برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

  • ۰
  • ۰

درس زیست گسترده ترین درس کنکور رشته تجربی است

من زیست 99% زدم و خیلی دوست دارم بچه ها هم با این پکیج به این رتبه عالی برسند. من پارسال 60% زدم ولی درصد امسالم را مدیون حرف آخر هستم. زیبا ترین قسمت آموزش این مجموعه شهودی سازی کل مطالب میباشد و این شهودی سازی حتی به درسی مانند دینی هم رخنه کرده است و کل دینی در این مجموعه توسط استاد علیرضا یوسفیان پور به صورت شهودی و با استفاده از 14 الگو تدریس میشود و از نتابج آن هم میتوان به کنکور سال 98 اشاره کرد که تعداد 15 نفر از داوطلبانی که از پکیج دینی حرف آخر برای یادگیری استفاده کرده بودند توانستند دین و زندگی کنکور را 100 حرف آخر شاهکاری در آموزش دروس ابتدایی تا کنکور بزنند. درس زیست بسیار تاثیر گذار است و درصد بالا می تواند رتبه را خیلی بهتر بکند، 7 الگو نیز خیلی عالی می باشد. من وقتی سر جلسه کنکور سوالات را می دیدم بجای اینکه مفاهیم و کلید واژه ها یادم بیاد کلاً انیمیشن ها به خاطرم میومد. به طوری که در سال های اخیر حدود یک میلیون نفر در رشته های پنجگانه علوم تجربی، علوم ریاضی فیزیک، علوم انسانی، زبان خارجه و کنکور هنر شرکت میکنند که معیار انتخاب آن ها برای تحصیل در دانشگاه ها و مراکز آموزشی میباشد.

پروژه شصت چهل ویژگی هایی دارد که برای اولین بار در ایران چنین سبکی رونمایی شده که در ادامه کاملا علوم چهارم ابتدایی اجی مجی معرفی خواهد شد. کل زیست تو 20 تا آزمون 2 تا 3 بار برای من هدیه های آسمانی چهارم ابتدایی اجی مجی مرور شد. برای شرکت در کنکور به ابزار خاص نیاز داریم که این ابزار همان منابع آموزشی کنکور هستند. در مورد آقای هومن روان فکر می کنم دیگه گیاهی نمونده بود که ما در سطح کنکور بلد نباشیم. حرف آخر برای اطمینان دادن به مخاطبان 20 درصد از تدریس خود را به صورت کاملا رایگان (شامل 40 تست قطعی کنکور و 30 ساعت آموزش همه دروس) در اختیار داوطلبان قرار میدهد که میتوانید از طریق تماس با مشاورین مجموعه آقای شایان مامندی، خانم حدیث قمری و خانم مریم فرزی یا ارسال عدد 5 به سامانه پیامکی موسسه 10002907 دریافت نمایید. موسسه حرف آخر از سال 1390 با مدیریت استاد منتظری که همزمان تدریس ریاضی این مجموعه را نیز برعهده دارد شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر نیز یکی از پر مخاطب ترین منابع آموزشی میباشد که محتوای آموزشی خود را به صورت دیجیتال منتشر کرده و مهم تر از هر چیزی سبک آموزشی این مجموعه است که باعث شده به یکی از پرمخاطب ترین موسسات آموزشی ایران تبدیل شود و مدارک معتبری را نیز از داشنگاه های مالزی و فرانسه و همچنین بنیاد یونسکو دریافت کند.

آموزش که در این دی وی دی ها وجود دارد از پایه شروع می کنند و بچه ها را به 100 واقعی می رسانند. شاید باور کردنی نباشد اما بدانید امروزه با پیشرفت تکنولوژی آموزشی به خصوص در ایران، آموزش در 60 روز میسر شده است و مبدع آن هم استاد عبدالرضا منتظری مدیر عامل موسسه حرف اخر است. اما افرادی که توانستند دروس کنکور را صد بزنند فقط به درس دین و زندگی محدود نمیشود و در سایر دروس از جمله درس فیزیک نیز قابل مشاهده است بطوری که در سال 98 در درس فیزیک هم 5 نفر از داوطلبان این موسسه فیزیک کنکور را صد زدند و کلا موسسه حرف آخر به پربازده ترین موسسه آموزشی لقب گرفت و 51 نفر از داوطلبان این موسسه توانستند با تدریس های اساتید حرف آخر رتبه کمتر از 300 را کسب کنند. مهم ترین ویژگی منابع این موسسه جامع بودن آن است که داوطلب را از هر منبع دیگری اعم از کتاب، کلاس، آزمون و مشاوره بی نیاز خواهد کرد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد معرفی سایت حرف آخر برای آموزش دروس و متوسطه اول لطفا از صفحه ما تجربه سبک نوین آموزش با حرف آخر بخواهید.

  • ۹۹/۱۰/۰۳
  • صدرا مهربان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی