برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

  • ۰
  • ۰

موسسه ای که امروز قصد معرفی آن را داریم یک نشر دیجیتال است که ممکن است بارها نام آن را شنیده باشید. در درس ریاضی که اکثر داوطلبان با آن مشکل دارند این موسسه شعار جالبی دارد؛ "برای یادگیری ریاضی با استاد منتظری فقط کافی است چهار عمل اصلی ریاضی را بلد باشید" و این شعار مناسب افرادی است که سال ها از کنکور دور بوده اند و قصد شرکت مجدد در این آزمون را دارند که بهترین نتیجه را به کمک آن میتوانند کسب کنند. دومین مزیت آن هم رعایت پیش نیاز و هم نیاز بین مطالب است یعنی داوطلب مباحثی که در یک درس به هم مرتبط هستند یا بین دودرس متفاوت با یکدیگر ارتباط دارند مثلا در مبحث مسائل pH شیمی که داوطلب باید برروی لگاریتم در ریاضی مسلط باشد به ترتیب پکیج جامع سوم ابتدایی اجی مجی اولویت مطالعه میکند. شاید حرف از کنکور که بیاید اکثرا به سال آخر (سال دوازدهم) فکر کنند که داوطلب باید مطالعه کند اما در این بین کسی موفق است که از همان سال دهم دبیرستان شروع به مطالعه کنند که افرادی با این ویژگی بسیار کم یاب و حتی نایاب هستند و اکثرا در سال آخر به فکر کنکور میافتند و خودشان هستند و حجم درس های سه سال.

تا زمانی که میتوان رایگان تحصیل کرد چرا باید به تحصیل با هزینه های گزاف باید فکر کرد؟ از جمله افرادی که به کمک این مجموعه به نتیجه رسیده اند میتوان به مهراد زارع اشاره کرد که در جلسه کنکور به جای 47 دقیقه فقط در 30 دقیقه کل سوالات ریاضی را حل کرد و زمانی که راز موفقیت او را در شبکه آموزش پرسیده اند اشاره کرد که مشابه تمامی سوالات ریاضی قبلا توسط استاد منتظری در هنگام تدریس و در آزمون ها تحلیل و بررسی شده بود. یکی از پر طرفدار ترین دروس این موسسه درس ریاضی با تدریس استاد منتظری مدرس و مدیر عامل این مجموعه است که به نوبه خود جنجال برانگیز ترین درس این مجموعه نیز میباشد. در ریاضی این مجموعه همه چیز شهودی آموزش داده میشود و اولین قدم تقویت تصور داوطلب است؛ دیگر خبری از فرمول نیست و داوطلب برای سوالات به سراغ نمودار و شکل خواهد رفت که نحوه رسم نمودار به خصوص در مباحث تابع و حد و مشتق و معادلات و نا معادلات به صورت کامل آموزش داده میشود. پس امروز به معرفی یکی از این موسسات خواهیم پرداخت که مسیر داوطلب را ده ها مرتبه آسان تر میکند و در مدت زمان بسیار کوتاه تر داوطلب را به مقصد میرساند.

پس بهتر است به جای فکر کرن به این موسسات به دانشگاه های سراسری فکر حرف آخر شاهکاری در آموزش دروس ابتدایی تا کنکور کنید. به چنین اتفاقی تطابق با کنکور گفته میشود که در سال 98 این تطابق 97 درصد بود؛ یعنی مشابه یا عین 97 درصد سوالات کنکور قبلا توسط استاد منتظری تحلیل و بررسی شده بود و داوطلب به راحتی میتوانست به سوالات پاسخ دهد. این آزمون سرنوشت ساز میتواند نقش زیادی در زندگی یک فرد داشته باشد؛ داوطلب قرار است کجا زندگی کند، کجا کار کند، چه قدر درامد داشته باشد و از طرفی احترام و منزلت فرد را با رشته ای که قرار است در آن قبول شود را نیز تعیین میکند. کنکوری که در حدود 5 ساعت سرنوشت ده ها ساله یک داوطلب را مشخص معرفی سایت حرف آخر برای آموزش دروس و متوسطه اول میکند. پس با صرف چند دقیقه از وقت خود جهت مطالعه این مقاله یک تحول بزرگ در سرنوشت کنکور خود یا عزیزانتان ایجاد کنید. حرف آخر با مدیریت استاد عبدالرضا منتظری مدرس محبوب در تجربه سبک نوین آموزش با حرف آخر میان کنکوری ها.

اما خبر خوب رایگان بودن این برنامه است که میتوانید از طریق لینک برنامه 4 ماهه حرف اخر آن را دانلود کنید. حرف آخر برای اطمینان دادن به مخاطبان 20 درصد پروژه 6040 را به صورت کاملا رایگان (شامل 40 تست قطعی کنکور و 30 ساعت آموزش همه دروس) در اختیار داوطلبان قرار میدهد که میتوانید از طریق تماس با مشاورین مجموعه یا ارسال عدد 5 به سامانه پیامکی موسسه 10002907 دریافت نمایید. اما امروز نوبت به آزمون کنکور و داوطلبان کنکور میرسد. اما در این موسسه داوطلب با استفاده از یک برنامه جامع که توسط خود اساتید تدوین شده است در 4 ماه میتواند پرونده کل دروس کنکور را ببندد بدون هیچ گونه استرس و نگرانی و با استفاده از برنامه ای که همه چیز اعم از مرور، آزمون و حل تست در آن رعایت شده است. اما وارد ویژگی دروس این موسسه شویم که کوتاه ترین و کامل ترین آموزش را دارند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد مجموعه دست ورزی سوم ابتدایی اجی مجی لطفا به بازدید از وب سایت ما.

  • ۹۹/۱۰/۰۳
  • صدرا مهربان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی