برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

۵ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

انتخاب امتحان نهایی دوازدهم یا کنکور، در این موضوع دانش آموزان به چند گروه مختلف تقسیم می شوند تا از بین کنکور و دوازدهم امتحانات نهایی انتخاب کنند. هر گروه استراتژی های مختلفی برای انجام این کار دارد. به طور کلی ، دانشجویان در این شماره به 4 دسته تقسیم می شوند:

نتیجه گیری کنکور به جای مطالعه دوازدهم امتحان نهایی (دسته اول)

داوطلبانی که می گویند فینال مناسب ما نیست و کنکور مهم است ، ما زمانی را که باید به کنکور آخر دوازدهم اختصاص داده شود می گذرانیم. و ما در ماه سپتامبر امتحانات را قبول خواهیم شد.

 

تأثیر امتحانات نهایی دوازدهم در کنکور سال آینده مهم است (دسته دوم)

گروه دوم داوطلبانی هستند که طرز فکر گروه اول را دارند اما در پایان به یاد داشته باشید که امتحان نهایی دوازدهم تأثیر مستقیم در کنکور از سال آینده دارد و اگر امسال نمی توانند قبول شوند ، سال آینده نهایی نمره امتحان دوازدهم به طور جبران ناپذیری به آنها ضربه می زند. با توجه به اینکه نمره امتحان نهایی از سال دوم به بعد تأثیر مستقیمی در کنکور دارد بنابراین توجه به این نکته بسیار مهم است.

 

هر دو آزمون نهایی دوازدهم و کنکور مهم هستند (دسته سوم)

این افراد هم خدا می خواهند و هم خرما! این بدان معناست که هم آنها می خواهند نتیجه خوبی در امتحانات نهایی بگیرند و هم می خواهند در کنکور نتیجه خوبی بگیرند. این ممکن است ایده خوبی باشد ، اما طبیعتاً اشکالاتی دارد که باید در نظر گرفته شود. بدون شک مطالعه دروس مختلف برای امتحانات نهایی و مرور مطالبی که برای کنکور خوانده ایم کار دشواری است و به تلاش قابل توجهی نیاز دارد.

 

نه آزمون دوازدهم نهایی و نه کنکور مهم نیست! (دسته چهارم)

این گروه از دانشجویان به کنکور اهمیتی نمی دهند و فقط می خواهند در امتحانات نهایی با نمره 10 قبول شوند. ما در مورد این گروه از داوطلبان صحبت نخواهیم کرد.

اما در مورد سه دسته اول که احتمالاً یکی از آنها باشید ، چه می کنید؟

 

دوازدهمین سطح امتحان نهایی و منبع امتحانات نهایی سوال

به یاد داشته باشید که امتحان نهایی آزمون عدالت آموزشی است. عدالت آموزشی به این معناست که داوطلبی که در یکی از روستاهای محروم کشور تحصیل می کند و به دلیل کمبود امکانات ، هر چهار دوره خاص یعنی ریاضیات ، فیزیک ، شیمی و زیست را تدریس می کند ، باید از یکی از بهترین ها همراه باشد مدارس ایران باید در شرایط متعادل رقابت کند.

 

بنابراین ، امتحانات نهایی سوال شما فقط در متن کتاب درسی و حتی تمرینات خود کتاب طراحی شده است. در میان بسته های آموزشی حرف آخر ، منابعی وجود دارد که فقط به آموزش امتحان نهایی و حل سوال این آزمون ها اختصاص دارد.

 

می توانید این بسته ها را در فروشگاه حرف آخر ببینید و اطلاعات مربوطه را بخوانید. یک داوطلب کنکور که ماه ها برای کنکور آماده می شود و تعداد زیادی تست را حل کرده است ، امتحان نهایی سوال برای او بسیار آسان است. این شعار اصلی من در زمان کنکور بود. (یادتان باشد که من همیشه می گفتم کسی که برای کنکور خوب درس خوانده و همه آن تست های وحشتناک را حل کرده است ، باید سوال نهایی شما را مثل آب خوردن حل کند!)

بررسی دوره های دوازدهم کنکور

چرا ما همیشه کارها را برای خود دشوار می کنیم و با همه چیز به عنوان یک مشکل روبرو می شویم؟ بیایید امتحان نهایی دوازدهم را یک فرصت عالی ببینیم. همانطور که می دانید ، درصد قابل توجهی از آزمونهای ورودی سوال را کتاب های پایه دوازدهم تشکیل می دهند و زمان دوازدهم امتحان نهایی بهترین فرصت برای جمع بندی این مطالب است. به نظر من ، مطالعه دوره های دوازدهم برای امتحانات نهایی بهترین راه بررسی این منابع در برنامه مطالعه کنکور است.

 

نکته مهم: به عنوان یک تجربه شخصی موفق ، در حین امتحانات نهایی دوازدهم ، ابتدا تمرینات کتاب درسی را حل کردم و با توجه به ساده بودن آنها ، خیلی سریع پایان یافت. بعد از آن ، در مدت زمان باقیمانده تا روز امتحان ، خلاصه ای برای کنکور می نوشتم و خلاصه هایی را که قبلاً نوشته بودم مرور می کردم و از آنچه خوانده ام ، تست های کنکور را حل می کنم. این در یادگیری مفاهیم بیشتر و آمادگی برای کنکور به من کمک زیادی کرد.

در ادامه می توانید برای مدیریت زمان تو کنکور، مقاله 4 قاعده کلیدی برای مدیریت زمان کنکور را حتما مطالعه کنید.

به عنوان مثال ، برای امتحان نهایی فیزیک ، پس از بررسی مفاهیم درسی از کتاب ، در مرحله اول ، آخرین تمرینات هر فصل را حل کردم (سعی کردم همان تمرینات را با روش های کوتاه که می دانستم حل کنم.) از هر فصل ، من جزوه هایی را که به عنوان خلاصه ای از فیزیک آماده کرده بودم ، تکمیل کردم. سرانجام ، بعضی از امتحانات نهایی سوال و کنکور سوال را حل کردم. با این کار هم خودم را برای امتحان نهایی دوازدهم فیزیک آماده می کردم و هم مطالب کنکور فیزیک دوازدهم را مرور می کردم.

 

در پایان باید بگویم که امتحان نهایی دوازدهم به هیچ وجه دشوار نیست. شما فقط باید بدانید که چگونه یک صفحه کار را به روش توصیفی بنویسید ، که با حل چند نمونه از سوال آن را خواهید آموخت.

 

نحوه مطالعه دوازدهم امتحان نهایی

مجدداً باید تأکید کنم که بر خلاف تصور اکثر دانش آموزان ، امتحان نهایی دشوار نیست و شما فقط با مطالعه کتاب درسی و حل سوال خود مهارت کافی را در سالهای قبل کسب خواهید کرد. نحوه خواندن امتحان نهایی فقط همین است ، اما اینکه چطور 20 امتحان نهایی می گیریم به میزان تلاش بستگی دارد. اینکه چقدر تلاش می کنید و چقدر تمرین می کنید تأثیر مستقیمی در نمره کسب شما دارد.

 

توصیه من به عنوان مشاور حرف آخر به شما این است که تمام تمرینات انتهای فصل یا پایان هر درس را رو در رو تجزیه و تحلیل کنید و مطمئن شوید سوال نهایی شما از این تمرینات خارج نخواهد شد.

در ادامه می توانید برای تهیه محصولات حرف آخر با تخفیف ویژه به فروشگاه حرف آخر مراجعه کنید.

  • صدرا مهربان
  • ۰
  • ۰

معرفی سایت حرف آخر برای آموزش دروس کنکور و متوسطه اول

امروز در یک گزارش خبری تصمیم گرفتیم سری به دنیای کنکور بزنیم. دنیایی با حدود 1 میلیون نفر جمعیت که همان شرکت کننده های کنکور هستند و قصد شرکت در این آزمون سرنوشت ساز را دارند. آزمونی که سرنوشت یک داوطلب را به صورت کامل می‌تواند تغیر دهد و مبنای ورود وی به دانشگاه های کشور و همچنین تحصیل در رشته مورد علاقه وی می‌باشد. اما اگر کنکور را به عنوان یک شغل در نظر بگیریم همانگونه که هر شغلی ابزار مناسب و مخصوص خود را دارد کنکور نیز از این قضیه بی بهره نیست و ابزار های مخصوص به خود را دارد که همان منابع آموزشی کنکور است که دانش آموز با کمک آن ها مسیر کنکور را طی خواهد کرد. در ادامه می توانید مقاله مهم و تاثیرگذار، چگونه استرس قبل از کنکور را کاهش دهیم را هم مطالعه کنید.

امروز در بررسی که پیش رو داریم به سراغ موسسه حرف آخر خواهیم رفت، موسسه ای که در سال 1390 فعالیت خود را شروع کرد و تا کنون نیز به نتایج فوق العاده ای در زمینه آموزش دست یافته اس و رتبه های زیادی را روانه دانشگاه کرده است. رتبه های برتر موسسه حرف آخر نیز در سال 99 غوغا به پا کرد و دانش آموزان این موسسه توانستند با تدریس ها و محتواهای آموزشی حرف آخر به رتبه های بی نظیری از جمله 32 رتبه دو رقمی کنکور و 2 رتبه تک رقمی کنکور از جمله رتبه 6 و 9 کنکور اشاره کرد. اما با بررسی ویژگی منابع موسسه حرف آخر دلیل این موفقیت ها را بررسی خواهیم کرد پس در ادامه نیز با ما باشید.

تدریس های شگفت انگیز در سایت حرف آخر

محتواهایی که در سایت حرف اخر تولید می شود از دو ویژگی فوق العاده بهره مند هستند. ویژگی اول آموزش شهودی که با کمک انیمیشن و تصویر سازی ارائه می‌شود و دومین مورد هم استفاده از الگو سازی در بحث آموزش است که به مجموع این دو مورد آموزش پویانمایی گفته می‌شود که موسسه آموزشی حرف اخر بنا گذار این سبک آموزشی در کشور بوده است. شهودی سازی از جهت یادگیری آسان، درک مطالب، عدم نیاز به حفظ کرد و انقال مستقیم مطالب به نیمکره راست مفز موثر است و الگو سازی نیز در افزایش قدرت و سرعت تست زنی تاثیر می‌گذارد. همچنین آموزش شهودی لذت یادگیری را افزایش داده و باعث می‌شود که داوطلب با صرف زمان کم حداکثر بازدهی ممکن را دریافت کند. الگو سازی نیز کمک می‌کند تا نیازی نباشد داوطلب برای حل هر سوال یک فرمول یاد بگیرد بلکه کمک می‌کند تا تمامی سوالات یک مبحث را بدون هیچ فرمول دیگری بتوان پاسخ داد.

اما این سبک از تدریس به محض رونمایی به شدت معروف و محبوب شد زیرا دانش آموزان و داوطلبان کنکور این بار بدون سختی کشیدن می‌توانند دروس کنکور خود را یاد بگیرند و به حداکثر بازدهی دست پیدا کنند. در این بین دیگر سطح دانش آموز اهمیتی ندارد یعنی دیگر مهم نیست که دانش آموز امسال فارغ التحصیل خواهد شد یا بعد از چندین سال دوری از کنکور قصد شرکت مجدد در این آزمون را دارد زیرا تمامی آموزش های حرف آخر از صفر صفر شروع شده است. البته این آموزش از نظر دانش آموزان مقطع اول متوسطه نیز به شدت مورد استقبال قرار گرفت و همین موضوع باعث شد تا پکیج های دروس حرف آخر هشتم و حرف آخر هفتم و حرف اخر نهم نیز تولید و اراده شود.

داستان ریاضی حرف اخر و تدریس جذاب استاد منتظری و استاد قاسمی

ریاضی کنکور از نقطه ضعف اصلی شرکت کنندگان در گروه آزمایشی ریاضی فیزیک و تجربی می‌یاشد و این ضعف به حدی رسیده است که بیشترین تعداد درصد منفی در میان تمام دروس کنکور و کمترین تعداد رسیدن به درصد بالای 50 در میان دروس دیگر را می‌توان در درس ریاضی مشاهده کرد که دچار یک فاجعه بزرگ شده است. به نحوی که در سال قبل تنها 2 درصد از کل شرکت کنندگان رشته تجربی (یعنی از هر 100 نفر تنها دو نفر) موفق به کسب درصد بالای 50 در این درس شدند و تعداد افرادی که درصد منفی در ریاضی کنکور کسب کردند 48 درصد کل شرکت کنندگان رشته تجربی بودند و همین موضوع باعث ایجاد انحراف معیار در ریاضی شده و اهمیت آن را به شدت بالا برده است.

 

اما استاد منتظری و استاد قاسمی در تدریس ریاضی حرف آخر از روش های قدیمی به شدت فاصله گرفته اند و همانند سایر دروس حرف آخر با کمک انیمیشن و الگو در حال آموزش این درس هستند. در پکیج ریاضی حرف آخر نیز شهودی سازی به اوج رسیده است و با کمک الگو های اساتید ریاضی حرف اخر دانش آموز در قالب کمتر از 30 الگو صفر تا صد ریاضی کنکور را به پایان خواهد رساند و در ادامه نیز یک بانک تست با همان روش های آموزش داده شده برای دانش آموز حل خواهد شد تا به اوج تسلط در این درس دست پیدا کند

کاتالیزور حرف آخر را بشناسید؛ آموزش دوماه با پروژه 6040 حرف آخر

تا اینجای کار به صورت کامل ویژگی هایی که از موسسه حرف آخر باید می دانستید معرفی شد. در این قسمت به سراغ معرفی پروژه محبوب موسسه حرف آخر خواهیم رفت که شاید نام آن را شنیده باشید. پروژه 6040 حرف آخر که با کمک آن داوطلب تنها در دو ماه می تواند به صورت کامل پرونده آموزش کل دروس خود را به پایان برساند. در قالب پروژه 6040 دانش آموز قادر خواهد بود با کمک تدریس های پویانمایی و همچنین برنامه ریزی دقیق به صورت کامل صفر تا صد آموزش دروس کنکور را به اتمام برساند. این مجموعه قدرتمند را می توانید از فروشگاه حرف اخر دریافت کنید. حال در این قسمت دانش آموز به تسلط و تثبیت مطالب نیاز دارد که در پروژه 40 اتفاق خواهد افتاد؛ در این قسمت 5000 تست شبیه ساز کنکور که توسط اساتید برتر کنکور طراحی شده است در اختیار دانش آموز قرار داده خواهد شد.

 

پروژه 40 یا بیست آزمون حرف آخر به دلیل وجود پاسخنما در میان داوطلبان به شدت محبوبیت پیدا کرده است و یکی از دلایل آن تطابقات زیادی است که با سوالات کنکور دارد و دلیل دوم هم وجود پاسخنماست؛ برای تک تک سوالات اساتید هر درس به صورت تصویری سوالات را تحلیل و بررسی خواهند کرد که باعث می شود داوطلب در قالب هر آزمون بتواند یک دور دروس خود را مرور کند و در 40 روز می توانید 20 مرور جامع بر تمامی دروس داشته باشد. در حال حاضر نیز این موسسه 20 درصد از کل آموزش 6040 خود را به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار می دهد که برای دریافت آن می توانید همین الان عبارت "5 روز" را به سامانه پیامکی 10002907 ارسال کنید از طریق شماره تماس های زیر با دپارتمان مشاوران حرف آخر تماس بگیرید تا به صورت کامل راهنمایی شوید.

02166576182

02166572148

02166576371

02166566623

  • صدرا مهربان
  • ۰
  • ۰

انتخاب رشته نهم

دانش آموزان دوره متوسطه از سال نهم حال و هوای خاصی دارند و از طرف دیگر نگرانی ها و نگرانی های خاص خود را دارند زیرا با دو انتخاب مهم روبرو خواهند شد. اولین انتخاب مربوط به انتخاب منطقه نهم است که به عنوان انتخاب منطقه دهم نیز شناخته می شود. یکی دیگر از امتحانات مهم که در معرض دید دانش آموزان IX است و علاوه بر انتخاب رشته نهم از اهمیت بالایی برخوردار است ، آزمون ورودی مدارس هوشمند و مدل دولتی است و به جرات می توان گفت که هدف تمام دانش آموزان شرکت کننده در این دوره آزمون تیزهوشان است. پذیرش در مدارس وجود دارد. این یک نمونه دولتی است. من صلاحیت متخصص و مشاور مجموعه حرف آخر را دارم. امروز ، در این مقاله ، من شما را به طور کامل در انتخاب دوره نهم ابتدایی و برای بعدی که در انتخاب دوره کلاس نهم برای شما مناسب است راهنمایی می کنم. مانند اثر. من نمره در انتخاب رشته نهم ، مشاوره انتخاب رشته نهم و آینده و بازار کار رشته های تحصیلی را به طور کامل توضیح خواهم داد و از اینجا به شما عزیزان قول می دهم که در آینده دور کارهای خانه نباشید. مقاله ویژه ای در مورد آزمون تهیه خواهد شد.

 

انتخاب رشته نهم می تواند مسئله مهمی باشد ، اما این یک سری اصول دارد که می توانید برای انتخاب صحیح هرچه راحت تری از آن پیروی کنید ، بنابراین اگر قصد دارید رشته نهم را تعیین کنید یا والدین هستید ، پس این مطلب را بخوانید مقاله در 5 دقیقه است. این اطلاعات لازم و کافی را در اختیار شما قرار می دهد و از طرف دیگر برای تعیین منطقه نهم به هزینه زیادی احتیاج ندارید ، بنابراین تا پایان این مقاله با من باشید و اگر سوال در هر قسمت از این مقاله ، یک نظر بگذارید تا در اسرع وقت به آن پاسخ داده شود.

 

چگونه انتخاب رشته نهم را انجام دهیم؟ (توضیحات پر اهمیت)

چگونه انتخاب رشته کنیم در نهم

وقتی وارد سال نهم می شوید ، یکی از مهمترین و مهمترین گزینه ها انتخاب رشته نهم است که در قسمت قبلی نیز توضیح داده شد. در این بخش دانشجو می تواند برای ادامه تحصیل در مرحله متوسطه دوم یکی از رشته های علوم تجربی ، ریاضیات ، فیزیک ، علوم انسانی ، فناوری حرفه ای ، کار و دانش را انتخاب کند. اما در اینجا یک مسئله بسیار مهم وجود دارد. تعیین رشته نهم نیز دانشجو را برای کنکور سراسری آماده می کند و کنکور نیز داوطلب را برای بازار کار در همه موقعیت ها آماده می کند. بنابراین ، در اینجا بسیار مهم است که دانشجو مبحث نهم را بر اساس دو پایه انتخاب کند. اول علاقه او به این رشته است و دوم استعدادی است که وی در اختیار دارد و یا می تواند آن را داشته باشد. تا زمانی که این دو معیار همزمان وجود نداشته باشد ، رشته نهم نمی تواند به درستی انتخاب شود.

 

شاید این یک مسئله بسیار مهم باشد و این درآمدی است که با انتخاب رشته نهم و آینده کار به دست می آید و در اینجا به یک خاطره بسیار واقعی اشاره می کنم. رشته پزشکی را می توان از نظر درآمد و امنیت شغلی در زمینه های اول دسته بندی کرد. اما شخصی که آخرین سال تحصیل در دانشکده پزشکی بود ، این رشته را رها کرد و دلیل آن را در یک جمله خلاصه کرد: من برای این رشته آفریده نشده ام !!! این فقط یک مثال ساده است و افراد زیادی هستند که این خصوصیات را دارند. نکته دوم تغییر وضعیت کشور است. اگر پدر و مادر هستید ، باید به یاد داشته باشید که حتی 10 تا 15 سال پیش ، اولین اولویت برای همه افراد برای انتخاب رشته ، ریاضیات و فیزیک بود و حتی در آن زمان 300 هزار داوطلب برای رشته ریاضیات وجود داشت ، و داوطلبان آزمایشی 150 هزار نفر! در حالی که این وضعیت اکنون بسیار متفاوت است و قطعاً طی چند سال آینده تغییر خواهد کرد. هدف از این مثال این بود که شما نباید شرایط فعلی را ملاک انتخاب رشته قرار دهید و قطعاً باید چند سال آینده را در نظر بگیرید.

 

آخرین نکته ای که در اینجا در مورد انتخاب رشته تحصیلی بیان خواهم کرد ، که تجربه شخصی من نیز است ، مربوط به بازار کار است. اگر احساس می کنید که بلافاصله به دانشگاه می روید و پیشنهاد کاری دارید ، پس در هر زمینه ای به شدت اشتباه می کنید. اگر می خواهید در آینده به یک فرد موفق تبدیل شوید ، پس باید کارآفرینی را یاد بگیرید ، بنابراین در حال حاضر ما به این توضیحات بسنده می کنیم و به سراغ موضوع اصلی انتخاب رشته نهم می رویم.

 

عوامل موثر در انتخاب رشته تحصیلی پایه نهم که باید به آنها توجه شود

رشته پایه نهم را انتخاب کنید

در بخش فوق ، ما تعدادی از عوامل موثر در انتخاب رشته تحصیلی برای پایه نهم را ذکر کردیم ، و در این بخش ، عوامل موثر بر انتخاب رشته تحصیلی برای پایه نهم را به طور تخصصی بررسی خواهیم کرد ، و ما حتی هر یک از آنها را بررسی خواهد کرد. یکی به صورت درصدی. اولین عاملی که در انتخاب رشته از نه به ده تأثیر می گذارد علاقه و استعداد دانش آموز است ، اما من توصیه می کنم که این علاقه از دوره های دبیرستان یا دبیرستان انتخاب نشود ، بلکه توجه به این است که دانشجو باید کدام دوره ها را در دانشگاه انتخاب کند. در این راستا حتی تجربه چندین ساله من در مشاوره کنکور می توان گفت که اکثر افرادی که در کنکور قبول می شوند یک سری معیارهای مشترک دارند. به عنوان مثال ، یک معیار مشترک برای دانستن هدف آنها ، رشته دانشگاهی است که دنبال می کنند. اما علاقه و استعداد تنها عوامل مهم در انتخاب رشته نهم به دهم نیستند ، زیرا آنها فقط 50٪ رشته نهم را تشکیل می دهند.

در ادامه می توانید مقاله بهترین روش برای آموزش علوم هفتم فصل نهم فقط در 15 دقیقه! را هم مطالعه کنید.

 

از 50 درصد باقیمانده ، حدود 30 درصد مربوط به مشاغل آینده است. ممکن است احساس کنید که ارزش شغلی آینده بیش از هر چیز دیگری است ، اما به یاد داشته باشید که یک هدیه موفق کسی است که می تواند یک کارآفرین باشد و برای خود شغلی ایجاد کند ، منتظر ارائه شغلی توسط یک فرد محلی و شخصی که هستی شما در کارآفرینی موفق خواهید بود که در زمینه تحصیلات خود استعداد و علاقه داشته باشد. سایر پارامترهای مهم در بحث انتخاب درجه نهم مربوط به نظر مشاور و نظر والدین است که هر یک از آنها نمایانگر ده درصد انتخاب درجه نهم است.

 

آزمون انتخاب آنلاین نهم

ممکن است بارها در مورد آزمون انتخاب رشته آنلاین نهم یا سایت انتخاب رشته نهم شنیده باشید و در این بخش توضیحات تخصصی تری از آزمون انتخاب رشته آنلاین نهم یا وب سایت انتخاب رشته 9 ارائه خواهیم داد. آزمون آنلاین انتخاب رشته 9 گاهی از اصول علمی پیروی می کند و می تواند تأثیر مثبتی در انتخاب رشته نهم داشته باشد.تعدادی از 9 سایت انتخاب رشته همان کار را انجام می دهند اما به یاد داشته باشید که این آزمون ها تعیین رشته را تعیین می کنند. آنها کلاس نهم نیستند اما به شما در انتخاب رشته کمک می کنند. از آزمون انتخاب رشته 9 بعد از آزمون آنلاین استفاده کنید اما فقط رشته 9 را به عنوان راهنما انتخاب نکنید و به هیچ وجه به نتایج انتخاب رشته 9 بصورت آنلاین اعتماد نکنید.

در ادامه می توانید مقاله آموزش علوم نهم فصل هشتم را هم مطالعه کنید.

 

 

نکات انتخاب کلید نهم

خوب دوستان عزیزم ، امیدوارم شما در این مقاله تاکنون از اطلاعاتی که عزیزان در اختیار شما قرار داده اند استفاده کرده باشید و در این قسمت از مشاوره انتخاب رشته نهم ، وی برخی از توصیه ها را به صورت خلاصه به شما ارائه خواهد کرد. اول از همه ، مهمترین عامل در انتخاب دامنه نهم علاقه و استعداد شماست ، بنابراین در انتخاب رشته بر خلاف میل آنها اصرار نکنید و حتی اگر احساس می کنید انتخاب آنها اشتباه است ، با کمک دلایل و استدلال های منطقی .. چرا این انتخاب اشتباه است. توصیه دوم این است که این کار را فوراً با مشورت یک مشاور یا آزمون انتخاب رشته آنلاین انجام ندهید و سعی کنید از مشاوره انتخاب دامنه نهم و سایت انتخاب دامنه نهم فقط به عنوان کمک در تصمیم گیری صحیح استفاده کنید. نکته آخر مربوط به انتخاب اشتباه است ، اگر به هر دلیلی در انتخاب رشته نهم مشکل یا خطایی دارید ، می توانید این خطا را با راه حل های ذکر شده در بالا جبران کنید.

  • صدرا مهربان
  • ۰
  • ۰

زمان کمی تا کنکور مانده و داوطلب هستید که تاکنون وقت کمی را به عربی اختصاص داده اید و یا اصلاً برای این دوره وقت ندارید. مورد دوم کاندیدایی است که رابطه خوبی با زبان عربی ندارد و می خواهد در این دوره فقط درصد قابل قبولی کسب کند. به هر یک از دسته های قبلی تبریک می گویم زیرا سایت مناسبی را برای یافتن راه حلی برای مشکل خود انتخاب کرده اید. من شایان مامندی مشاور ارشد علمی موسسه حرف آخر هستم که امروز در خدمت شما هستم ، با معرفی مهمترین مباحث عربی کنکور، که با مطالعه این مباحث مهم عربی در کنکور تجربی و ریاضی ، می توانید به مقبولی قابل قبول دست پیدا کنید.

 

زبان عربی موضوعی است که بسیاری از افراد در درک و یادگیری آن مشکل دارند و با این تفکر که ضریب آن 2 است ، احساس می کنند درصد کمی در این دوره قابل جبران است ، اما باید بدانید که علاوه بر ضریب سایر عوامل در اهمیت یک دوره در کنکور تأثیر دارند ، مهمترین آنها نحوه پاسخگویی داوطلبان به درسی است که باعث انحراف معیار در آن شده است ، و زبان عربی یکی از دروسی است که میزان پاسخ دهی آن بسیار زیاد است. ضعیف است ، و این موضوع را بیش از حد مهم کرده است. امروز ما یک مقاله تخصصی در مورد دوره عربی خواهیم داشت و مباحث مهم عربی کنکور را در اختیارتان قرار خواهیم داد و با خواندن این مقاله تا انتها ، اطلاعات بسیار مفیدی در مورد زبان عربی بدست خواهید آورد.

در ادامه می توانید بودجه بندی عربی کنکور را هم مطالعه کنید.

 

اهمیت زبان عربی در کنکور

چگونه به کنکور عربی سوال خود پاسخ دهیم

درس عربی در کنکور سراسری ضریب 2 دارد. ممکن است در ابتدا اینگونه به نظر برسد ، با توجه به ضریب این دوره ، نمی تواند تأثیر زیادی در موفقیت در کنکور داشته باشد. اما با نگاهی کوتاه به میزان پاسخ دهی داوطلبان ، می توانیم اهمیت عربی را بهتر درک کنیم. کنکور متوجه شد.

 

آمارها نشان می دهد که تنها 7٪ داوطلبان دوره عربی به بیش از 50٪ رسیده اند. درصدهای منفی به گونه ای است که از هر 100 شرکت کننده در کنکور تجربی ، 16 دانش آموز عربی در آزمون ورودی منفی قبول می شوند و میانگین درصد کل شرکت کنندگان در این دوره ، در رشته تجربی ، 5.18 است و در اینجا عمق فاجعه مشخص می شود. به یاد داشته باشید که موفقیت در کنکور به دلیل زیاد خواندن نیست ، بلکه به دنبال مطالعه هوشمندانه است و شخصی که از نقاط ضعف دیگران به نفع خود استفاده کند خیلی راحت تر به هدف خود می رسد. برای سایر دوره ها ، اگر به دنبال موضوعات مهم هستید ، حتما از صفحه موضوعات تکراری کنکور تجربی از این سایت دیدن کنید.

 

قوانین مهم عربی کنکور

یکی از مهمترین مباحث عربی در کنکور ، مبحث قوانین است. قوانین یکی از مباحثی است که داوطلبان علاقه زیادی به یادگیری آن ندارند. شامل دروس عربی است.

 

قوانین سوال بین موضوعات مختلف تقسیم شده و هر ساله متفاوت است. قوانین مهم عربی کنکور مربوط به عربی دوازدهم و تا حدی عربی یازدهم است. کامل کامل به صفحه بودجه عربی کنکور مراجعه کنید ، که با رسم شکل فردی کتابچه عمومی سوال کنکور شما بررسی و تحلیل شده است.

 

 

 

 

مباحث کنکور عربی آسان

بسیاری از داوطلبان ترجیح می دهند به جای مطالعه همه مباحث ، مباحث آسان عربی کنکور را مطالعه کنند. این باعث استفاده بهینه از زمان خواهد شد و درصد نسبتاً خوبی کسب خواهید کرد. شناختن مهمترین مباحث عربی در کنکور لازم است.

 

یکی از مهمترین مباحث عربی در کنکور ، موضوع قرارها است. این مبحث را می توان پایه ثابت سوال عربی در کنکور دانست. با یادگیری قرارها ، که یکی از مباحث ساده عربی در کنکور است ، می توانید به راحتی سوال مربوطه را پاسخ دهید. سایر عناوین آسان شامل ترجمه و نماد عربی است. پاسخ به این سه موضوع می تواند شما را به 50 درصد نزدیک کند.

در ادامه می توانید نمونه تدریس عربی کنکور را هم مطالعه کنید.

 

تعداد سوال عربی در کنکور

دوره عربی در کنکور دومین درسی است که داوطلبان باید برای سوال شما پاسخ دهند. این دوره یک دوره عمومی برای رشته های علوم تجربی و ریاضیات و یک دوره تخصصی برای علوم انسانی است. سوال عربی دوره 26 تا 50 کتابچه سوال شما برای کنکور همه دنیا را پوشش می دهد. مطمئناً دانستن مهمترین مباحث عربی کنکور می تواند در پاسخگویی به این سوال موثر باشد. می توانید تعداد سوال هر قسمت از زبان عربی را در تصویر بالا مشاهده کنید. برای مشاهده بودجه بندی سایر دوره ها به صفحه بودجه بندی کنکور مراجعه کنید.

 

اما مباحث کنکور یا مهمترین مباحث عربی کنکور کدام است که باید برای خواندن آنها وقت بگذارید؟

مهمترین مباحث کنکور عربی که برای شما انتخاب کردیم براساس نظر اکثریت دانش آموزان و براساس ضریب دشواری آنها است که نسبت به سایر مباحث نسبتاً راحت ترند. قوانینی وجود دارد و می توانید موارد زیر را بخوانید.

 

ترجمه عربی کنکور که 40٪ زبان عربی را پوشش می دهد.

قوانین مهم عربی برای کنکور ، از جمله معلوم و ناشناخته ، علامت عربی و ریز نمرات ، که حدود 4 آزمون به زبان عربی است.

با خواندن مباحث فوق ، به حدود 60٪ از مطالب عربی کنکور تسلط خواهید یافت. امیدوارم از مقاله امروز درباره موضوعات مهم عربی کنکور لذت ببرید. سوال و نظرات خود را با ما در میان بگذارید تا بتوانیم بلافاصله به شما پاسخ دهیم.

دوستان عزیز برای تهیه پکیج های عربی حرف آخر با تخفیف ویژه به سایت حرف اخر مراجعه کنید.

  • صدرا مهربان
  • ۰
  • ۰

بهترین DVD شیمی کنکور:

بهترین دی وی دی شیمی کنکور یا به طور کلی ، بهترین منابع کنکور باید ویژگی هایی داشته باشد که بتواند آنها را از سایر منابع آموزشی متمایز کند و از طرف دیگر ، مهمترین ویژگی ها افرادی هستند که توانسته اند از درصد و To استفاده کنند. رتبه های خوبی کسب کنید ، ما امروز این موارد را به طور کامل با یکدیگر بحث خواهیم کرد. با مطالعه این موارد در پایان ، می توانید بهترین تصمیم را برای انتخاب بهترین DVD شیمی کنکور بگیرید.

 

بنابراین بیایید ویژگی های بهترین منبع شیمی برای کنکور در ایران را به طور کامل معرفی کنیم. من تمام سعی خود را می کنم تا اطلاعات دوره کنکور را به عنوان یک رتبه برتر و اطلاعات چندین ساله فعالیت در بخش آموزش و مشاوره را در اختیار شما قرار دهم که یک راه حل عالی برای شما خواهد بود. در کنار این مقاله ، پیشنهاد می کنم نحوه تحلیل آزمون را مطالعه کنید که در صورت انجام صحیح ، سطح آزمون را در هر آزمون حداقل 500 امتیاز افزایش می دهید.

 

ویژگی های بهترین منبع شیمی کنکور:

بهترین منبع شیمی کنکور

ویژگی بهترین منبع شیمی برای کنکور از معلم شروع می شود و با نتایج بدست آمده از آن خاتمه می یابد. اما در بازار کنکور با توجه به تعدد منابع از جمله کتاب ، کلاس و دی وی دی ، یافتن بهترین منبع برای آموزش شیمی کنکور کمی دشوار است. از طرف دیگر من به عنوان مشاور با کلاس های آموزشی مخالفم. به عنوان مثال ، فرض کنید یک کلاس برای ساعت 4 تا 5 بعد از ظهر برنامه ریزی شده باشد. شما باید از ساعت 3 آماده باشید و 15 دقیقه قبل به محل برگزاری برسید. کمی وقت بگذارید تا از کلاس برگردید. منظورم این است که برای یک ساعت کلاس ، حدود 3 ساعت از وقت شما تلف شد و به همین دلیل است که من با کلاسهای آموزشی مخالفم.

در ادامه می توانید مهمترین فصل های شیمی کنکور را هم مطالعه کنید.

بهترین معلم شیمی کنکور در ایران:

بهترین معلم شیمی کنکور

بهترین معلم شیمی در کنکور باید همیشه نکاتی را در تحصیل خود پیدا کند که اول از همه در همه مفاهیم و مباحث تبحر داشته باشد و بتواند به هر سوالی پاسخ دهد ، که متأسفانه تعداد این معلمان روز به روز کاهش می یابد. ویژگی بعدی او تنظیم روش تدریس و آموزش به ساده ترین زبان ممکن است تا هر داوطلب از هر سطح بتواند آموزش خود را درک کند و آزمایش کند.

 

اما ویژگی سوم بهترین معلم شیمی در ایران غیر پراکندگی و همچنین تدریس در متن مطالبی است که برای کنکور مهم هستند و متأسفانه در سال های اخیر به ویژه در کتاب های درسی ، برای هر درسی مطالبی دیده ایم که به هیچ وجه طراحی نشود مطالعه آن اتلاف وقت خواهد بود. بنابراین از چنین مواردی بسیار آگاه باشید و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله بهترین معلم شیمی در کنکور را نیز مطالعه کنید.

 

بسته شیمی حرف آخر بهترین منبع شیمی کنکور ایران:

اما ما به اصل مطلب رسیدیم !!! بسته شیمی حرف آخر که به عنوان بهترین منبع شیمی در ایران شناخته می شود. اما دلیل این انتخاب چیست؟ چرا حرف آخر شیمی؟ این بسته توسط استاد غلامحسین شیروانی تدریس شده است که دارای دکترای شیمی آلی است و ده ها مقاله بین المللی دارد. بسته Master Shirvani کوچکترین منبع برای کنکور است و برای اولین بار سبکی از آموزش را ارائه می دهد که دیگر نیازی به حفظ نیست و این بار مفاهیم را درک و لمس خواهید کرد. بدون فراموش کردن و از طرف دیگر ، در سالهای گذشته ، بسیاری از افراد با استفاده از این آموزش به بیش از 90٪ در شیمی رسیده اند که ما در ادامه این بسته را برای شما کامل توضیح خواهیم داد.

 

1- کوچکترین منبع شیمی برای کنکور و در عین حال کاملترین:

بسته شیمی استاد شیروانی کوچکترین منبع شیمی در ایران است و در پروژه جدید این موسسه ، یعنی پروژه 6040 حرف اخر ، شما فقط 53 ساعت تمام شیمی را یاد خواهید گرفت ، و در عین حال کاملترین منبع آموزش شیمی کنکور. اما شاید از خود بپرسید که آیا ممکن است با وجود این حجم کم ، تمام نکات در شیمی حرف آخر پوشش داده شود. بله این ممکن است. برای درک این موضوع ، ادامه مطلب را بخوانید.

 

آیا به مشخصات بسته شیمی حرف آخر توجه کرده اید؟ اکنون ما یک سورپرایز برای شما داریم! تمام مطالب آموزشی حرف آخر را برای همه دوره ها بدون هیچ هزینه دریافت کنید. به کمک این بسته ویژه در 5 روز قادر خواهید بود به 40 تست قطعی کنکور پاسخ دهید. برای دریافت این بسته منحصر به فرد ، فقط فرم زیر را پر کنید

در ادامه می توانید نمونه تدریس شیمی حرف آخر را هم مشاهده کنید.

2- یادگیری شیمی بدون حفظ کردن:

حفظ مطالب برای خیلی ها از جمله خودم دردسر بزرگی بود! چرا اصلاً باید چیزی را حفظ کنیم؟ پاسخ واضح است: وقتی چیزی را نفهمیدیم ، باید آن را بخاطر بسپاریم تا بتوانیم به سوالات پاسخ دهیم ، که بسیار زودگذر است و به سرعت فراموش خواهد شد. اما در بهترین منبع شیمی کنکور و با کمک بهترین مربی ، لذت یادگیری شیمی بدون حفظ را تجربه خواهید کرد.

 

اما ممکن است از خود بپرسید که یادگیری شیمی بدون حفظ به چه صورت است؟ از آنجا که آموزش شیمی حرف آخر مبتنی بر شهود است ، دیگر نیازی به حفظ کردن ندارید. از شیمی کنکور گرفته تا مفاهیم ، بصری و با انیمیشن آموزش داده می شود. به عنوان مثال ، در موضوع ساختار اتم ، شما با یک انیمیشن به داخل اتم سفر خواهید کرد و همه چیز را بصورت شهودی ، لایه به لایه ، اعداد کوانتومی خواهید دید و به جای اینکه آنها را به خاطر بسپارید ، آنها را بدون فراموش کردن درک خواهید کرد.

 

شیمی را بدون فرمول بیاموزید:

از نظر مشکلات با فرمول های زیادی روبرو خواهید شد ، اما جالب است بدانید که در شیمی حرف آخر دیگر فرمولی وجود ندارد. شاید از یادگیری نحوه حل مشکلات آنها تعجب کنید. فقط 3 الگو تمام مشکلات شیمی را برای شما حل می کند. آموزش این 3 الگو 3 ساعت طول می کشد و در 27 ساعت حدود 2000 تست و تمرین با همان الگوها برای شما حل می شود. از بین این 2000 آزمون ، تمام تست های 10 سال آخر کنکور سراسری حل شده است و وقتی می توان کل سوالات را با همان الگوها حل کرد ، این نشان می دهد که الگوها جامع و کاربردی هستند.

در ادامه می توانید محصولات شیمی حرف آخر را با تخفیف ویژه مشاهده کنید.

  • صدرا مهربان