برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

  • ۰
  • ۰

عربی کنکور یکی از دوره هایی است که تقریباً بسیاری از دانشجویان از فراگیری آن امتناع می ورزند و رابطه خوبی با این دوره ندارند. اما ماجرا از این قرار است که در سالهای گذشته که عربی کنکور را صفر کرده است هیچ رتبه برتر نمی توان یافت و باید توجه داشته باشید که میانگین درصد کل رتبه های زیر 1000 به زبان عربی حدود 76٪ است ، یعنی در میان رتبه های برتر درس عربی شما باید در این سطح باشد. یکی از روش های افزایش درصد عربی دانستن روش مطالعه عربی کنکور است. اگر به دنبال یادگیری آموزش زبان عربی برای کنکور هستید ، به شما تبریک می گویم زیرا سایت مناسبی را برای یادگیری بهترین روش مطالعه عربی برای کنکور انتخاب کرده اید.

 

من یک کارشناس آموزشی و مشاور آموزشی انگیزشی شایسته هستم و امروز شما را به خواندن مقاله نحوه مطالعه عربی برای کنکور در وب سایت حرف آخر دعوت می کنم. امروز من کاملترین اطلاعات را برای دستیابی به درصد بالایی در کنکور عربی و همچنین تکنیکهای مطالعه عربی کنکور ، تکنیک های نوشتن کتابچه و تکنیک های تجزیه و تحلیل آزمون ، کاملا رایگان و سرانجام کوتاهترین ها را به شما آموزش می دهم. روش یادگیری عربی در کمتر از 25 ساعت به شما فرصت می دهم ، بنابراین تا پایان با من باشید و از سوالات خود در مورد کنکور عربی در اینجا بخواهید تا شما عزیزان را راهنمایی کند.

 

آشنایی با کنکور عربی

آشنایی با کنکور عربی

در هر حرفه و زمینه ای ، اولین قدم برای موفقیت ، تسلط کامل بر پارامترهای آن است. بنابراین اولین قدم برای افزایش درصد عربی در کنکور و یادگیری بهترین روش برای مطالعه عربی در کنکور ، دانستن کامل این درس است. درس عربی کنکور ضریب دو دارد اما به هیچ وجه گول ضریب کم آن را نخورید زیرا اهمیت آن بسیار زیاد است و دلیل اهمیت عربی در کنکور عملکرد ضعیف داوطلبان در پاسخ دادن به سوالات این دوره. و اهمیت آن را بسیار افزایش داده است. بودجه عربی کنکور 25 تست است و در دفترچه عمومی کنکور در رده دوم قرار دارد. سفارش سوالات با سوال 26 شروع می شود و به سوال 50 ادامه می یابد.

در ادامه می توانید بودجه بندی عربی کنکور را هم مطالعه کنید.

کل زمان پاسخ به سوالات عربی 20 دقیقه است و برای هر سوال 48 ثانیه وقت دارید تا فرم سوال را بخوانید و گزینه ها را رد کنید و همچنین به جواب صحیح برسید. کنکور عربی سوالات نیز به بخشهایی تقسیم می شود. ترجمه ، قوانین و درک اینکه درک عربی کنکور به سه قسمت تقسیم می شود: متن سوالات ، تجزیه و تحلیل شکل و فرم. سبک رایج عربی سوالات درست و نادرست است ، به این معنی که یا باید گزینه درست را پیدا کنید یا گزینه اشتباه. باید بدانید که یافتن خطای سوالات بسیار راحت تر است زیرا در این نوع سوالات باید گزینه اشتباه را پیدا کنید ، اما در سوالات که گزینه صحیح را درخواست کرده است ، باید 3 گزینه اشتباه پیدا کنید تا پاسخ صحیح توسط رد گزینه . اگر موضوع را نمی فهمید ، حق با شماست ، زیرا توضیح این موضوع در متن کمی دشوار و پیچیده است.

 

نحوه نوشتن کتابچه عربی برای کنکور

اگر جزوه نمی نویسید ، از کنکور به طور کلی بگذرید. بارها دیده ام که بسیاری از مردم به دلیل تنبلی از نوشتن جزوه یا گرفتن جزوه دیگران خودداری می کنند. اما این یک اشتباه جبران ناپذیر است. اول از همه ، هرگز از جزوه شخص دیگری استفاده نکنید زیرا آن کتابچه برای سطح شخص دیگری مناسب است و ممکن است برای شما مناسب نباشد. نکته دوم در مورد جزوه نویسی ، که یکی از بهترین روشهای مطالعه عربی در کنکور برای دستیابی به درصد بالایی است ، این است که باید بدانید که قرار نیست فقط یک دور از درسهای عربی را بخوانید ، و مطمئناً آنچه را که خودتان بخوانید. در حال مطالعه ذهن خود برای ماه آینده هستید. محو خواهد شد بنابراین شما نیاز به مرور دارید. حالا مرور چه کاری انجام می شود؟ از جزوه هایی که تازه نوشتید.

 

حالا ممکن است بپرسید چرا باید یک جزوه بنویسم؟ من در حال مرور خود کتاب آموزشی هستم. خوب ، دوست خوبم ، در پاسخ به این سوال ، شما باید بدانید که باید بتوانید حدود 6 صفحه از کتاب درسی را در یک صفحه خلاصه کنید و اگر جزوه نویس حرفه ای مانند من هستید ، من قادر به جمع بندی تمام زبان عربی در 10 برگ هنگام کنکور. شما هم می توانید نتیجه این شد که من توانستم هر سریال را در 15 دقیقه به زبان عربی کامل مرور کنم.

در ادامه می توانید نمونه تدریس عربی حرف آخر را هم مشاهده کنید.

برای نوشتن کتابچه ، سعی کنید از رمزگذاری استفاده کنید و نکات غیرضروری را حذف کنید. من همیشه از تکنیکی برای آموزش نوشتن جزوه استفاده می کنم. "من شایان مامندی هستم ، مشاور و کارشناس دانشگاهی و رتبه 958 در کنکور سراسری" خلاصه این جمله است "شایان مامندی ، مشاور کنکور ، رتبه 958. آنچه دانش آموزان می نویسند ، حجیم تر از خود کتاب درسی است. شما می تواند مهمترین مباحث عربی کنکور را در این سایت بخواند و از نکات خوب آن استفاده کند.

 

تحلیل تست های کنکور عربی

تحلیل تست های کنکور عربی

تجزیه و تحلیل آزمون های کنکور عربی ، که زیر شاخه ای از بهترین سبک مطالعه عربی کنکور است ، بسیار مهم است. به جرات می توانم بگویم که بیش از 80٪ افرادی که این مقاله را می خوانند اصلاً آنالیز تست نمی کنند یا فکر می کنند در حال تجزیه و تحلیل آزمون هستند اما به اشتباه. اولین نکته در تجزیه و تحلیل تست های کنکور عربی داشتن کتابچه مناسب است که در ادامه استفاده از آن می گویم. وقتی آزمون را حل می کنید ، سه نوع تست را می بینید.

 

با استفاده از بسته عربی استاد واعظی به توانایی های زیر دست خواهید یافت:

 

شما بدون به خاطر سپردن کلمه ، به تست های ترجمه پاسخ خواهید داد

شما در وقت خود صرفه جویی می کنید و فقط در 25 ساعت تمام زبان عربی را یاد می گیرید

یک بانک تست برای شما حل شده است.

یادگیری زبان عربی دیگر برای شما کسل کننده نخواهد بود

با تلاش درست می توانید مانند افرادی مانند آرمان رنجبر عربی ، با کمک حرف آخر عربی در آزمون ورودی قبول شوید.

دوستان خوبم ممنون از حمایت شما عزیزان. امیدوارم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد و بتوانید از نکات آن استفاده کنید و بازده خوبی کسب کنید. برای تماس مستقیم با من می توانید با شماره 02166576182 یا تلگرام من تماس بگیرید تا همه شما را راهنمایی کند.

در ادامه می توانید محصولات عربی حرف آخر را با تخفیف ویژه مشاهده کنید.

  • ۹۹/۱۲/۱۵
  • صدرا مهربان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی