برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

  • ۰
  • ۰

طبق آماری که سازمان سنجش کشور در آزمون سراسری سال 1994 منتشر کرده است ، تنها 8٪ داوطلبان دارای درصد بالاتر از 80 بوده اند ، در حالی که هیچ یک از داوطلبان به درصد 90 یا بالاتر نرسیده اند.

این آمار اهمیت بسیار زیاد درس های زیست شناسی را در کنکور سراسری اثبات می کند. اگر به سوالات این دوره در 10 سال گذشته نگاهی بیندازید ، متوجه خواهید شد که از سال 1992 به بعد ، نوع تست های زیست شناسی در کنکور سراسری تفاوت عمده ای نسبت به سال های گذشته پیدا کرده است. از سال 1992 ، آزمون های شمارش اصلی ترین پایه کنکور سراسری بوده است. توجه ویژه به محدودیت ها ، مانور بیشتر در موضوعات گیاهی و ژنتیکی ، تا حدی که سهمیه آزمون های موضوعات ژنتیکی در کنکور 96 از 3 به 5 آزمون در مقایسه با 95 افزایش یافته است.

امروزه ، زیست شناسی کاملاً به یک موضوع مفهومی تبدیل شده است. داوطلبان برای رسیدن به درصدهای بالا در این دوره باید نگرش خود را نسبت به این دوره تغییر دهند و این دوره را مطابق با کنکورهای اخیر مطالعه کنند. در این مقاله ما با ذکر نکاتی از سایت دانشجویان ایرانی به شما در این امر کمک خواهیم کرد.

برای زیست شناسی ، شما باید یک برنامه خاص برای این دوره داشته باشید. مرور و تکرار در زندگی بسیار مهم است ، بنابراین توصیه می کنیم حداقل 75 دقیقه تا 3 ساعت در روز را برای مطالعه این درس اختصاص دهید.

بهتر است پس از تسلط بر مباحث مربوط به زیست شناسی ، به سراغ آزمون زیست شناسی بروید ، زیرا در کنکور سراسری بسیار نادر است که فرم سوال و گزینه های آن همه مربوط به مباحث یک فصل زیست شناسی باشد.

طراحان زیست شناسی کنکور سعی می کنند تا حد ممکن شما را با استفاده از جملات طولانی و مبهم گیج کنند ، بنابراین سرعت و دقت به همراه دانش می تواند شما را در انجام تست های بیولوژیکی یاری کند.

توجه داشته باشید که برای موضوعی مانند زیست شناسی ، کتاب درسی اولین و آخرین منبع است. اگر می خواهید از کتابهای کاملاً آموزشی استفاده کنید ، برای تهیه کتابی که محتوای علمی اشتباهی ندارد ، حتماً با منشی خود مشورت کنید.

حفظ و تسلط بر کلیه متون کتب درسی زیست شناسی همراه با یادگیری صحیح مفهوم موضوعات مختلف رمز موفقیت شما در این دوره خواهد بود.

همیشه خود را به جای طراح سوال قرار دهید و سعی کنید همه بندهای یک فصل زندگی را به سایر مباحث دیگر فصل های این درس مرتبط کنید.

روند صحیح مطالعه یک فصل از زیست شناسی
بررسی اجمالی و مطالعه روزنامه نگاری در 15 دقیقه
مطالعه عمیق هر پاراگراف و زیر خط زدن کلمات مهم از جمله قیدها و کلمات تاکیدی
هر پاراگراف را برای خود بیان کنید
از هر پاراگراف یک سوال بپرسید (سوالاتی که فکر می کنید در کنکور سراسری می توانند مطرح شوند)
تفکر در مورد جملات یا پاراگراف هایی که احساس می کنید با سایر فصل های کتاب های درسی زیست شناسی دیگر قابل جمع است.

  • ۹۹/۰۷/۲۲
  • صدرا مهربان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی