برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

  • ۰
  • ۰

 

با شیوع این بیماری و تعطیلی مدارس و کمبود کلاس ها و نبود امکانات و زیرساخت های کافی برای آموزش مجازی در کشور ، یکی از مهمترین دغدغه های والدین در این دوره سلامت فرزندان در کنار آن است. تحصیلات مناسب. اما آموزش دروس ابتدایی با تکنولوژی جدید موسسه اجی مجی به کلی نگرانی والدین رو حل میکنه.

 

امروز ما بهترین و موثرترین راه حل برای آموزش ابتدایی کامل و با کیفیت همراه با حفظ سلامتی فرزندان شما را نشان می دهیم ، که همان آموزش نمایشی دوره های ابتدایی با اجی مجی است. با خواندن این مقاله تا پایان از هدیه ویژه سایت اجی مجی به ارزش دویست هزار تومان لذت ببرید

 

یکی دیگر از مزایای این موسسه استفاده از دو عروسک اجی و مجی  در آموزش است که یادآور فضای کلاس برای دانش آموزان است و با شیطنت ها و سوالات خاص خود موضوع را برای دانش آموز شما ملموس تر می کند. در حقیقت ، موسسه اجی مجی نماینده دانش آموزان است و تمام سوالاتی که ممکن است در ذهن دانش آموز توسط معلم از طریق اجی و مجی ایجاد می شود و به درک بهتر مطالب کمک می کند.

 

مربی اجی مجی

معلمان مشهور ملی در برقراری ارتباط اصول تدریس این موسسه شرکت می کنند و دانش آموزان را قادر می سازند آموزش جامع مبتنی بر آخرین فن آوری های روز دنیا را دریافت کنند. مینا کاجار مسئول کلاس اول دبستان است. او یک معلم بسیار با استعداد است ، 10 سال سابقه تدریس در کلاس اول ابتدایی دارد و همیشه به عنوان معلم و قاضی در مرخصی رسمی و ملی است. این چارچوب آموزشی که از مهمترین مبانی آموزشی به حساب می آید ، دارای روان بودن و روایت کامل است و برای اولین بار در این سطح با مقیاسی که کل کتاب و به طور کامل را پوشش می دهد ، اجرا شد.

 

کلاس دوم دبستان توسط نرگس نوربخش تدریس می شود. بسیاری از شما از طریق فضای مجازی با آموزه های وی آشنا هستید. نرگس نوربخش یا همان "مجوز" معروف ، تمام دوره های روانشناسی را به پایان رسانده و با اختلالات یادگیری دانش آموزان آشنا است. این امر یادگیری دانش آموزان از این موانع را برای دانشجویان آسان می کند. ویژگی بارز یادگیری آنها تکرار محتوا و استفاده از داستان های مختلف است که یادگیری کودکان را لذت بخش می کند. نوربخش علاوه بر تدریس ، سعی در آموزش آداب و مدیریت دارد.

 

ریحانا رضایی آموزش کلاس سوم را که یکی از عناصر اساسی دوره ابتدایی است ، عهده دار است. این نتیجه بسیار مهم است زیرا دانش آموزان به تدریج تحصیلات ابتدایی را رها می کنند و به سراغ مباحث مهم و عملی مانند جداول ضرب می روند. لذت ببرید که این معلم جوان و مصمم آموزش بسیار جالب و مهیجی را ارائه داده است. مهمترین قسمت کارتون آموزشی شهرک ماهی است. هر قسمت از یادگیری شامل حالات خارق العاده ای است ، بنابراین دانش آموزان می توانند چیزهایی را بدون احساس خستگی یا شادی کشف کنند.

کلاس چهارم دبستان با تدریس فرزانه صدیقی. آنها را به خانه ببرید. از ویژگی های آموزشی آن می توان به تبدیل مفاهیم کتاب درسی به داستان های تصویری و مهیج ، استفاده از سناریوهای مختلف در اجی مجی ، تدریس در سطوح و هوش مختلف و حل سالها در تمام دروس ریاضیات اشاره کرد. شامل انجام و استفاده از تعداد قطارها برای آموزش است.

 

نیلوفر کهرامانی در کلاس پنجم ریاضیات تحصیل می کند. ریاضیات و هماهنگی دو مسئله مهم هستند. برای رسیدن به این هدف سعی کنید ریاضیات را به شکلی خلاقانه و جذاب آموزش دهید تا دانش آموزان از یادگیری ریاضیات لذت ببرند. موفقیت صفات آموزشی وی می تواند ریاضیات را با خنده ، شادی ، خلاقیت و خوشبختی آموزش دهد.

 

شکی نیست که یکی از سخت ترین و مهمترین دوره های جلسه پنجم ، دوره علوم تجربی است که توسط زهرا بلووند تدریس می شود. از مطالب غیرضروری ، دستورالعمل های پتویی و حتی تدریس خارج از کتاب خودداری کنید. استفاده از عواطف و احساسات همه کودکان از ویژگیهای بارز آموزش آقای بلوند است.

 

اکرم دمیرچئلی نیز در سال پنجم فارسی زبان آموخت. دمیرچلی ، یکی از بهترین معلمان مقدماتی فارسی و ادبیات ، این درس زیبا را ایجاد کرده است که یادگیری آن برای دانش آموزان بسیار دشوار است.

 

معلمان کلاس ششم اجی مجی توسط معلمان مختلفی تدریس می شوند ، از جمله احمدی ، معلم اجتماعی کلاس ششم ، و نیلوفر کهرامانی ، معلم ریاضی کلاس ششم ، و همچنین معلمان کلاس پنجم. او.

 

20٪ تخفیف دروس در هر کلاس به صورت رایگان دریافت کنید

موسسه اجی مجی 20٪ از محصول آموزشی خود را به صورت رایگان برای همه دانش آموزان ارسال کرده است تا از این آموزه های منحصر به فرد استفاده کنند و همچنین با روش ها و ویژگی های تدریس هر معلم آشنا شوند و بتوانند از بسته های هدیه اجی مجی بهره مند شوند.

 

مشاوره ویژه در مورد محصولات اجی مجی

یکی از ویژگی های متمایز این موسسه که آن را از سایر موسسات متمایز می کند ، حضور کارشناسان و مشاوران اجی مجی در کنار دانش آموزانی است که با پشتیبانی مشاوران نقش ویژه ای در پیشرفت تحصیلی فرزندان شما خواهند داشت. همچنین می تواند از نکات پشتیبان بهره مند شود. با خیال راحت می توانید محصولات اجی مجی را از سایت مرکزی موسسه خریداری کنید.

  • ۹۹/۰۸/۲۸
  • صدرا مهربان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی