برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

  • ۰
  • ۰

معرفی کامل پکیج محاسبات شیمی حرف آخر استاد عبدالرضا منتظری


ما اطلاعات مربوط به کسری حساب داوطلب را داریم. همچنین ، 80٪ فرآیند هنگام حل مسائل استوکیومتری ، هنگام استفاده از اسید یا محلول ، یا در محلول هایی مانند ضبط برخورد ، تعادل ، چرخش خال رخ می دهد. خوشبختانه پرونده به مرحله حسابی منتقل شده است ، اما شما برای هر آزمایش شیمیایی فقط یک دقیقه وقت دارید.

یک سوال: آیا می توانید با تمام مراحل ذکر شده در آزمون به مسئله پاسخ دهید و محاسبات را در یک دقیقه کامل کنید؟

این حرف آخر برای کمک به داوطلبان است. در پایان شیمی شیمی ، متوجه شدید که برای حل مشکلات الگوی نقطه های لکه ای دیگر نیازی به واکنش و تعادل ندارید ، و کیسه توسط پکیج بندی کلمات شمارش آسان می شود که سوالات را نیز حل می کند. شیمی بگیرید. برای تمام کردن درس شیمی کل 3 سال می توانید از پکیج شیمی 6040 نطام جدید استفاده بکنید.

فقط کسانی که از حرف آخر در تولید استفاده کرده اند ، و همچنین فرمول عربی و ترجمه بدون کلمه ، درک خواهند کرد که با نگاهی به مجموعه شرعیات حاوی 14 عنوان تمرین و فیلم ، محاسبات شیمیایی حرف آخر. با حل بحث در انتهای پکیج ، لذت حل سوالات پیچیده را در کمتر از 10 ثانیه تجربه کنید. این گروه توسط اساتید عبدالرضا منتظری و احسان صیاد تدریس می شوند. دوستان می توانید از تخفیف های ویژه حرف آخرکه برای فرثت محدود هس استفاده بکنند.

ویژگی های آموزش استاد منتظری در پکیج محاسبه حرف آخر:

در جدیدترین پکیج محاسبه ، شما فقط با استفاده از 4 الگو می توانید محاسبات را به سبک جدید بیاموزید ، روشی که در هیچ کجای دنیا وجود ندارد و خالق حرف آخر است. در ادامه می توانید دینی نظام جدید حرف آخر راه هم مشاهده بکنید.

ما محاسبات را در درجه اول در ریاضیات ، فیزیک و شیمی می بینیم. در ریاضیات ، مبحث احتمال کل و مشتق شده ، در فیزیک ، فصل های نوسان و آشنایی با فیزیک اتمی و هسته ای و همچنین فصل دما و گرما ، محاسبات سنگینی دارند ، اما وحشتناک ترین سوالات محاسباتی را در شیمی و نتیجه کاهش آمار است. داوطلبان به سوالات شیمی پاسخ می دهند. در پکیج محاسبه حرف آخر ، نحوه انجام محاسبات در 4 مرحله به شما آموزش داده می شود و با استفاده از 4 الگو می توانید کسری وحشتناک ایجاد کنید که صورت و مخرج آن همه اعداد اعشاری باشد و ساده سازی آن نیز امکان پذیر است. در یک چشم به هم زدن نمی توان آن را به کسری تبدیل کرد که صورت و مخرج آن فقط یک عدد داشته باشد. مثل مگی مگی است ...

اما این محصول نه تنها آموزشی است ، بلکه در هر مرحله از تمام آزمونهای ده سال آخر کنکور موضوع محاسبات مربوط به شیمی ، ریاضیات ، فیزیک کاملاً انتخاب و با روشهای تدریس شده حل می شود ، و در قالب این پکیج ، بزرگترین بانک آزمون شما نیز حل خواهد شد. دوستان اگه میخواهید پرونده همه درس هایتان را در عرض 4 ماه تمام و تا کنکور 7 بار مرور کنید، برنامه 1000 ساعته حرف آخر این کار را برای شما امکان پذیر ساخته و میتوانید استفاده بکنید.

سرانجام ، چگونه یک محاسبه سریع را برنامه ریزی می کنید؟

از آنجا که حساب یک موضوع مهم نیست ، بلکه باید آموخته شود ، به برنامه ریزی هوشمندانه ای نیاز دارد که همراه با سایر دروس مطالعه می شود و همچنین زمان بر است.

این وظیفه به عهده مشاوران آخرین نامه است که اطلاعات شخصی را برای هر فرد داوطلب در قالب پرونده جمع آوری می کنند و از آن برای آموزش نحوه استفاده از پکیج محاسبه و همچنین داوطلب کردن با برنامه ها به داوطلب استفاده می کنند. و یک حجم کاملاً شخصی.

چرا باید پکیج محاسبات حرف آخر تهیه شود؟

شما می فهمید که محاسبات در کلاس شیمی چقدر دردسر ساز است و با پکیج شیمی رایانه ، زمان پاسخگویی به سنگین ترین آزمون محاسباتی حدود 5 ثانیه خواهد بود و در وقت شما صرفه جویی زیادی می کند. اگر می خواهید این اتفاق بیفتد ، پکیج محسابات حرف آخر تمام این توابع را برای شما فراهم می کند.

  • ۹۹/۰۸/۱۷
  • صدرا مهربان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی