برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

  • ۰
  • ۰

درس زیست گسترده ترین درس کنکور رشته تجربی است

مهم ترین ویژگی منابع این موسسه جامع بودن آن است که داوطلب را از هر منبع دیگری اعم از کتاب، کلاس، آزمون و مشاوره بی نیاز خواهد کرد. اما افرادی که توانستند دروس کنکور را صد بزنند فقط به درس دین و زندگی محدود نمیشود و در سایر دروس از جمله درس فیزیک نیز قابل مشاهده است بطوری که در سال 98 در درس فیزیک هم 5 نفر از داوطلبان این موسسه فیزیک کنکور را صد زدند و کلا موسسه حرف آخر به پربازده ترین موسسه آموزشی لقب گرفت و 51 نفر از داوطلبان این موسسه توانستند با تدریس های اساتید حرف آخر رتبه کمتر از 300 را کسب کنند. اما اندکی در مورد تدریس در این موسسه توضیح دهیم که چرا با تمامی تدریس هایی که تا کنون دیده اید متفاوت است؟ موسسه حرف آخر از سال 1390 با مدیریت استاد منتظری که همزمان تدریس ریاضی این مجموعه را نیز برعهده دارد شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر نیز یکی از پر مخاطب ترین منابع آموزشی میباشد که محتوای آموزشی خود را به صورت دیجیتال منتشر کرده و مهم تر از هر چیزی سبک آموزشی این مجموعه است که باعث شده به یکی از پرمخاطب ترین موسسات آموزشی ایران تبدیل شود و مدارک معتبری را نیز از داشنگاه های مالزی و فرانسه و همچنین بنیاد یونسکو دریافت کند.

درس زیست بسیار تاثیر گذار است و درصد بالا می تواند رتبه را خیلی بهتر بکند، 7 الگو نیز خیلی عالی می باشد. از دیدگاه یک دانش آموز رتبه برتر به قضیه نگاه می کردند. آقای شعبانی واقعاً در تدریس حرف اول را می زنند. زیبا ترین قسمت آموزش این مجموعه شهودی سازی کل مطالب میباشد و این شهودی سازی حتی به درسی مانند دینی هم رخنه کرده است و کل دینی در این مجموعه توسط استاد علیرضا یوسفیان پور به صورت شهودی و با استفاده از 14 الگو تدریس میشود و از نتابج آن هم میتوان به کنکور سال 98 اشاره کرد که تعداد 15 نفر از داوطلبانی که از پکیج دینی حرف آخر برای یادگیری استفاده کرده بودند توانستند دین و زندگی کنکور را 100 بزنند. بارها برای خود شما پیش آمده است فیلم یا سریالی که سال ها پیش تماشا کرده اید هنوز هم به یاد دارید اما کتابی که هفته پیش خوانده اید از ذهنتان کم رنگ شده است.

من زیست 99% زدم و خیلی دوست دارم بچه ها هم با این پکیج به این رتبه عالی برسند. رفته رفته تدریس این موسسه گسترده شده و برای سایر دروس نیز این روش استفاده شد تا اینکه در سال 1398 این موسسه با 51 رتبه برتر کنکور به پربازده ترین موسسه آموزشی تبدیل شد. اما در این موسسه برای مبحث قلب داوطلب با یک انیمیشن وارد قلب خواهد شد و تمامی اجزای آن را به صورت شهودی مشاهده میکند و با عملکرد آن ها اشنا میشود. اما انتخاب ابزار مناسب با توجه به تعداد بسیار زیاد آن ها کار سختی است. اما در این بین اندکی به عقب بازگردیم! دلیل این امر به دلیل پویا نمایی آموزش است. پویا نمایی یعنی آموزش شهودی. این تفاوت به دلیل درگیر کردن حافظه شهودی شما یا نیمکره راست مغز به هنگام تماشای فیلم است که بدون تلاش برای به خاطر سپردن آن وارد ذهنتان شده و ماندگار تجربه سبک نوین آموزش با حرف آخر میشود.

بزرگترین ماراتن علمی کشور یا کنکور که هر منزل و خانواده ای جو آن را به خود گرفته یا به معرفی سایت حرف آخر برای آموزش دروس و متوسطه اول خود خواهد گرفت. امروز در یک گزارش خبری به معرفی یکی از موسسات نشر دیجیتال خواهیم پرداخت که نام آن را ممکن است از رسانه های فارسی پنجم ابتدایی اجی مجی ملی شنیده باشید. به طوری که در سال های اخیر حدود یک میلیون نفر در رشته های پنجگانه علوم تجربی، علوم ریاضی فیزیک، علوم انسانی، زبان خارجه و کنکور هنر شرکت میکنند که معیار انتخاب آن ها برای تحصیل در دانشگاه ها و مراکز آموزشی میباشد. در مورد آقای هومن روان فکر می کنم دیگه گیاهی نمونده بود که ما در سطح کنکور بلد نباشیم. تدریس با انیمیشن باعث میشه که تصویر سازی در ذهن همیشه بماند. انیمیشن ها به من خیلی کمک کردند. من وقتی سر جلسه کنکور سوالات را می دیدم بجای اینکه مفاهیم و کلید واژه ها یادم بیاد کلاً انیمیشن ها به خاطرم میومد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از ریاضی پنجم ابتدایی اجی مجی دارید، می توانید با ما در صفحه حرف آخر شاهکاری در آموزش دروس ابتدایی تا کنکور وب تماس بگیرید.

  • ۹۹/۱۰/۰۳
  • صدرا مهربان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی