برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

  • ۰
  • ۰

دوره ابتدایی یکی از مهمترین سالهای تحصیلی دانش آموز است و بر این اساس ریشه های تحصیلات او کاشته می شود و اگر در سایر مقاطع تحصیلی آموزش خوبی ببیند ، برای دوره اول مشکلی وجود ندارد ، اما اگر به آنها پیشنهاد نشود آموزش مناسب ، تأثیرات آن. در مراحل بالاتر قابل مشاهده خواهد بود و اینجاست که حکم پیشگیری قبل از درمان لغو می شود. کرونا در سالهای اخیر صدمات جدی به بخش آموزش وارد کرده است و با تبدیل از آموزش حضوری به آموزش مجازی و عدم آمادگی برای گذراندن دوره های آموزش مجازی ، منجر به عدم ارائه آموزش کافی به دانش آموزان شده است. بدون شک ، دغدغه والدین یافتن بهترین آموزشی است که فرزندان آنها بتوانند به بهترین شکل ممکن استفاده کنند و دروس خود را با خیال راحت فرا بگیرند. آموزشی که امروز می خواهیم به شما ارائه دهیم همان آموزشی است که بدنبال آن بودید و ما آن را به عنوان آموزش اجی و مجی می شناسیم.

 

آجی ماجی همچنین با پیشگام ساختن فناوری در آموزش و پرورش در کشور ، انقلابی در عمل آموزشی خود ایجاد کرد. بنابراین ، از بهترین فناوری ها در همه آموزش ها مانند 3D ، AR و ... استفاده می شود. دانش آموزان می توانند با این فناوری ها درک و یاد بگیرند ، اما این بار دیگر نیازی به حفظ یا حتی حفظ کلمه ای ندارند. ... بدون استفاده از عکسهای معلمان این مجموعه و داستانهای آنها برای آموزش هر مبحث ، دانش آموزان عمق هر مبحث را درک می کنند و مطالب را از نظر بصری کشف می کنند. از این نظر ، آموزش بسیار جالب خواهد بود. ... بنابراین نمی توان نقش آجی ماجی را نادیده گرفت ، زیرا دانشجویان به زودی با آنها تماس می گیرند.

 

از خدمات بهترین معلمان کشور در آجی ماجی بهره مند شوید

بهترین معلمان کشور برای هدایت هر کلاس استخدام می شوند. افرادی که سالها در این زمینه تخصص دارند و بهترین مواردی را که می توان تصور کرد ارائه می دهند. قبل از آجی ماجی ، حضور در این دوره ها برای بسیاری از افراد یک چالش بود ، اما به دلیل محدودیت های حضور امکان پذیر نبود. اما با آموزش می توانید در هر کجای ایران باشید ، مثل این است که در بهترین کلاس معلم کشور و منطقه یک اتاق اختصاص دهید و فیلم های آموزشی از نظر هزینه و زمان ارائه می شوند. حمایت و اطمینان حاصل کنید که کودک شما آموزش بهتری دریافت می کند.

 

 

اما برای آجی مجی ، همه آنها بهترین معلمان در ایالات متحده هستند و می توانند در طول جشنواره های مختلف (از جمله تولید محتوا و سالها تجربه) به آنها کمک کنند ، که بسیار مهم است. آجی مجی و تیم توسعه. به دانش آموزان بینش دهید. معلمان آجی ماجی خانم مینا کاجار در کلاس اول ، خانم نرگس نوربخش در کلاس دوم ، خانم ریحانه رضایی در کلاس سوم و خانم فرزانه صدیقی در کلاس چهارم هستند. در دروس پنجم و ششم از معلمان مختلف استفاده شد. خانم نیلوفر قهرمانی ریاضیات را در کلاس های 5 و 6 تدریس می کنند ، خانم اکرم دمچرالی ریاضیات را در کلاس های 5 و 6 تدریس می کنند ، خانم پارادایس ریاضیات را در کلاس های 5 و 5 و خانم زهرا بولیوند در کلاس های 5 تدریس می کنند. آموزش تحقیق

- خانم مریم احمدی. می توانید اطلاعات مربوط به لیست قیمت محصولات آجی ماجی را در وب سایت مجموعه بیابید.

 

20. مطالب آموزشی رایگان برای هر دوره. آجی ماجی به دانشجویان هدیه می دهد.

آجی مجی همچنین به شاگردان خود توجه ویژه ای دارد. در هر سطح ، می توانید 20٪ از کل محتوای آموزشی هر کلاس را به صورت رایگان دریافت کنید. این مطالب از تمام دوره های سطح آجی و ماجی انتخاب شده است ، می توانید در کمترین زمان از آن استفاده کنید و پیشرفت چشمگیر دانش آموزان دوره ابتدایی را در یادگیری و خواندن مشاهده کنید. برای دریافت این هدیه گرانبها ، کافی است اکنون یک مدرک + نام دانشجو داشته باشید. ... و نام خانوادگی خود را از طریق پیام کوتاه آجی مجی به شماره 10002907 ارسال کنید تا کارشناسان آموزش آجی ماجی بلافاصله با شما تماس بگیرند و اقوام خود را به شما پیشنهاد دهند.

 

 البته بزرگترین فایده ای که آجی ماجی به محصولات شما می رساند مشاوره و پشتیبانی قبل و بعد از خرید محصولات آموزشی موسسه است. بهترین متخصصان و مشاوران علمی در کنار شما خواهند بود و در تهیه محصولات آموزشی به شما کمک می کنند. پس از تهیه محصول ، پشتیبانی دریافت خواهید کرد و یک مشاور مجموعه در کنار شما خواهد بود و به شما مشاوره لازم جهت دستیابی به بهترین نتیجه و کارایی بالا را می دهد تا بتوانید اسناد آموزش را در کمترین زمان انجام دهید. اصطلاح آجی ماجی هدایت می شود و به نتیجه مطلوب می رسد.

  • ۹۹/۰۹/۰۳
  • صدرا مهربان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی