برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

  • ۰
  • ۰

بیایید به حیاتی ترین درس در زمینه تجربی برویم. امروز در سایت مرکزی حرف آخر ، پس از ارسال مقالات در مورد بودجه کنکور ، به ویژه بودجه ریاضیات کنکور ، تصمیم گرفتیم به بودجه زیستی کنکور برویم ، که به شدت مورد نیاز است و بخشی از الفبای کنکور است. فردی که در بودجه بندی کنکور بیولوژیک تبحر دارد ، اهمیت هر مبحث را می داند و مخصوصاً برای افرادی که زمان کمی تا کنکور ندارند ، مناسب است و این گروه از افراد می توانند با دانستن بودجه بندی زیست شناسی کنکور مباحث مهم را انتخاب کرده و روی آنها سرمایه گذاری کنند. از کنکور و بالاترین سود را بدست آورید.

 

اما توجه داشته باشید که با توجه به اینکه فقط در کنکور 98 داوطلبان سیستم جدید با بودجه دروس روبرو شده اند ، من بودجه بایوانتری را بر اساس کنکور 98 تعیین می کنم و یک مشاور آموزشی شایسته در اختیارتان قرار می دهم.

بودجه کنکور زیست کنکور

بودجه بندی زیست کنکورزیست شناسی سومین درس جزوه ویژه کنکور سراسری رشته تجربی است و ما آن را بعد از دروس زمین شناسی و ریاضیات می یابیم و ضریب آن 12 است. از نظر ضریب زیست شناسی اولین را اشغال می کند محل. بودجه بایوانتری شامل سوال 50 است و داوطلب تقریباً به 2.43 ثانیه برای پاسخگویی به هر سوال نیاز دارد. این یعنی در کل 36 دقیقه برای کل سوال شما. دستور بودجه سوال و Biology برای کنکور از سوال 156 شروع می شود و آخرین شماره سوال Biology 205 را دارد. امروز در وب سایت حرف آخر ، ما می خواهیم کالبد شکافی از شما انجام دهیم.

در ادامه می توانید مهمترین فصل های زیست کنکور را هم مطالعه کنید.

بودجه مسابقه زیست شناسی سوال همانطور که در بالا ذکر شد ، شامل 50 سوال است و از سوال 156 تا سوال 205 جزوه آزمون ورودی ملی شروع می شود. در سال های اخیر ، امتحانات ورودی زیست شناسی سوال تمایل به ترکیب دارند. به عنوان مثال ، در یک مسابقه زیست شناسی سوال ، 4 فصل زیست شناسی را می توان ترکیب کرد و هر گزینه از یکی از فصل ها طراحی شده است. به همین دلیل ، داوطلب باید در همه مباحث تبحر داشته باشد ، و داوطلبی که حتی از یکی از فصل ها بگذرد ، علاوه بر بودجه بودجه بایوانتر سوال برای آن فصل ، ممکن است سوال ترکیبی را نیز از دست بدهد.

 

اما سبک دیگر آزمون ورودی سوال ، سوال در حال شمارش است. در مورد سوال ، شما از نامزد انتخاب تعداد یا اصطلاحات صحیح یا نادرست را خواسته اید و این یکی از سنگین ترین بیوگرافی های سوال است و اینجا جایی است که طراح می تواند با تعداد گزینه ها به فصل های مربوط به زیست در وارد شود.

 

تعداد سوال شما چقدر است؟ در روزهای اخیر ، یکی از رایج ترین سوال ها دانش آموزان هستند ، به ویژه دانش آموزانی که تازه برای کنکور آماده می شوند. سوال به تعداد سوال گفته می شود که تعداد عبارات صحیح و نادرست از آنها خواسته شده است. به عنوان مثال ، در سوال ، بودجه آزمون ورودی می پرسد که چند جمله زیر صحیح است یا چند سوال زیر نادرست است. این سبک از سوال تعداد سوال نامیده می شود ، تعداد آنها نیز در سالهای اخیر به طرز چشمگیری افزایش یافته است ، و به ویژه در سوال سیستم جدید بودجه بندی بیوشیمی ، شیمی و ادبیات به شدت مشاهده می شود. سوال نسبت به سایر سوال در بودجه امتحان بایستر از لحاظ دشواری در شمارش مشکل دارد زیرا آنها می توانند 4 اصطلاح را در 5 بیانیه داوطلب روشن کنند ، اما در یکی از اظهارات نتیجه گیری نمی کنند که درست یا غلط است ، و از نظر روانشناسی موقتی است این راه حل ساده برای سوال ارائه شده بسیار چشمگیر است.

می توانید ویدیو های تطابق زیست حرف آخر با کنکور را نیز مشاهده بکنید.

 

در تصویر بالا بودجه کنکور برای تمام فصل های دهم تا دوازدهم زندگی به شما ارائه شده است و با کمک آن می توانید فصول مهم زیست کنکور را تعیین کنید و همچنین بسیار نقش دارد در پاسخ شما به کنکور زیست شناسی سوال موثر است. اما در بالا ما یک سورپرایز ویژه به شما دادیم و اکنون قصد داریم آن سورپرایز را به شما ارائه دهیم. ابتدا بیایید در مورد بودجه کنکور برای ساکن توضیح دهیم. بودجه کنکور Biocon 50 سوال بودجه کنکور بین پایه های دهم ، یازدهم و دوازدهم زیست شناسی تقسیم می شود. قسمت 10 سال بودجه آزمون زیست عمومی 17 تست ، یازدهم قسمت بودجه آزمون علوم زیستی 18 آزمون و یازدهمین قسمت بودجه کنکور زیست شناسی 16 تست است. با جمع بودجه های استخراج زیستی که ارائه شده است ، شماره سوال شما 51 سوال خواهد بود !!!! دلیل این امر زیست شناسی ترکیبی سوال است که اکثر آنها سوال هستند که ترکیبی هستند و این بودجه بندی زیستی ارائه شده یک تخمین است و سعی شده است سوال های ترکیبی نیز در اینجا گنجانده شود.

دوستان اگه میخواین تاثیر در کنکور را هم متوجه بشید حتما به مقاله تاثیر زیست در کنکور در سایت مرکزی حرف آخر مراجعه کنید.

 

رتبه برتر ها در کنکور زیست را چند درصد می‌زنند؟

درصد زیست رتبه برتر ها

هدف تقریباً کلیه داوطلبان شرکت کننده در کنکور تجربی دستیابی به رتبه و پذیرش خوب در یکی از رشته های بالاتر است. اما هدف این قسمت از مقاله بودجه زیستی ما افرادی هستند که می خواهند زیر هزار قرار بگیرند. در تصویر بالا ، سه نکته بسیار مهم در مورد درصد بهترین دامنه های بیولوژیکی شناسایی شده است. به عبارت دیگر کمترین درصد ، بیشترین درصد و میانگین درصد رتبه های اول کنکور در رشته زیست شناسی تعیین می شود و داوطلب می تواند راه ادامه بررسی این آمار را بداند. با این حال ، به یاد داشته باشید که در تصویر بالا ، مهمترین قسمت میانگین درصد بهترین رتبه بندی در زیست شناسی است.

در ادامه می توانید محصولات زیست حرف آخر را هم به صورت کامل که به مدت محدود دارای تخفیف ویژه هستند مشاهده کنید.

و این از سری مقاله های بودجه سوال برای کنکور و مقاله بودجه زیست شناسی برای کنکور است. امیدوارم این آرزوی شما عزیزان باشد و می توانید مستقیماً از طریق شماره 0216576182 از Eton سوال سال کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی