برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

  • ۰
  • ۰

 

معرفی کامل بسته دین و زندگی آخرین سخنان استاد یوسفیان پور:

همانطور که می دانید آزمون ورودی دین و زندگی از سه کتاب مذهبی دهم ، یازدهم و دوازدهم تشکیل شده است و شامل حدود 442 صفحه کتاب درسی است. خط به خط ، این تعداد صفحه همچنین دارای محتوای حفظی هستند و به راحتی می توان در برابر آنها آزمایش کرد. با توجه به نکاتی که ذکر شد ، رسیدن به درصد خوب و بررسی و آزمایش زنان در دین و زندگی ، به دلیل حمایت و نیاز به دوره های تکرار فشرده ، برای تسلط بر این حجم از مطالب حدود 9 ماه طول می کشد. بگذارید بگذاریم

اما هیچ مشکلی بدون راه حل نیست .. در اینجا بهترین و پرفروش ترین محصول دینو زندگی کنکور را که لقب حبوب ترین نوع آموزش در کشور را به خود اختصاص داده و به پکیج دین و زندگی جامع حرف آخر مشهور است را  خدمت شما عزیزان معرفی میکنم.

این پکیج را در سه بخش کامل بررسی میکنیم.

مشخصات تدریس پروفسور یوسفیانپور در بسته دین و زندگی آخرین مقاله:

در این بسته ، اخبار زیادی در مورد روشهای قدیمی و رایج آموزش رمزگذاری متن و خاطره نویسی وجود ندارد ، اما 442 صفحه کتاب و حدود 100 آیه وجود دارد که هر یک حدود 3 پیام دارد و در کل شما فقط می توانید از 14 الگو استفاده کنید. 34 درس بدون دین و زندگی می آموزد. آموخته همچنین در این بسته برای اولین بار یک کلمه گنجانده شده است که دین و زندگی از طریق شهود و تصویر آموزش داده می شود ، و آموزش خشک و خسته کننده دین و زندگی حذف می شود ، و این بار دانش آموز واقعاً لذت می برد و بدون خستگی. دین و زندگی را با یاد می گیرد. طول می کشد.

مباحث دین و زندگی گسترده تر چیست؟

این بسته شامل تمام متن ها و شعرهای دین و زندگی ، سه سال دبیرستان و 34 درس دین و زندگی است و همه این موضوعات را همانطور که قبلاً ذکر شد ، فقط با 14 مثال آموزش می دهد. به عنوان مثال ، درس 5 دین و زندگی ، دوازدهمین سال نیروی هوایی ، حدود 18 صفحه از کتاب درسی است و یکی از سخت ترین دروس دین و زندگی است ، زیرا تعریف اشعار آن بسیار دشوار است ، اما بسته بندی و در طول زندگی خود ، آخرین نامه بهنام مهندس تکدیری همه شعرها و پیام های خود را فقط در 1 مدل و در کمتر از 10 دقیقه آموزش داد.

همچنین حرف آخر در راستای عدالت آموزشی، 5 روز با حرف آخر را که یک و نیم میلیون تومان هست را به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان عزیز قرار میدهد.

 

دین و زندگی حرف آخر مناسب چه کسانی می‌باشد :

سبک تدریس دین و زندگی حرف آخر است ، بنابراین فرقی نمی کند دانشجوی سال هشتم باشید یا کنکور ، یا کسی که قصد دارد 20 سال دیگر در کنکور شرکت کند. بلکه به دلیل تحصیلات مبتنی بر الگو و شهودی نیازی به مطالعه دین و زندگی نیست و نیازی به حفظ هیچ سطح یا پایه ای نیست و در سطحی که در آن هستید می توانید با استفاده از پکیج به بالاترین درصد ممکن در این دوره دست پیدا کنید "دین و زندگی".

دین و زندگی چگونه برنامه ریزی می شود؟

بهترین منبع را داشته باشید ، اما اگر نحوه استفاده از الن را بلد نباشید ، پول زیادی برای شما ایجاد نخواهد شد. در نامه آخر ، اطلاعات شخصی شما در قالب فایل و آزمون هم ترازی در اختیار مشاوران جمع آوری داده قرار می گیرد و با توجه به این امر و بسته به زمان شما ، مشاور برنامه دامنه ، زمان و برنامه های یکپارچه سازی را به شما ارائه می دهد که همه آنها شخصی هستند. و دقیقاً با سطح شما مطابقت دارد.

در ادامه می توانید فیزیک حرف آخر، که از تخفیف های ویژه ای بهره مند هستند هم مشاهده بفرمایید.

 

چرا آخرین کلمه انتخاب بالاترین رتبه در بسته دین و زندگی است؟

همچنین ممکن است تعجب کنید آیا کسی می تواند از آخرین کلمات دین و زندگی برای نتیجه گیری استفاده کند. پاسخ این پرسش "بلی" است".

• در سال 1997 ، بسیاری از افراد در کمتر از 10 دقیقه از اعتقادات مذهبی و بسته های زندگی استفاده کردند و این نسبت از 90 فراتر رفت ، مانند نهال و علی بابائیان (94/7٪) ، رضا عباسی فر (مینا صالحی) (محاسبه شده) 7.94٪) ، 92٪ و ...

• برخی از مصاحبه های علی و نهال بابائیان را می توانید در زیر بخوانید.

•• چقدر در کنکور برنده شدید؟

علی بابائیان: در کنکور 96 رشته تجربی ، نمره اعتقاد مذهبی من 94.7٪ بود.

• -نهال بابائیان: در کنکور 96 حوزه تجربی ، 80٪ شرع را جواب دادم. نمره من در دوره زبان 94.7٪ است.

بنابراین ، این بدان معنی است که شما فقط یک سوال را از دست داده اید.

•• ما همچنین این سوال را در شبکه آموزش بر اساس نظرسنجی های انجام شده و نظرسنجی هایی که دو روز پس از کنکور انجام شده است ، مطرح کردیم. مجموعه مذهبی 100 استاد یوسفیبو با آزمون ورودی 96 رشته تجربی سازگار است و به 92٪ می رسد. آیا در جلسه چنین احساسی دارید؟

علی بابائیان: در کنکور 96 وقتی دوره دین و زندگی را گذراندم خیلی تحت فشار بودم ، بنابراین این دوره بسیار دشوار است و زمان زیادی می برد. در دوره های دیگر نمی توانید برگردید و مشکلات حل نشده را حل کنید. اما وقتی شروع به خواندن سوال کردم ، خیلی دوست داشتم. اینها سوالاتی است که معلم در تدریس مطرح کرده است. این باعث اطمینان کامل من در این سالها می شود.

• -نهال بابائیان: بله. چون دی وی دی کاملا از سوالات کنکور پشتیبانی می کند و همانطور که گفتم اعتقادات مذهبی من بسیار ضعیف است بعد از دیدن دی وی دی قدرتم کامل شده است.

• خانم بابان ، شما در جلسه شرکت نکردید. این واقعی است؟ و شما فقط مستر دی وی دی درست کردید.

-نهال بابائیان: بله ، بله.

• خانم بابائیان ، چه وقت شرعی برای قبولی در کنکور 96 در طی 90 دقیقه از رشته تجربی داشتید؟ آیا در دوره زبان در عرض چند دقیقه به 94.7٪ رسیدید؟

-بابا یامیائو: 7 دقیقه. قبل از تعطیلات مذهبی ، درصد من بسیار کم بود و درصد آزمون من نیز بسیار کم بود. اما بعد از عید فطر ، وقتی دی وی دی درست کردم ، هیچ وقت تصور نمی کردم که بتوانم نسبت عقاید مذهبی خود را در عرض 7 دقیقه افزایش دهم.

در ادامه می توانید برنامه 1000 ساعته حرف آخر را هم مشاهده کنید که در عرض 4 ماه پرونده تمام درس های خودتان را ببندید و تا کنکور 7 بار مرور کنید.

 

  • دین حدود 20 دقیقه وقت دارد. آیا می توانید در 7 دقیقه به سوالات پاسخ دهید؟
  • • -نهال بابائیان: رمزگذاری توسط استاد یوسفیان پور برای متن شعر و حتی کتاب انجام شده و قسمتهای مهم متن به روشهای احتمالی کدگذاری شده است.
  • • در مقایسه با سایر منابع آموزشی ، مزایای بسته "دین و زندگی":
  • • "در سراسر ایران ، این تنها منبعی است که در طی 37 ساعت دین و زندگی را بدون گفتن کلمات آموزش می دهد ، و تنها منبع آموزش ویدیویی در مورد دین و زندگی است و الگویی برای آموزش دین و زندگی و همچنین دین و زندگی است. تنها راه برای زندگی در کنکور. ، آموزش. "- او گفت. این حرف آخر است.
  • چرا دین و زندگی حرف آخر را می زنند؟
  • • اگر می خواهید بیش از 90٪ دین و زندگی بدون حمایت داشته باشید و می خواهید این کار را در کمتر از یک هفته انجام دهید ، بسته دین و زندگی آخرین انتخاب شما برای رسیدن به اهداف شما خواهد بود.
  • ۹۹/۰۷/۲۱
  • صدرا مهربان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی