برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

  • ۰
  • ۰

خلاصه ای برای درس ها تهیه کنید

همیشه و هر ساله تعداد داوطلبانی که موضوع جمع بندی در کنکور سراسری را جدی می گیرند و زمانی را به آن اختصاص می دهند بسیار کم است و می تواند برای شما جالب باشد ، اگر می دانید این افراد هر کدام بهترین نتایج ممکن را کسب می کنند سال دوست عزیزم ، سال کنکور سالی نیست که بتوانید همه کتابهای درسی را بارها و بارها بخوانید. یا باید بگویم که شما اصلاً فرصتی برای انجام این کار ندارید. بنابراین ، عاقلانه ترین کار این است که خلاصه ای کامل ، اما مفید و مختصر از هر موضوعی که برای اولین بار مطالعه می کنید ، باشد.

 

خلاصه ای که مرور آن بیش از 15 دقیقه طول نمی کشد و می توانید هر مبحث را بارها بخوانید. در این بین سوالی که پیش می آید این است که آیا باید خلاصه همه دروس را داشته باشیم؟! شما باید خلاصه ای برای دروس ریاضی ، فیزیک ، عربی و دستور زبان تهیه کنید. برای دروس شیمی می توانید از حاشیه نویسی در کتاب درسی استفاده کنید. برای دروس زیست شناسی ، هم حاشیه کتاب و هم نکات و خلاصه نویسی خوب در صفحه و چسباندن ورق به کتاب زیست می تواند برای شما بسیار مفید باشد ، با این کار کتاب زیست شناسی خود را تبدیل می کنید در غنی ترین منبع ممکن. برای دو دوره دین ، ​​زندگی و ادبیات ، با علامت گذاری در کتاب درسی ، می توانید موضوعاتی را که برای شما مهم هستند شناسایی کنید.

 

مرور

Review ابزاری است که به شما امکان می دهد در طول سال بارها یک موضوع را بخوانید و همیشه 100٪ آماده ارزیابی محتوای علمی خود باشید. هر زمان ممکن باشد ، برای به حداکثر رساندن سود باید هر چهار مولفه را برای راه اندازی در اختیار داشته باشید. می توانید از خلاصه هایی که برای بررسی و صرف وقت بیشتر برای آزمایش استفاده کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی