برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

  • ۰
  • ۰

این روزها یکی از مشکلات اصلی والدین ، ​​دانش آموزان و حتی معلمان مسئله آموزش است که با وجود تاج بسیار دشوار شده است. به خصوص دانش آموزان ابتدایی که باید بنیان محکمی داشته باشند تا آینده آنها تحت تأثیر قرار نگیرد و بتوانند با اطلاعات کافی به مراحل بالاتر بروند. اما بهترین راه حل برای کرونا چیست؟ تا آخر با من بمانید تا راه حل را به شما ارائه دهم.

در ادامه می توانید پکیج های اجی مجی دوم ابتدایی را هم مشاهده بفرمایید.

چرا باید آموزش دروس پایه ابتدایی را جدی بگیریم؟

دوره ابتدایی مهمترین دوره آموزشی برای یک دانش آموز است ، به طوری که اگر در این دوره موفق شود ، می تواند با پایه ای قوی وارد سالهای بعدی شود ، چه بهتر که زمان زیادی را برای یادگیری دانش آموز صرف کند این دوره و به دانشجویان یادگیری موضوعات به خوبی بپردازید.

در ادامه می توانید پکیج های اجی مجی دوم دبستان را هم مشاهده بفرمایید.

مشکلات اپلیکیشن شاد

برنامه شاد سال گذشته برای جبران تعطیلی مدارس و پیگیری آموزش دانش آموزان از طریق فضای مجازی توسط وزارت آموزش و پرورش تولید و به دانش آموزان و معلمان ارائه شد. این برنامه اولین تجربه سیستم آموزشی کشور برای آموزش مجازی است و مانند هر برنامه نوپای دیگری دارای اشکالات مختلف است.

در ادامه می توانید اجی مجی دوم دبستان را هم مشاهده بفرمایید.

یکی از مشکلات اصلی این برنامه این است که برخی از دانش آموزان می گویند که آنها از آموزش تلویزیون و مجازی به خوبی نمی فهمند و یادگیری آنها اتفاق نمی افتد. این از دو جهت صادق است. اول ، در آموزش تلویزیونی ، فرصت ارائه هر درس بسیار کوتاه است و مطالب به سرعت بیان و رد می شوند ، به این معنی که اصلا بحث حل تمرین وجود ندارد ، و همچنین اگر سوالی برای دانش آموز وجود دارد ، آنجا وقت پرسیدن نیست بودن.

در ادامه می توانید پکیج جامع دوم ابتدایی اجی مجی را هم مشاهده بفرمایید.

اهمیت آموزش با انیمیشن و تصویرسازی

با توجه به مشکلات ذکر شده و با توجه به اینکه بسیاری از دانشجویان حتی به دلایل مختلف از جمله کمبود تلفن همراه ، امکان حضور در مناطق محروم که حتی اینترنت وجود ندارد حتی نمی توانند به شبکه شاد دسترسی داشته باشند تا دانشجو بتواند به این برنامه متصل شود و مطالب را بیاموزید.

در ادامه می توانید پکیج رایگان دوم دبستان اجی مجی را هم مشاهده بفرمایید.

بنابراین بهتر است آموزش به روشی انجام شود که هم برای دانش آموز جذاب باشد و هم او بتواند با شرایط احتمالی مطالب را به خوبی فرا بگیرد و به یاد داشته باشد که یکی از این راه ها آموزش دانش آموز با انیمیشن و تصویر است. این تصاویر برای مدت طولانی در ذهن دانش آموز باقی خواهد ماند و دیگر هیچ نگرانی در مورد آموزش آنها وجود ندارد و موفقیت تضمین می شود.

معرفی اجی مجی به عنوان بهترین راهکار

متأسفانه ، از ابتدای اسفند ماه سال گذشته ، همه دانش آموزان ابتدایی درس را رها کرده اند و یا توجه بسیار کمی به آن داشته اند و این باعث شده است که آنها مطالب را آنطور که باید و شاید خوب یاد نگیرند و حتی از تنبلی خاصی در یادگیری. زیرا با وجود بازگشایی مدارس ، کلاسهای حضور و غیاب بسیار کم خواهد بود که این به ضرر دانش آموزان است.

در ادامه می توانید ریاضی دوم دبستان اجی مجی را هم مشاهده بفرمایید.

از همه مهمتر در این دوره ، دانش آموزانی که سال اول هستند با یک معضل بزرگ روبرو خواهند شد ، اما حرف آخر ، با استفاده از آجی ماجی و روش تدریس ویژه وی ، مژده ای را به والدین و فرزندانش می دهد که دیگر نگران نباشند درس آموختن آجی ماجی دو شخصیت عروسکی هستند که خواهر و برادر هستند و از دانش آموزان کلاس هستند. دانش آموزان قرار است در کنار این دو خواهر و برادر و معلمان باتجربه و دلسوز ، کل این مجموعه را با سرگرمی و نهایت سادگی یاد بگیرند.

در ادامه می توانید علوم دوم دبستان اجی مجی را هم مشاهده بفرمایید.

معرفی نرجس نوربخش معلم دوم ابتدایی

خانم نوربخش از زبده ترین دبیران نمونه کشور هستند که پایه دوم دبستان را آموزش می دهند و ایشان در میان اجی و مجی به ((خانوم اجازه)) معروف هستند. با کمک بیان شیوا و تدریس بسیار ساده و قابل درک این معلمان گرامی یادگیری ساده تر خواهد بود.

در ادامه می توانید فارسی دوم دبستان اجی مجی را هم مشاهده بفرمایید.

20 درصد از محتوای آموزشی رایگان

دانش آموزان عزیز ابتدایی می توانید 20٪ از این مجموعه را به صورت رایگان در اختیار داشته باشید و با نگاهی به آموزه های خانم نوربخش مطمئن شوید که تا چه حد می تواند در آموزش و یادگیری مثر باشد.

در ادامه می توانید هدیه های آسمانی دوم دبستان اجی مجی را هم مشاهده بفرمایید.

 

  • ۹۹/۰۸/۰۴
  • صدرا مهربان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی