برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

  • ۰
  • ۰

پس از یادگیری واژگان زبان به خوبی و ایجاد برنامه مرور منظم ، نوبت به آزمایش زنان می رسد. اگر تغییری در رویه کنکور ایجاد نشود ، امسال 7 آزمون مرتبط با واژگان برگزار می شود. آزمایش یک زن می تواند مهارت های او را بسیار بهبود بخشد.

هرچه بیشتر در یک هفته تست کنید ، سریعتر می توانید جملات انگلیسی را تفسیر کنید. با این روش کار می توانید جملات انگلیسی را به درستی تفسیر کرده و در چند ثانیه گزینه های صحیحی را برای آنها انتخاب کنید که ممکن است عالی باشد.

 

غول پیکر در مرحله نهایی
آخرین آزمون که نباید در کتابچه راهنمای عمومی به آن پاسخ داده شود ، آزمون مربوط به تست و درک دقیق است. بیشتر مباحثی که ماینرها با آن روبرو می شوند به دلیل ضعف آنها در مطالعه متون انگلیسی است.

اگر می خواهم خیلی رک بگویم ، باید بگویم که هیچ روش یا روش خاصی برای پاسخ به این متون وجود ندارد ، که برعکس آنچه امروز گفته می شود ، است. تنها چیزی که می توانید مکان ایده آل برای پاسخگویی به کلوزآپ ها و مطالعه را پیدا کنید ، تمرین و تکرار زیاد است. به طور طبیعی ، پس از 100 مجموعه تست دقیق و قرائت ، وضعیت شما در مورد این مباحث با روز اول قابل مقایسه نیست و می توانید پس از مدتی پیشرفت چشمگیری در این زمینه داشته باشید.

حتی اگر شرایط زبان دوره زبان شما بسیار بد باشد ، باز هم می توانید آن را تغییر دهید و باید این تغییر را در اسرع وقت انجام دهید و برای این موضوع ، باید هر چه زودتر برنامه خوبی را دنبال کنید. از این به بعد ، می توانید هر هفته به 3 مجموعه تست بسته و قرائت پاسخ دهید.

بهترین منبع برای این آزمون ها سوالات کنکورهای قبلی است.بعد از تست های کنکور ، می توانید کتاب های درسی مکتوب را با ایده های ابتکاری بخوانید. من از شما می خواهم که فقط برای انجام کار این فعالیت را انجام ندهید ، بلکه واقعاً سعی کنید وقت خود را صرف این تست ها کنید. پس از پاسخ ، لطفاً به پاسخ نامه "خواندن کامل" رجوع کنید. اگر با کلمه ای در متن روبرو شدید ، اما معنی کلمه را نمی دانید ، لطفاً این کلمات را علامت گذاری کنید ، و قبل از خواندن این کلمات حتماً زمان مشخصی را منتظر بمانید. مورد جدید را بررسی کنید.

بگذارید خیلی واضح به شما بگویم که در سال کنکور ، حتی اگر یک واژه انگلیسی در پشت وانت مشاهده کردید ، باید آن را بخاطر بسپارید. این کلمات می توانند به ما در درک بهتر متن هنگام کنکور کمک کنند.

  • ۹۹/۰۷/۲۱
  • صدرا مهربان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی