برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

  • ۰
  • ۰

درس شیمی در کنکور سراسری یکی از مهمترین دروس رشته تجربیات و ریاضیات است ، 35 سوال از کتاب های شیمی کلاس دوم در کنکور سراسری پرسیده می شود. بسیاری از دانش آموزان فکر می کنند که حفظ شیمی در کنکور خیلی مهم نیست و می توان با خواندن این سوالات  را پاسخ داد. شیمی طی 8 سال گذشته کاملاً مفهومی بوده و توجه زیادی به جزئیات آن شده است. حال می خواهیم به سوالی پاسخ دهیم که ممکن است ذهن شما را نیز به خود مشغول کرده باشد. برای پاسخ به این سوال ، لازم است بدانید که 50٪ از آزمون ورودی سوالات  مربوط به حفظیات شیمی کنکور است و 50٪ دیگر مربوط به مسائل شیمی است که در این مقاله به طور کامل به آنها پرداخته ایم. در این مقاله ، من ، تانیا عزیزی ، مشاور حرف آخر ، تعداد سوالات  های ذکر شده در کنکورهای حفظ شیمی ، فصل های حفظ شده ترین کتاب شیمی سوالات  و منابع مطالعه شیمی را بررسی می کنم و به سوالات  احتمالی که پاسخ داده شده پاسخ می دهم. در ذهن شما با من باش.

 

اهمیت حفظ شیمی کنکور از دو طریق قابل بررسی است. اول از همه ، شما باید بدانید که 17 سوال از حفظ درس شیمی وجود دارد. همچنین ، از بخش مسائل شیمی سوالات  ، س variousالات مختلف و سنگینی پرسیده می شود. اگر حفظ را با دقت بخوانید ، می توانید به 17 سوال پاسخ دهید ، زیرا در سوالات  ، حفظ نمی تواند مانند مشکلات عمل کند. او مرتباً نوع س changedال را تغییر می داد ، بنابراین با پاسخ دادن به حفظ شیمی سوالات  ، درصد حفظ شیمی را در کنکور بدست می آورید ، یعنی تقریباً 50٪. مورد بعدی که بسیار مهم است این است که اگر حفظ را یاد نگیرید ، سوالات  محاسباتی را یاد نمی گیرید. در واقع ، مشکلات شیمی مکمل حفظ است و پیش فرض مشکلات یادگیری حفظ است.

 

حرف آخر دوستان عزیز ، همانطور که می دانید ، تعداد س questionsالاتی که هر ساله در مورد موضوع حفظ شیمی در کنکور مطرح می شود ، علاوه بر این که 50٪ بودجه بندی سوالات  را در اختیار شما قرار می دهد و بر رتبه کنکور شما بسیار تأثیر می گذارد ، سوالات  بسیار است مفهومی و وقت گیر است.

 

حفظ شیمی شامل چه مباحثی است؟

مباحث حفظی به معنای توضیحات توصیفی نیست ، اما مطالب مفهومی شیمی را می توان در قالب سوالات  مفهومی و تحلیلی ارائه داد. من خواهم داد

 

دهمین ماده شیمیایی

حفظ شیمی دهم اهمیت بیشتری نسبت به سایر نمرات دارد زیرا بیشتر مطالب این پایه حفظی و مفهومی است و بسیار مورد توجه طراحان کنکور قرار دارد و هر ساله تکرار می شود.

 

همچنین مطالب حفظ پایه دهم یکی از مباحثی است که در صورت مطالعه به راحتی می توانید به آن پاسخ دهید. تعداد 11 سال شیمی دهم در کنکور سراسری مورد بحث قرار گرفته و پایان نامه این تعداد بین 6 تا 8 سوال شامل مطالبی است که در زیر مطالعه می کنید.

 

اعداد کوانتومی ، جدول تناوبی ، انرژی یونی و نحوه تغییر و الکترو منفی ، جدول تناوبی بسیار مهم است ، برای سرعت در حل سوالات  ، حتما جدول تناوبی را بخاطر بسپارید.

 

عناوین دیگر عبارتند از: انرژی شبکه کریستالی ، انرژی پیوند ، رسم ساختار لوئیس ، نامگذاری آلکان ها ، روش ایوپاک و نظریه ها

 

حفظ شیمی یازدهم

مطالب کتاب شیمی یازدهم به گونه ای است که از تمام فصول این کتاب ، هم سوالات  محاسباتی و هم سوالات  مفهومی قابل بحث هستند.

 

حفظ واکنش های شیمیایی ، به ویژه تجزیه و ترکیباتی که به 5 گروه تعلق ندارند ، درصد جرم ، مشکلات STP ، مشکلات محدود کننده و بیش از حد ، مشکلات درصد خلوص ، قانون Hess ، مشکلات انرژی آزاد گیبس ، مشکلات محاسبه Delta H با استفاده از آنتالپی استاندارد ، مولر و مشکلات مولی ، مشکلات حلالیت ، حفظ مواد محلول و نامحلول

در ادامه می توانید سریع ترین روش حل استوکیومتری کنکور را هم مطالعه کنید.

حفاظت از شیمی دوازدهم

درس شیمی پایه دوازدهم نسبت به سال دهم و یازدهم مباحث سنگین تری دارد و معمولاً تعداد س ofالاتی که در مورد شیمی پایه دوازدهم در کنکور سراسری مطرح می شود بیش از سایر پایه ها است. در شیمی سال دوازدهم ، به جز مسائل مربوط به سرعت ، ثابت تعادل و بافر ، بقیه مطالب به صورت سوالات  است ، مفهومی که شامل مباحث زیر است.

 

اسیدها و بازها ، اسیدهای کربوکسیلیک ، نمک های اسید و مواد قلیایی ، موضوع الکتروشیمیایی است که در آن تعداد اکسیداسیون و معنی آن بحث می شود ، و همچنین جدول سری الکتروشیمیایی.

 

مطالعه حفظ شیمیایی به روش رتبه بندی برتر

همانطور که می دانید ، نحوه مطالعه شما در هر درس در یادگیری آن بسیار مثر است ، به عنوان مثال ، برای مطالعه یک درس ادبیات ، شما مانند یک درس فیزیک عمل نمی کنید.

 

رتبه های برتر برای مطالعه مباحث حفظی در درس شیمی ، کتاب اصلی را منبع اصلی مطالعه قرار می دهد و متن کتاب را به خوبی یاد می گیرد و از چندین کتاب درسی استفاده نمی کند بلکه یک کتاب درسی را چندین بار یا با دقت می خوانید. همچنین ، رتبه های برتر در مطالعه همه دوره ها توجه زیادی به تمرین و تکرار دارند. تمرین و تکرار در محتوای شیمی حفظ شده باعث انتقال مواد به حافظه طولانی مدت شما می شود. رتبه های برتر خواندن را بخشی از برنامه زندگی خود می دانند و زمان مشخصی را به خواندن روزانه اختصاص می دهند. در واقع ، شما هیچ رتبه بندی برتر را نمی بینید که به طور ناگهانی مثلاً (دو هفته) برای مدت طولانی خواندن را متوقف کند.

 

تست زدن در موارد حفظی و دروس مفهومی نیز بسیار مهم است. اثربخشی آزمون از طریق آزمون و خطا حاصل می شود ، یعنی داوطلب با گذشت زمان متوجه می شود که بلافاصله پس از مطالعه مباحث ، تست را انجام می دهد. یادگیری بهتر خواهد بود یا بعد از 48 ساعت از خواندن ، او مطالب را در ذهن خود بهتر حل می کند. به عبارت دیگر ، هیچ قاعده کلی برای آزمایش زنان وجود ندارد ، اما آزمایش باید انجام شود.

 

خلاصه کنکور حفظی شیمی

جمع بندی حفظ شیمی کنکور به شما جهت می دهد. برای جمع بندی حفظ شیمی ، می توانید کنکور سوالات  چند سال گذشته را حل کنید ، نکاتی را که هنگام مطالعه نوشتید و مباحثی را که نمی توانید در پاسخ نامه پاسخ دهید ، مرور کنید. برای تست بخوانید. سعی کنید در دوره جمع بندی از یادگیری مطالب جدید خودداری کرده و مطالبی را که تاکنون خوانده اید دوباره تمرین کنید.

در ادامه می توانید محصولات شیمی حرف آخر را با تخفیف ویژه تهیه کنید.

  • ۰۰/۰۳/۲۰
  • صدرا مهربان

شیمی کنکور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی