برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

  • ۰
  • ۰

دوست من ، فیزیک آنقدرها که فکر می کنید دشوار نیست و می توانید به راحتی این شاخ غول خیالی را بشکنید. برای انجام این کار ، شما باید سخت کار کنید و میدان را روی اولین گاری که می شنوید خالی نکنید. هدف باید دستیابی به درصد بالایی در این دوره باشد.

 

روند کار آنچنان که توضیح دادیم پیچیده نیست. پس از تسلط بر آموزش ، باید به اندازه زمان مجاز تست کنید. همانطور که هر مبحث فیزیک را مطالعه می کنید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که نکات و فرمولهای مهم این فصل را برای خود جمع بندی کنید تا بتوانید در روزهای آینده راحت باشید. در مدت زمان کوتاهی می توانید موضوع را از طریق رزومه مشاهده کرده و بقیه وقت خود را صرف آزمایش زن کنید.

 

همچنین به خاطر داشته باشید که برای درسی مانند فیزیک و ریاضی راهی برای جلوگیری از چالش هایی که با آن روبرو هستید وجود ندارد و برای دستیابی به درصد قابل توجهی ، باید بنویسید و تست بزنید. در تاریخ خلقت این جهان حتی یک نفر با مطالعه بروشور یا کتاب درسی نتوانسته است 50٪ دروس مانند ریاضیات و فیزیک را بدست آورد !!!

 

سریعتر باشید

این مبحث برای همه دروس یکسان است و ما در مقاله های مربوط به سایر دروس به این موضوع اشاره کرده ایم و می خواهیم این موضوع را مجدداً به شما یادآوری کنیم. اگر طبق برنامه یک هفته ای ورزش می کنید و از نظر تست عملکرد خوبی دارید اما در آزمایشی متناسب با زمانی که سپری کرده اید نتیجه نمی گیرید ، باید با یک تلاش بدنبال یک راه حل باشید تا بتوانید نتایج مناسب را بدست آورید. ...

 

برای این منظور ، من توصیه می کنم یک هفته قبل از آزمون امتحان دهید. برای انجام این کار ، باید تعداد مشخصی از تست ها را در زمان مشخصی پاسخ دهید و متناسب با شرایط آزمون ، باید این کار را انجام دهید و هنگام پاسخ دادن به سوالات به صفحه پاسخ نگاه نکنید. با تشکر از این ، سرعت عکس العمل شما هنگام شرکت در آزمون های این دوره افزایش می یابد و از طرف دیگر ، این تست های تست باعث کاهش عدم دقت شما در طول آزمون می شود و عملکرد بسیار بالاتری در طول آزمون های آزمایشی کسب خواهید کرد.

  • ۹۹/۰۷/۱۲
  • صدرا مهربان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی