برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

  • ۰
  • ۰

حرف آخر

رونمایی جدیدترین متد آموزشی در موسسه حرف آخر

در کنکور های اخیر که هر سال حدود 1 میلیون نفر در رشته های 5 گانه، علوم تجربی، ریاضی فیزیک، علوم انسانی، زبان و رشته هنر شر کت می‌کنند منابع به شدت گسترده شده اند و برای اینکه یک داوطلب بتواند بهترین منبع ممکن را انتخای کند کار سختی در پس رو دارد. عده ای از آشنایان خود که قبلا در کنکور سراسری شرکت کرده اند یا مشاورین کنکور کمک می‌گیرند، عده ای با آزمون و خطا منابع کنکور خود را انتخاب می‌کنند و عده ای هم بدون آگاهی اقدام به خرید منابع می‌کنند و تا جایی این کار را ادامه می‌دهند که منبع مناسب خود را پیدا کنند. اما این کار نیازمند هزینه و زمان زیادی است. پس امروز در یک گزارش خبری یکی از بهترین منابع کنکور را با توجه به بازدهی که داشته و نتایجی که داوطلبان کنکور به کمک آن کسب کرده اند به شما معرفی خواهیم کرد.برای مشاهده کامل لیست و درصد رتبه های برتر حرف آخر می‌توانید به حرف آخر مراجعه کنید.

اگر اهل رسانه های ملی و یا شبکه های های اجتماعی و زمان گذاشتن برای مشاهده آن ها باشید مطمئنا نام موسسه حرف اخر به گوشتان خورده است. موسسه ای که با سبکی کاملا متفاوت از سایر موسسات اقدام به تدریس و تولید محتواهای آموزشی کرده است و بازخورد بسیار خوبی نیز کسب کرده است که همان خورجی های آن موسسه است. به عنوان مثال می‌توان به سال 98 اشاره کرد که تعداد 51 نفر از داوطلبان این مجموعه توانستند با نشر دیجیتال رتبه برتر شوند و همین آمار قدرت این موسسه را در زمینه آموزش نشان می‌دهد.

پروژه 6040

پروژه 6040 معجزه ای برای کسب موفقیت در 100 روز
اما راز این آمار شگفت انگیز در موسسه حرف آخر چیست؟ راز این موسسه آموزش قوی و تدریس شهودی مطالب است. هنگامی که داوطلب به عنوان مثال در ژنتیک درس زیست تقسیم سلولی را مورد مطالعه قرار می‌دهد با متن کتاب و عکس های ساکن سر و کار دارد که درک آن ها واقعا سخت است و دانش آموز هم به ناچار به حفظ کردن مطلب روی می‌آورد اما با تدریس حرف آخر این مشکل حل شده است و دیگر نیازی به حفظ کردن نیست. برای همین مبحثی که مثال زده شد داوطلب فقط با یک انیمیشن کوتاه در حر چند دقیقه نحوه تقسیم سلولی را یاد خواهد گرفت و زمان زیادی را صرفه جویی خواهد کرد. برای سایر دروس نیز چنین اتفاقی افتاده است و داوطلبی که با این سبک از آموزش پیش می‌رود لذت یادگیری سریع و مفهومی مطالب را تجربه خواهد کرد.

پروژه جدید این موسسه پروژه ای با نام برنامه دو ماهه یا پروژه 6040 است که طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است. در این پروژه داوطلب فقط در 2 ماه آموزش کامل دروس را به طور فشرده دریافت خواهد کرد. آموزشی که نه ناقص است و نه مطالب را به صورت خلاصه اورده است بلکه به صورت کامل اما فشرده همه چیز تدریس می‌شود و در کنار برنامه مخصوص خود داوطلب در طی 2 ماه که پله پله درس هایی که باید هرروز مورد مطالعه قرار دهد، زمانی که برای مطالعه هر درس باید اختصاص دهد، دوره های مرور و … کامل برای او تعین شده است اجرا می‌کند و در پایان برنامه وارد مرحله 40 روزه خواهد شد که در آن با استفاده از 20 آزمون که در اختیار او قرار می‌گیرد علاوه بر اینکه 20 بار کل دروس رو دوره خواهد کرد 20 بار هم فضای کنکور را برای خود شبیه سازی خواهد کرد. چنین سبکی برای اولین بار در ایران و با پروژه 6040 موسسه حرف آخر رونمایی شده است.

اما در درس فیزیک می‌توان موضوع اصلی را کاهش فرمول ها بیان کرد که عامل اصلی موفقیت دانش آموزان استاد کامیار بوده است. دو داوطلب را در نظر بگیرید؛ داوطلب اول برای حل 30 سوال فیزیک کنکور حدود 500 فرمول بلد است و داوطلب دیگر حدود 30 الگو برای حل همان سوال ها آموزش دیده است! کدام یک عملکرد بهتری خواهد داشت؟ در این مجموعه علاوه بر کاهش حجم فرمول ها بیشتر با دید کیفی به سوالات نگاه می‌کنند که بازهم باعث می‌شود دانش آموز ابتدا سوال را بفهمد و درک کند و در ادامه به سراغ راه حل برود. مشکلی که اغلب داوطلبان با آن مواجه هستند. همچنین برای شما تدریس های رایگان فیزیک قرار داده شده است که برای مشاهده می‌توانید به صفحه فیزیک استاد کامیار مراجعه کنید.

حرف آخر برای اطمینان دادن به مخاطبان 20 درصد پروژه 6040 را به صورت کاملا رایگان (شامل 40 تست قطعی کنکور و 30 ساعت آموزش همه دروس) در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد که می‌توانید از طریق تماس با مشاورین مجموعه آقای شایان مامندی، خانم حدیث قمری و خانم مریم فرزی یا ارسال عدد 5 به سامانه پیامکی موسسه 10002907 دریافت نمایید.

021-66576182

021-66576371

021-66566623


منبع

  • ۹۹/۰۷/۰۸
  • صدرا مهربان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی