برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

  • ۰
  • ۰

درس زیست گسترده ترین درس کنکور رشته تجربی است

در این آموزش داوطلب دیگر نیازی به حفظ کردن یا استفاده از فرمول ندارد حتی برای درس دین و زندگی که ماهیت حفظی دارد دیگر نیازی به حفظ کردن نیست.در این سبک آموزشی داوطلبان همه چیز را تصویری خواهد دید و آموزش او بر مبنای شهودی سازی است که مسیر یادگیری را اسان مینماید و همچنین مدت زمان ماندگاری مطالب در ذهن مخاطب را چندین برابر خواهد کرد. سوالات این درس در کنکور هم کاملا ترکیبی هستند و متاسفانه در روش کلاسیک داوطلب مجبور به جفظ کردن خواهد شد و نمیتواند مطالب را درک کند. حرف آخر برای اطمینان دادن به مخاطبان 20 درصد پروژه 6040 را به صورت کاملا رایگان (شامل 40 تست قطعی کنکور و 30 ساعت آموزش همه دروس) در اختیار داوطلبان قرار میدهد که میتوانید از طریق تماس با مشاورین مجموعه آقای شایان مامندی، خانم حدیث قمری و خانم مریم فرزی یا ارسال عدد 5 به سامانه پیامکی موسسه 10002907 مطالعات اجتماعی سوم ابتدایی اجی مجی دریافت نمایید.

بخش اول یعنی پروژه 60 اشاره به آموزش صفر تا صد دروس در دو ماه یا 60 روز دارد و بخش دوم هم اشاره به مرور، جمع بندی و حل تست در 40 روز دارد. همچنین در بخش 7 الگو طلایی زیست شما با یادگیری 7 الگو برای کل سوالات زیست دیگر نیازی به خواندن کل تست ندارید بلکه با خواندن کمتر از نصف سوال به پاسخ خواهید رسید. اما عدم استفاده از فرمول به دلیل وجود الگو است که داوطلب را بی نیاز خواهد کرد از حفظ انبوهی از فرمول ها و در هر مبحث با یک الگو تمامی تیپ تست های آن مبحث را حل خواهد کرد. شاید باور کردنی نباشد اما بدانید امروزه با پیشرفت تکنولوژی آموزشی به خصوص در ایران، آموزش در 60 روز میسر شده است و مبدع آن هم استاد عبدالرضا منتظری مدیر عامل موسسه حرف اخر است. اما در این موسسه و به کمک برترین اساتید زیست ایران تمامی مطالب به صورت شهودی تدریس میشود به عنوان مثال در مبحث قلب داوطلب با یک انیمیشن به درون قلب سفر خواهد کرد و با تمام بخش های قلب و وظیفه هر کدام آشنا خواهد شد. زیبا ترین قسمت آموزش این مجموعه شهودی سازی کل مطالب میباشد و این شهودی سازی حتی به درسی مانند دینی هم رخنه کرده است و کل دینی در این مجموعه توسط استاد علیرضا یوسفیان پور به صورت شهودی و با استفاده از 14 الگو تدریس میشود و از نتابج آن هم میتوان به کنکور سال 98 اشاره کرد که تعداد 15 نفر از داوطلبانی که از پکیج دینی حرف آخر برای یادگیری استفاده کرده بودند توانستند دین و زندگی کنکور را 100 بزنند.

این پروژه به دو بخش 60 و 40 تقسیم میشود. پروژه شصت چهل ویژگی هایی دارد که برای اولین بار در ایران چنین سبکی رونمایی شده که در ادامه کاملا تجربه سبک نوین آموزش با حرف آخر معرفی خواهد شد. 6040 پروژه ای است که از سال 97 توسط موسسه حرف آخر معرفی شد و مورد استقبال فراوانی از سوی دانش آموزان و والدین آن ها گردید. مثلثی که یک ضلع آن تلاش خوب، ضلع دیگر پشتیبانی خوب و ضلع آخر هم منبع خوب است و به شرطی که هر سه کنار هم باشند میتوان به موفقیت هدیه های آسمانی سوم ابتدایی اجی مجی فکر کرد. این مشاوره شامل پشتیبانی کامل و همچنین رفع نیاز های داوطلب است و به صورت کاملا رایگان در اختیار او قرار میگیرد و با توجه به وضعیتی که داوطلب مشابه با وضعیت بالا دارد دروس کنکور را برای او خواهند بست و به مشکلات دانش آموز رسیدگی خواهند کرد. کنکور یکی از آزمون های سرنوشت ساز پیش روی تمامی دانش آموزان است. این توضیحات را در سرنوشت ساز ترین درس کنکور تجربی مثال بزنیم. دسته اول افرادی که عالی کار کرده اند و در حال رویاپردازی برای هدف های خود و کارهایی که بعد از کنکور قرار است انجام دهند هستند.

اما انتخاب ابزار مناسب با توجه به تعداد بسیار زیاد آن ها کار سختی است. زیست را به جرئت میتوان حجیم ترین درس در رشته تجربی دانست که خط به خط آن امکان طرح سوال را دارد. دسته دوم داوطلبانی که برروی دروس کار کرده اند و لی یادگیری آن ها ناقص بوده و دسته سوم هم افرادی که تا کنون نخوانده اند ولی کم کم به خود آمده اند و قصد دارند یک شروع طوفانی داشته باشند اما نمیدانند چگونه شروع کنند. برای آشنایی با زیست حرف اخر و مشاهده تدریس ها کافی است روی لینک کلیک حرف آخر شاهکاری در آموزش دروس ابتدایی تا کنکور کنید. 5 دقیقه از وقت خود را صرف خواندن این مقاله کنید تا با پروژه 6040 حرف آخر برگ برنده خود را در بزرگترین ماراتن علمی کشور تضمین کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه مشاوره و دریافت یک جلسه مشاوره رایگان به صفحه مشاوران حرف آخر مراجعه کنید. برای اولین بار موسسه استاد منتظری مسیر آموزش در کنکور ایران را به کلی تغیر داد و آموزش به سبک حرف آخر را رونمایی کرد. اما افرادی که توانستند دروس کنکور را صد بزنند فقط به درس دین و زندگی محدود نمیشود و در سایر دروس از جمله درس فیزیک نیز قابل مشاهده است بطوری که در سال 98 در درس فیزیک هم 5 نفر از داوطلبان این موسسه فیزیک کنکور را صد زدند و کلا موسسه حرف آخر به پربازده ترین موسسه آموزشی لقب گرفت و 51 نفر از داوطلبان این موسسه توانستند با تدریس های اساتید حرف آخر رتبه کمتر از 300 را کسب کنند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با معرفی سایت حرف آخر برای آموزش دروس و متوسطه اول وب سایت خود باشید.

  • ۹۹/۱۰/۰۳
  • صدرا مهربان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی