برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

  • ۰
  • ۰

بررسی تخصصی قرابت معنایی استاد محسن منتظری

از مهم ترین و سخت ترین بخش های ادبیات فارسی می توان به قرابت معنایی اشاره کرد. بخشی که همیشه با آن مشکل داشتم و نهایتا به یک الی دو سوال آن می توانستم پاسخ دهم در حالی که بقیه سوالات می ماند و درصد ادبیات من به شدت افت پیدا میکرد. روش خاصی هم نبود تا بتوانم طبق آن پیش بروم شاید نبود یک منبع خوب به شدت به چشم می زد. ولی متاسفانه آنطور که باید با منابع آشنایی نداشتم و این عامل ضعف من بود. منبعی که بتواند به من بیاموزد چطور میشود به 9 سوال قرابت معنایی به درستی پاسخ داد اما امروزه قرابت معنایی حرف آخر با پیشرفته ترین تکنولوژی دنیا با 4 الگو به همه سوالات پاسخ می دهد.

قرابت معنایی همیشه دارای پیچیدگی های خاص خودش بود. باید هم شعر را درک می کردیم هم مفهوم آن را در نهایت به یک جواب درست دست پیدا می کردیم و این کاری بسیار دشوار محسوب میشد و هنوز هم سخت محسوب می شود به خصوص اگر یک داوطلب در این درس یا مبحث ضعیف بوده و یا از آن متنفر باشد.

قرابت معنایی را می توان به سادگی یاد گرفت به شرطی که دارای منبعی خوب و توانا بود که هم داوطلب را از درس خسته نکند و هم از آن زده نشود پس باید دارای استادی با توانایی بیان بالایی این درس را به داوطلبان خود بیاموزد.

معرفی پکیچ قرابت معنایی حرف آخر نظام جدید

استاد محسن منتظری در این پکیج برای بهتر یاد گرفته شدن مطالب از تصاویر بسیار جالب و جذاب استفاده کرده اند و از روش انیمیشن و الگوسازی برای تدریس بهتر مطالب بهره برده اند که باعث می شود مخاطب یا همان داوطلب به آن تدریس جذب شود و تا انتها و بدون خستگی آن را دنبال کند.

پکیج قرابت معنایی حرف آخر نظام جدید با استفاده از 4 الگو رسیدن به درصد 36 را برای شما امکان پذیر ساخته است فقط تلاش شما را می طلبد و تمرکز کافی برای گوش سپردن به تداریس استاد. همچنین استاد منتظری برای اینکه کار شما را برای نوشتن مطالب راحت کند در کنار 4 حلقه دی وی دی یک کتاب کار هم وجود دارد که تمامی تداریس ایشان در آن جزوه آمده و شما دیگر نیازی به نوشتن نخواهید داشت و به قول معروف سراپا گوش می شوید تا مطالب را یاد بگیرید.

قرابت معنایی حرف آخر طی 9 ساعت تدریس شده و شما در کمتر از یک هفته و اختصاص دادن تایمی بسیار کم می توانید به همه مطالب آن مسلط شوید.

در ادامه می توانید ریاضی حرف آخر، که از تخفیف های ویژه ای بهره مند هستند هم مشاهده بفرمایید

معرفی استاد محسن منتظری/ استاد ادبیات  حرف آخر

استاد محسن منتظری کارشناس گروه توسعه آموزش و مدرس ادبیات فارسی کنکور در آموزشگاه های کشور هستند. ایشان همچنین کارشناس گروه برنامه ریزی و توسعه دفتر آموزش و کارشناس گروه هماهنگی دفتر آموزش در وزارت نیرو بودند.

ویژگی تدریس استاد منتظری

استاد منتظری برای این که این مبحث سنگین و پر سوال را برای شما ساده سازد آن را با لهجه های مختلف به شما آموزش می دهد و ایشان در مورد قرابت معنایی اینگونه می گویند که برای یادگیری قرابت معنایی از زبان من کافی است زبان مادری یا همان زبان فارسی را به خوبی بلد باشید پس منظور ایشان این است که یادگیری آن می تواند بسیار راحت باشد.

ایشان از لوازم یا ابزار یادگیری قرابت به این اشاره می کند که شما باید ابتدا بتوانید خواندن یک شعر را بلد باشید تا بتوانید با آن شعر برخورد کرده و با معنا و مفهوم آن آشنا شوید و مفهوم آن را بفهمید.

استاد منتظری در این راه از تصاویر بسیار جالب برای بهتر ماندن مطالب در ذهن شما نیز استفاده می کنند و با استفاده از داستان مفاهیم را تک به تک به شما می آموزند .

یک مثال از تدریس استاد محسن منتظری

استاد منتظری معتقدند که درست است قرابت فرمول ندارد ولی یکسری روش هایی موجود است که سبب می شود شما بتوانید خود را قوی تر سازید. اولا که با دیدن بیت نباید بترسید و آن را بخوانید بعد از این که یک بار آن را خواندید وزن آن را بیابید یعنی ببینید که از ریتم خارج شده یا می توان با یک ریتم آن را خواند سپس مفهوم آن را به شما آموزش می دهند.

همچنین حرف آخر در راستای عدالت آموزشی، 5 روز با حرف آخر را که یک و نیم میلیون تومان هست را به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان عزیز قرار میدهد.

این محصول مناسب چه کسانی می باشد؟

افرادی که قصد دارند مثل آن زمان من این مبحث را کنار بگذارند یا افرادی که فکر می کنند پایه ضعیفی دارند و نمی توانند به جواب خوبی برسند و درصد کسب کنند افرادی که از درس فاصله گرفته اندو قصد دارند با نظام جدید پا به عرصه کنکور 99 بگذارند یا تمامی نظام جدید ها می توانند از این محصول استفاده کنند طبق گفته استاد فقط کافی است زبان فارسی را بدانید تا  بتوانید قرابت را یاد بگیرید. حتی افرادی هم که فکر می کنند این مبحث را به خوبی می دانند پیشنهاد می شود آن ها هم از این محصول استفاده کنند.

برنامه ریزی برای مطالعه این محصول به چه صورت می باشد؟

ما مشاورین موسسه حرف آخر طبق دی وی دی های تهیه شده برنامه ای مطابق شرایط شما تهیه نموده و در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم تا برنامه و نظم این مباحث را مطالعه کرده و به پیشرفت در این درس و تمامی درس ها دست پیدا کنید. ما برای شما پرونده درسی تشکیل داده و از شما تعیین سطح خواهیم گرفت تا با کیفیت ترین برنامه مدنظر و مطابق شرایط علمی شما تهیه شود. در این برنامه ریزی تست هایی که قرار است با این پک کار شود هم به شما گفته خواهد شد و به اصطلاح همه چیز تحت کنترل است.

در ادامه می توانید دینی حرف آخر، که از تخفیف های ویژه ای بهره مند هستند هم مشاهده بفرمایید

نظرات داوطلبان در مورد پکیج قرابت معنایی حرف آخر

یکی از داوطلبان گفتند که استاد منتظری باعث شدند ایشون قرابت معنایی را یاد بگیرند و تقریبا چیزی از آن را نمی دانستند. بسیاری از دوستان بابت تصویرسازی هایی که با توجه به اون ها یادگیری برای داوطلب بسیار ساده شده را بسیار می پسندند و از آن رضایت کامل دارند و البته اکثر داوطلبین که در این درس و مبحث به موفقیت رسیده اند خود را مدیون استاد می دانند و به این نکته اشاره می کنند که تدریس استاد منتظری سبب شد تا مطالب هیچ جوره از ذهنشان بیرون نرود و آن ها را در زمان کنکور یاری کند.

در ادامه می توانید برنامه 1000 ساعته حرف آخر را هم مشاهده کنید که در عرض 4 ماه پرونده تمام درس های خودتان را ببندید و تا کنکور 7 بار مرور کنید.

چرا پکیج قرابت معنایی حرف آخر را باید بخریم؟

استاد منتظری تعداد بی شماری تست های سراسری و تالیفی حل می کنند و تک تک گزینه های صحیح و غلط را بررسی خواهند کرد پس دیگر نگرانی ای از بابت نحوه حل کردن تست ها نخواهید داشت کافی است به دقت روش ایشان را اجرا کرده و تست بزنید.  آموزش به بیانی کاملا ساده و روان می باشد و کسانی که در این بخش دچار سردرگمی هستند به راحتی با بیان شیوا و لهجه های فوق العاده بامزه ایشان به خوبی می توانید این مبحث را بیاموزید. این پکیج می تواند برای تمامی افراد بهترین نتیجه را به ارمغان بیاورد چرا که هم فراموش نمی شود هم کامل است هم... با ما در ارتباط باشید.

 

  • ۹۹/۰۷/۲۲
  • صدرا مهربان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی