی - دوره مقدماتی است. اگر دانش آموزان خوب یاد بگیرند ، تا پایان در شرایط خوب باقی می ماند ، اما اگر در این دوره آموزش باشید ، از سال اول از ابتدا نمی توان هیچ آموزش خوبی ارائه داد. قرارداد دانش آموز تا پایان دوره دبیرستان یا حتی تا سال آخر ادامه دارد و عوارض جانبی این مشکل را نمی توان از بین برد. با این حال ، اگر هنوز می خواهید بهترین آموزش را برای عزیزانتان ارائه دهید ، این مقاله درد شما را برطرف می کند. امروز جدیدترین و مدرن ترین سبک آموزشی کلاس اول دبیرستان که ساعاتی پیش اعلام شد را به شما معرفی می کنیم.

آموزش اجی مجی
آموزش اجی مجی


امسال به دلیل بیماری کرونر قلب ، در بخش آموزش متحمل خسارات بزرگی شده ایم که یادگیری را با مشکلات زیادی روبرو کرده است ، اما با کمک آجی ماجی دیگر نگران تربیت فرزندان خود نخواهید بود.

آموزش آجی مجی چیست؟
دی وی دی اجی ماجی
دی وی دی اجی ماجی


اجی ماجی یک سبک آموزشی برای دانش آموزان دبستانی است ؛ همه ما می دانیم که مطالعه با روش های قدیمی و کلاسیک ، مخصوصاً برای نسل جدید ، که بیشتر به فن آوری های تلفن همراه و رایانه عادت دارند ، چقدر خسته کننده و کسل کننده است و همیشه باید یاد بگیرم. پیروز شوید ؛ اما چرا تحصیلات اینقدر شیرین و دلپذیر است و دانش آموزی که برای رفتن به مدرسه از زور استفاده نکرده اکنون می خواهد با اشتیاق و ذوق فراوان پای او بنشیند؟

 

موسسه اجی مجی

  • صدرا مهربان
  • ۰
  • ۰

پس از یادگیری واژگان زبان به خوبی و ایجاد برنامه مرور منظم ، نوبت به آزمایش زنان می رسد. اگر تغییری در رویه کنکور ایجاد نشود ، امسال 7 آزمون مرتبط با واژگان برگزار می شود. آزمایش یک زن می تواند مهارت های او را بسیار بهبود بخشد.

هرچه بیشتر در یک هفته تست کنید ، سریعتر می توانید جملات انگلیسی را تفسیر کنید. با این روش کار می توانید جملات انگلیسی را به درستی تفسیر کرده و در چند ثانیه گزینه های صحیحی را برای آنها انتخاب کنید که ممکن است عالی باشد.

 

غول پیکر در مرحله نهایی
آخرین آزمون که نباید در کتابچه راهنمای عمومی به آن پاسخ داده شود ، آزمون مربوط به تست و درک دقیق است. بیشتر مباحثی که ماینرها با آن روبرو می شوند به دلیل ضعف آنها در مطالعه متون انگلیسی است.

اگر می خواهم خیلی رک بگویم ، باید بگویم که هیچ روش یا روش خاصی برای پاسخ به این متون وجود ندارد ، که برعکس آنچه امروز گفته می شود ، است. تنها چیزی که می توانید مکان ایده آل برای پاسخگویی به کلوزآپ ها و مطالعه را پیدا کنید ، تمرین و تکرار زیاد است. به طور طبیعی ، پس از 100 مجموعه تست دقیق و قرائت ، وضعیت شما در مورد این مباحث با روز اول قابل مقایسه نیست و می توانید پس از مدتی پیشرفت چشمگیری در این زمینه داشته باشید.

حتی اگر شرایط زبان دوره زبان شما بسیار بد باشد ، باز هم می توانید آن را تغییر دهید و باید این تغییر را در اسرع وقت انجام دهید و برای این موضوع ، باید هر چه زودتر برنامه خوبی را دنبال کنید. از این به بعد ، می توانید هر هفته به 3 مجموعه تست بسته و قرائت پاسخ دهید.

بهترین منبع برای این آزمون ها سوالات کنکورهای قبلی است.بعد از تست های کنکور ، می توانید کتاب های درسی مکتوب را با ایده های ابتکاری بخوانید. من از شما می خواهم که فقط برای انجام کار این فعالیت را انجام ندهید ، بلکه واقعاً سعی کنید وقت خود را صرف این تست ها کنید. پس از پاسخ ، لطفاً به پاسخ نامه "خواندن کامل" رجوع کنید. اگر با کلمه ای در متن روبرو شدید ، اما معنی کلمه را نمی دانید ، لطفاً این کلمات را علامت گذاری کنید ، و قبل از خواندن این کلمات حتماً زمان مشخصی را منتظر بمانید. مورد جدید را بررسی کنید.

بگذارید خیلی واضح به شما بگویم که در سال کنکور ، حتی اگر یک واژه انگلیسی در پشت وانت مشاهده کردید ، باید آن را بخاطر بسپارید. این کلمات می توانند به ما در درک بهتر متن هنگام کنکور کمک کنند.

  • صدرا مهربان
  • ۰
  • ۰

 

معرفی کامل بسته دین و زندگی آخرین سخنان استاد یوسفیان پور:

همانطور که می دانید آزمون ورودی دین و زندگی از سه کتاب مذهبی دهم ، یازدهم و دوازدهم تشکیل شده است و شامل حدود 442 صفحه کتاب درسی است. خط به خط ، این تعداد صفحه همچنین دارای محتوای حفظی هستند و به راحتی می توان در برابر آنها آزمایش کرد. با توجه به نکاتی که ذکر شد ، رسیدن به درصد خوب و بررسی و آزمایش زنان در دین و زندگی ، به دلیل حمایت و نیاز به دوره های تکرار فشرده ، برای تسلط بر این حجم از مطالب حدود 9 ماه طول می کشد. بگذارید بگذاریم

اما هیچ مشکلی بدون راه حل نیست .. در اینجا بهترین و پرفروش ترین محصول دینو زندگی کنکور را که لقب حبوب ترین نوع آموزش در کشور را به خود اختصاص داده و به پکیج دین و زندگی جامع حرف آخر مشهور است را  خدمت شما عزیزان معرفی میکنم.

این پکیج را در سه بخش کامل بررسی میکنیم.

مشخصات تدریس پروفسور یوسفیانپور در بسته دین و زندگی آخرین مقاله:

در این بسته ، اخبار زیادی در مورد روشهای قدیمی و رایج آموزش رمزگذاری متن و خاطره نویسی وجود ندارد ، اما 442 صفحه کتاب و حدود 100 آیه وجود دارد که هر یک حدود 3 پیام دارد و در کل شما فقط می توانید از 14 الگو استفاده کنید. 34 درس بدون دین و زندگی می آموزد. آموخته همچنین در این بسته برای اولین بار یک کلمه گنجانده شده است که دین و زندگی از طریق شهود و تصویر آموزش داده می شود ، و آموزش خشک و خسته کننده دین و زندگی حذف می شود ، و این بار دانش آموز واقعاً لذت می برد و بدون خستگی. دین و زندگی را با یاد می گیرد. طول می کشد.

مباحث دین و زندگی گسترده تر چیست؟

این بسته شامل تمام متن ها و شعرهای دین و زندگی ، سه سال دبیرستان و 34 درس دین و زندگی است و همه این موضوعات را همانطور که قبلاً ذکر شد ، فقط با 14 مثال آموزش می دهد. به عنوان مثال ، درس 5 دین و زندگی ، دوازدهمین سال نیروی هوایی ، حدود 18 صفحه از کتاب درسی است و یکی از سخت ترین دروس دین و زندگی است ، زیرا تعریف اشعار آن بسیار دشوار است ، اما بسته بندی و در طول زندگی خود ، آخرین نامه بهنام مهندس تکدیری همه شعرها و پیام های خود را فقط در 1 مدل و در کمتر از 10 دقیقه آموزش داد.

همچنین حرف آخر در راستای عدالت آموزشی، 5 روز با حرف آخر را که یک و نیم میلیون تومان هست را به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان عزیز قرار میدهد.

 

دین و زندگی حرف آخر مناسب چه کسانی می‌باشد :

سبک تدریس دین و زندگی حرف آخر است ، بنابراین فرقی نمی کند دانشجوی سال هشتم باشید یا کنکور ، یا کسی که قصد دارد 20 سال دیگر در کنکور شرکت کند. بلکه به دلیل تحصیلات مبتنی بر الگو و شهودی نیازی به مطالعه دین و زندگی نیست و نیازی به حفظ هیچ سطح یا پایه ای نیست و در سطحی که در آن هستید می توانید با استفاده از پکیج به بالاترین درصد ممکن در این دوره دست پیدا کنید "دین و زندگی".

دین و زندگی چگونه برنامه ریزی می شود؟

بهترین منبع را داشته باشید ، اما اگر نحوه استفاده از الن را بلد نباشید ، پول زیادی برای شما ایجاد نخواهد شد. در نامه آخر ، اطلاعات شخصی شما در قالب فایل و آزمون هم ترازی در اختیار مشاوران جمع آوری داده قرار می گیرد و با توجه به این امر و بسته به زمان شما ، مشاور برنامه دامنه ، زمان و برنامه های یکپارچه سازی را به شما ارائه می دهد که همه آنها شخصی هستند. و دقیقاً با سطح شما مطابقت دارد.

در ادامه می توانید فیزیک حرف آخر، که از تخفیف های ویژه ای بهره مند هستند هم مشاهده بفرمایید.

 

چرا آخرین کلمه انتخاب بالاترین رتبه در بسته دین و زندگی است؟

همچنین ممکن است تعجب کنید آیا کسی می تواند از آخرین کلمات دین و زندگی برای نتیجه گیری استفاده کند. پاسخ این پرسش "بلی" است".

• در سال 1997 ، بسیاری از افراد در کمتر از 10 دقیقه از اعتقادات مذهبی و بسته های زندگی استفاده کردند و این نسبت از 90 فراتر رفت ، مانند نهال و علی بابائیان (94/7٪) ، رضا عباسی فر (مینا صالحی) (محاسبه شده) 7.94٪) ، 92٪ و ...

• برخی از مصاحبه های علی و نهال بابائیان را می توانید در زیر بخوانید.

•• چقدر در کنکور برنده شدید؟

علی بابائیان: در کنکور 96 رشته تجربی ، نمره اعتقاد مذهبی من 94.7٪ بود.

• -نهال بابائیان: در کنکور 96 حوزه تجربی ، 80٪ شرع را جواب دادم. نمره من در دوره زبان 94.7٪ است.

بنابراین ، این بدان معنی است که شما فقط یک سوال را از دست داده اید.

•• ما همچنین این سوال را در شبکه آموزش بر اساس نظرسنجی های انجام شده و نظرسنجی هایی که دو روز پس از کنکور انجام شده است ، مطرح کردیم. مجموعه مذهبی 100 استاد یوسفیبو با آزمون ورودی 96 رشته تجربی سازگار است و به 92٪ می رسد. آیا در جلسه چنین احساسی دارید؟

علی بابائیان: در کنکور 96 وقتی دوره دین و زندگی را گذراندم خیلی تحت فشار بودم ، بنابراین این دوره بسیار دشوار است و زمان زیادی می برد. در دوره های دیگر نمی توانید برگردید و مشکلات حل نشده را حل کنید. اما وقتی شروع به خواندن سوال کردم ، خیلی دوست داشتم. اینها سوالاتی است که معلم در تدریس مطرح کرده است. این باعث اطمینان کامل من در این سالها می شود.

• -نهال بابائیان: بله. چون دی وی دی کاملا از سوالات کنکور پشتیبانی می کند و همانطور که گفتم اعتقادات مذهبی من بسیار ضعیف است بعد از دیدن دی وی دی قدرتم کامل شده است.

• خانم بابان ، شما در جلسه شرکت نکردید. این واقعی است؟ و شما فقط مستر دی وی دی درست کردید.

-نهال بابائیان: بله ، بله.

• خانم بابائیان ، چه وقت شرعی برای قبولی در کنکور 96 در طی 90 دقیقه از رشته تجربی داشتید؟ آیا در دوره زبان در عرض چند دقیقه به 94.7٪ رسیدید؟

-بابا یامیائو: 7 دقیقه. قبل از تعطیلات مذهبی ، درصد من بسیار کم بود و درصد آزمون من نیز بسیار کم بود. اما بعد از عید فطر ، وقتی دی وی دی درست کردم ، هیچ وقت تصور نمی کردم که بتوانم نسبت عقاید مذهبی خود را در عرض 7 دقیقه افزایش دهم.

در ادامه می توانید برنامه 1000 ساعته حرف آخر را هم مشاهده کنید که در عرض 4 ماه پرونده تمام درس های خودتان را ببندید و تا کنکور 7 بار مرور کنید.

 

  • دین حدود 20 دقیقه وقت دارد. آیا می توانید در 7 دقیقه به سوالات پاسخ دهید؟
  • • -نهال بابائیان: رمزگذاری توسط استاد یوسفیان پور برای متن شعر و حتی کتاب انجام شده و قسمتهای مهم متن به روشهای احتمالی کدگذاری شده است.
  • • در مقایسه با سایر منابع آموزشی ، مزایای بسته "دین و زندگی":
  • • "در سراسر ایران ، این تنها منبعی است که در طی 37 ساعت دین و زندگی را بدون گفتن کلمات آموزش می دهد ، و تنها منبع آموزش ویدیویی در مورد دین و زندگی است و الگویی برای آموزش دین و زندگی و همچنین دین و زندگی است. تنها راه برای زندگی در کنکور. ، آموزش. "- او گفت. این حرف آخر است.
  • چرا دین و زندگی حرف آخر را می زنند؟
  • • اگر می خواهید بیش از 90٪ دین و زندگی بدون حمایت داشته باشید و می خواهید این کار را در کمتر از یک هفته انجام دهید ، بسته دین و زندگی آخرین انتخاب شما برای رسیدن به اهداف شما خواهد بود.
  • صدرا مهربان
  • ۰
  • ۰

دوران ابتدایی مهم ترین نقش در مورد یادگیری دانش آموز را ایفا می کند چرا که برای اینکه یک فرد بتواند تا زمان مرگش بنویسد نیاز به این دارد که خواندن و نوشتن را به خوبی بداند. اما در این روزها که همه جهان و همچنین کشور ما درگیر کرونا می باشد یادگیری با چالش روبه رو شده و تمامی دانش آموزان به خصوص ابتدایی ها و والدین شان را درگیر کرده است. والدین واهمه دارند و برای آموزش فرزندان شان نگران هستند اما راه حل چیست؟

معرفی اجی مجی به عنوان بهترین مجموعه آموزش دروس ابتدایی
معرفی اجی مجی به عنوان بهترین مجموعه آموزش دروس ابتدایی
فهرست سرفصل ها    
چرا باید آموزش دروس پایه ابتدایی را جدی بگیریم؟
مشکلات اپلیکیشن شاد
اهمیت آموزش با انیمیشن و تصویرسازی
معرفی اجی مجی به عنوان بهترین راهکار
معرفی معلمان پنجم ابتدایی اجی مجی
20 درصد از محتوای آموزشی اجی مجی رایگان است
چرا باید آموزش دروس پایه ابتدایی را جدی بگیریم؟
پیشنهاد امروز

yektanet-logo-sign
خرید ماسک N95 به نرخ دولتی
خرید ماسک N95 به نرخ دولتی

ابتدایی حکم مهم ترین دوره آموزشی یک دانش آموز را دارد به طوری که اگر در این دوران بتواند موفق باشد با پایه ای قوی به سال های بعدی راه پیدا کند پس چه بهتر که برای یادگیری دانش آموز در این دوران وقت بسیاری صرف کرده و تک به تک مباحث را به خوبی به دانش آموزها آموزش دهیم.

مشکلات اپلیکیشن شاد
به نقل از سایت عصر ایران این روزها که مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعطیل درآمده‌اند، پس از سال‌ها تأخیر زمینه‌ای ایجاد شد تا وزارت آموزش و پرورش بالاخره به فکر تجربه فضایی متفاوت برای آموزش باشد؛ تجربه‌ای که برای نخستین‌بار با عنوان شاد «شبکه آموزش دانش‌آموزان» در وسعت ملی در حال اجراست.

اما شبکه شاد اشکالات بسیاری را در بخش‌های مختلف از جمله زیرساخت‌های فنی، پاسخگویی اینترنت و ناآشنایی با تدریس مجازی با خود به همراه داشته که موجب سردرگمی خانواده‌ها، دانش‌آموزان، معلمان شده است. در این میان بسیاری از دانش آموزان به دلیل این که والدین شان بودجه کافی در خرید موبایل و تبلت و هم چنین اینترنت لازم برای برقراری و اتصال به شاد را ندارند نمی توانند از آموزش کافی برخوردار شوند.

اهمیت آموزش با انیمیشن و تصویرسازی
از آن جا که مشکلات عدیده ای برای دانش آموزان در این دوران گریبانگیرشان شده است این موضوع فقط شامل آن ها نمی شود چون که معلم ها هم متاسفانه به این مشکلات برخورده اند از جمله این که یک معلم اینطور می گوید که: من برای نصب “شاد” چند روز درگیر بودم چون کد ملی‌ام را شناسایی نمی‌کرد، سرانجام امروز توانستم کلاسم را مشاهده کنم اما هیچ‌کدام از دانش‌آموزانم عضو نیستند!

تا امروز برای آموزش مجازی چند پیام‌رسان تغییر دادیم، از واتس‌اپ و تلگرام تا پیام‌رسان‌های داخلی و حالا هم شاد. این نحوه مدیریت باعث شد زمان از دست برود. همچنین معلمان و دانش‌آموزان هم سردرگُم شدند، به‌نظر می‌رسد آموزش و پرورش باید اجازه دهد مدارس با همراهی انجمن اولیا و مربیان، کار آموزش را پیگیری کنند.  با این اوصاف آموزش مجازی نمی تواند برای دروس ابتدایی کافی باشد.

در این میان دانش آموزان دیگر از شوق درس خواندن میفتند پس اگر آموزشی باشد تا در آن دانش آموز با انیمیشن و تصویر سروکار داشته باشد دیگر نه تنها درس خواندن برای آن ها سخت نخواهد بود بلکه تا مدت ها مطالب در ذهن شان مانده و با علاقه پای درس خواندن می نشینند و یادگیری آسان تر می شود.

معرفی اجی مجی به عنوان بهترین راهکار
متاسفانه از اوایل اسفند ماه سال قبل تمامی دانش آموزان ابتدایی درس را کنار گذاشته و یا خیلی کم به آن اهمیت داده اند و این سبب شده تا آن طور که باید و شاید مطالب را به خوبی یاد نگیرند و حتی دچار یک تنبلی خاص نیز در یادگیری شوند، چون با وجود بازگشایی مدارس کلاس های حضوری بسیار کم خواهد بود که این اتفاق به ضرر دانش آموزان است.

معرفی اجی مجی به عنوان بهترین راهکار
معرفی اجی مجی به عنوان بهترین راهکار
از همه مهم تر در این دوران دانش آموزانی که سال اولی هستند که با معزل بزرگی روبه رو خواهند شد. اما چه می‌شود که آموزش آن قدر شیرین و دلنشین باشد که دانش آموزی که به زور سمت درس نمی‌رفت الان با اشتیاق و ذوق فراوان بخواهد پای درس های خود بنشیند؟

خب اجی مجی این موضوع را ممکن کرده است و با تاثیری که برروی مخاطب خود قرار می‌دهد یعنی همان دانش آموزان دوره ابتدایی اینبار دانش آموز با خواسته خود و اشتیاق فراوان و بدون هیچ اجباری به یادگیری و آموزش خواهد پرداخت. اجی و مجی دو شخصیت عروسکی و خواهر و برادری هستند که در کلاس حاضر شده و دانش اموزان ان کلاس محسوب می شوند.

معرفی معلمان پنجم ابتدایی اجی مجی
خانم زهرا بلیوند معلمی فوق العاده خلاق و پر انرژی و دلسوز برای دانش آموزان ابتدایی می باشد و با استفاده از روش های خلاقانه خود یادگیری را برای دانش آموز ابتدایی مهیج کرده و او را به درس خود علاقه مند می سازد. خانم نیلوفر قهرمانی و خانم مریم احمدی نیز از برترین معلمان نمونه کشوری دروس سال پنجم را در مجموعه اجی مجی تدریس می کنند.

معرفی معلمان پنجم ابتدایی اجی مجی
معرفی معلمان پنجم ابتدایی اجی مجی
20 درصد از محتوای آموزشی اجی مجی رایگان است
شما دانش آموزان عزیز ابتدایی می توانید 20 درصد از این مجموعه را به صورت رایگان در اختیار داشته باشید و با دیدن تدریس های خانم زهرا بلیوند به این یقین برسید که چقدر می تواند در آموزش و یادگیری شما موثر باشد. برای دریافت این هدیه بی نظیر کافیست کلمه «اجی مجی» را به سامانه 10002907 ارسال نمایید. شماره تماس مجموعه مرکزی 02166058258 می باشد.

 

منبع

  • صدرا مهربان