برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

  • ۰
  • ۰

دین و زندگی دهم حرف آخر استاد یوسفیان پور

معرفی کامل پکیج دین و زندگی ، آخرین کلام استاد یوسفیان پور:

دین و زندگی سال دهم به عنوان پیش شرط دین و زندگی کنکور شناخته می شود و بسیاری از نکات و پیام های اشعار وی را می توان با سایر قسمت های دین و زندگی یازدهم و دوازدهم ترکیب کرد. اگه تو فیزیک خیلی ضعیف هستید و میخواید به نقطه قوتتون تبدیل کنید، فیزیک حرف آخر بهترین گزینه هست.

دین و زندگی در سال دهم شامل 12 درس و 139 صفحه کتاب درسی است و مطالعه آنها زمان زیادی را برای کنکور می گیرد و از آنجا که حفظ می شود ، تکرار و تعمیم خیلی طول می کشد ، نه در آن. اندازه حافظه

اما خبر خوب این است که شما باید این روشهای خسته کننده و وقت گیر را کنار بگذارید ، زیرا این بار می خواهید کل دین و زندگی سال دهم را یاد بگیرید و حتی یک کلمه را حفظ نکنید. باورش سخت است؟ من درست می گویم ، در کنکور هم همین اتفاق برای من افتاد و باورم نمی شد. در پکیج "دین و زندگی" آخرین حرف آخرین حرف برای اولین بار اختراع شده است ، نمونه ای از آنچه در هیچ فونت دیگری نمی بینید. ما ویژگی های پکیج مذهبی و شرح حال نهایی را در سه بخش بررسی می کنیم.

1- آموزش بصری و تصویرگری در پکیج ای از دین و زندگی ، حرف آخر:

با استفاده از این روش ، محتویات مستقیماً به نیمکره راست مغز منتقل می شوند که به آن حافظه دیداری گفته می شود و ماندگاری محتوای این قسمت از مغز چندین برابر می شود.

همچنین استفاده از انیمیشن مزایایی دارد. برای بیشتر شما ، فیلمی که سال گذشته تماشا کرده اید هنوز داستان را به یاد می آورد ، اما برای اثبات آن کتابی را که هفته گذشته خواندید فراموش کردید.

این هدف از استفاده از انیمیشن است و با آن دیگر محتوا را به خاطر نمی آورید و مدتها آن را به یاد می آورید.

2- کوتاهترین زمان برای مطالعه دین و زندگی در پکیج "دین و زندگی" ، حرف آخر:

بیایید با خود مدرسه شروع کنیم. کلاسهای هفتگی دین و زندگی برگزار می شود. برای سال دهم باید حدود 12 درس دین و زندگی بخوانید و در پایان همه چیز را حفظ کنید. اما در پکیج ای از 10 دین و زندگی می توانید حرف آخر کل دین و زندگی دهم را ببینید ، از آموزش و پرورش تا حل بیش از 500 آزمون فقط در 13 ساعت و در این 13 ساعت ، می توانید دین و زندگی دهم را ببینید. پرونده را ببندید ، هم برای آموزش و هم برای آزمایش.

3- استفاده از الگو:

این الگو به روشهای حل تست کامل اشاره دارد که می تواند برای اجرای همه آزمونها در یک موضوع مورد استفاده قرار گیرد.

در پکیج ای از 10 دین و زندگی ، می توانید حرف آخر را در انواع الگوها از همه ادیان و زندگی یاد بگیرید. هر الگو موضوعات متنوعی را با هم آموزش می دهد و شما می توانید از طریق چندین درس با یک الگو کل موضوع را کاوش کنید.

مضامین دین و زندگی چیست؟

آخرین نامه پکیج 10 ساله دین و زندگی شامل سه لوح فشرده است که به طور کامل و جامع تمام موضوعات مربوط به دین و زندگی 10 ساله و همچنین محتوای پکیج 10 ساله دین و زندگی را پوشش می دهد. حرف آخر به این شکل است.

جدول 1: هدف ، شخص و معاد

لوح 2: رستاخیز

جدول 3: سفر ، عشق ، مراقبت ، زیبایی و رسیدن

حرف آخر 10 سال زندگی و دین برای چه کسانی مناسب است؟

 

هنگام بحث در مورد کنکور ، با دو گروه داوطلب روبرو هستیم. گروه اول افرادی که کاملا در دریای کنکور هستند و به تازگی تحصیلات خود را به پایان رسانده اند و گروه دوم افرادی که قصد دارند مجدداً در چند سال دیگر در کنکور شرکت کنند و صفر تا صفر داشته باشند و یک دوره آموزشی 20 دقیقه ای برای یک داوطلب می تواند از طریق این گروه از افراد بگذرد 50 سال طول می کشد. دقیقه ، اما آخرین کلمه در دین و زندگی ، از آنجا که تمام پیش نیازهای هر موضوع در ابتدای مطالعه آموزش داده می شود ، فرقی نمی کند داوطلب سال نهم باشد یا در کنکور یا بالاتر. برای مدت 20 سال باید دوباره در کنکور شرکت کنید. نحوه آموزش در پکیج "دین و زندگی" آخرین کلمه همه کسانی است که از آن استفاده می کنند. در ادامه می توانید ریاضی نظام جدید حرف آخر، که از تخفیف های ویژه ای برخوردار هستند هم مشاهده بفرمایید.

چگونه کلام آخر را برای دین و زندگی برنامه ریزی می کنید؟

برنامه ریزی خوب یکی از مهمترین عوامل دستیابی به موفقیت است. منبعی هرچند خوب باشد ، اگر نحوه استفاده و یادگیری آن را بلد نباشید ، بسیار کارآمد نخواهد بود. در این بخش ، مشاوران نهایی موسسه وارد عمل می شوند و فرم های خاصی برای هر داوطلب ایجاد می شود. آزمون های موقعیت یابی نیز از داوطلب گرفته می شود ، وی اطلاعات شخصی را در اختیار داوطلب قرار می دهد و مشاور برنامه نیز همین اطلاعات را در مورد برنامه ، دامنه ، زمان و برنامه های ادغام ارائه می دهد.

چرا دهمین پکیج دین و زندگی آخرین کلمه هنگام انتخاب مکان های اول است؟

سوالی که ممکن است بیشتر شما داشته باشید این است که آیا کسی تاکنون توانسته است به دین و زندگی پایان دهد و پس از 90 سال واقعاً دین و زندگی را فتح کند؟ در پاسخ به این س ،ال ، با اطمینان می توانیم بگوییم که بله ، در سال 1997 ، به لطف دین و زندگی پروفسور یوسفیان پور ، بسیاری از رتبه های برتر بدست آمد ، به عنوان مثال مینا صالحی با 92٪ دین و زندگی ، رضا عباسی فر با یک دین و زندگی 92٪ ، علی و نهال بابائیان ، برادران و خواهران تبریزی با یک درصد دین و زندگی 7.94

 آنها در سال 1997 در آزمون ورودی قبول شدند. در زیر متن مصاحبه با مینا صالحی و دیدگاه های وی در مورد دین و زندگی پروفسور یوسفیان پور آورده شده است.

مینا صالحی ، مقام 47 ، مسابقات تجربی ، منطقه 3

آقای یوسفیان پور با فیلم های آموزشی 92٪ برنده شد. طبق آماری که هفته آینده منتشر شد ، نتایج کنکور نشان داد که بسیاری از مجریان کمتر از 90٪ از دین و زندگی خود را دارند. به عنوان مثال ، شما در کلاس 1 در کلاس 84 84 تحصیل کرده اید. در ادامه می توانید رتبه برتر های حرف آخر را هم مشاهده بفرمایید که امسال هم مثل سال های دیگه تو کنکور کولاک کردند.

پس از بررسی DVD های استاد یوسفیانپور به پیشنهاد دوستانم ، در آخرین لحظه توانستم در طی دو تا سه ساعت تمام ادیان را جمع آوری کنم.

 ما الگوهای بسیار خوبی برای متن های پایه دهم و یازدهم ایجاد کرده ایم.

فکر می کنم قدرت این فیلم ها در کد عالی است.

به راحتی می توان گفت که من می خواهم توسط یک دکتر دیده شوم. دین و زندگی که مدتها قبل از تعطیلات عید به توصیه دوست خوب و قبل از نوروز ، بعد از تعطیلات عید ، دین و زندگی با فیلم های آموزشی به نقطه قوت و اعتماد به نفس تبدیل می شود. و شما در کنکور وقت می خرید و در نتیجه ، یک رتبه بی نظیر می گیرید و وارد حوزه مورد علاقه خود می شوید..

 

مزایای پکیج آخرین حرف دین و زندگی در مقایسه با سایر منابع آموزشی:

همانطور که گفته شد ، سال 10 دین و زندگی شامل 138 صفحه از کتابهای درسی کاملاً حفظی است که خواندن آنها از کتاب های درسی و منابع دیگر بیش از 2 ماه طول می کشد ، اما حرف آخر 10 و دین پایان می یابد. شما دین و زندگی سال دهم را فقط در 5 درس و در 13 ساعت خواهید آموخت و همزمان امتحان می دهید. به یاد داشته باشید ، پکیج 10 دین و زندگی نه تنها در مورد آموزش است ، بلکه یک آزمایشگاه عالی است. دوستانی که در پایه متوسطه اول تحصیل می کنند می توانند از محصلات حرف آخر هفتم استفاده بکنند.

چرا آخرین پکیج دین و زندگی نامه را تهیه کنیم؟

 امسال جواب خودت را بده. اگر به دنبال کاملترین منبع برای آموزش دین و زندگی هستید ، همه مباحث دین و زندگی را در هیچ زمان و بدون زمانی بیاموزید. اگر می خواهید دین را مطالعه کنید و بدون حفظ آن زندگی کنید: اگر می خواهید حتی از یک کتاب تجربی از هر منبع دیگری خلاص شوید و اگر می خواهید به جای 17 دقیقه استاندارد دین و زندگی در کمتر از 10 دقیقه به سوالات پاسخ دهید. ... در کنکور می توانید دین بپرسید و از حرف آخر زندگی دهم استفاده کنید.

  • ۹۹/۰۸/۱۹
  • صدرا مهربان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی