برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

  • ۰
  • ۰

اجی مجی

 

اجی مجی

اجی مجی برترین تولید کننده محصولات آموزش ابتدایی

این روزها یکی از اساسی ترین مشکلات والدین و دانش آموزان و حتی معلمان بحث آموزش می باشد که با وجود کرونا این موضوع بسیار دشوار شده است. به خصوص دانش آموزان ابتدایی که باید دارای پایه ای قوی نیز باشند تا آینده شان هم تحت تاثیر قرار نگیرد و با اطلاعات کافی به مراحل بالاتر راه بیایند. اما با وجود کرونا بهترین راه حل کدام است؟ اجی مجی بهترین راهکار برای آموزش دروس ابتدایی در دوران کروناست.

برنامه شاد و عدم جلب رضایت اولیا و معلمان

برنامه شاد در سال تحصیلی گذشته برای جبران تعطیلی مدارس و پیگیری آموزش دانش آموزان از طریق فضای مجازی توسط آموزش و پرورش تولید و به دانش آموزان و معلمان ارائه شد . این برنامه اولین تجربه نظام آموزشی کشور برای آموزش مجازی بوده و قاعدتا مانند هر برنامه نوپای دیگری دارای ایرادات مختلفی می باشد.

یکی از مشکلات اساسی این برنامه در این است که برخی دانش‌آموزان می‌گویند آموزش‌های تلویزیونی و مجازی را به‌خوبی متوجه نمی‌شوند و یادگیری آنها اتفاق نمی‌افتد. این موضوع درست است آن هم از دو جهت؛ نخست اینکه در آموزش تلویزیونی فرصت ارائه هر درس بسیار کوتاه است و مطالب سریع بیان و از آن رد می‌شوند یعنی اصلاً بحث حل تمرین وجود ندارد و همچنین اگر سوالی برای دانش آموز پیش بیاید مجالی برای پرسیدن نیست که این اتفاق بیشتر سبب سردرگمی آن ها می شود.

آموزش مجازی برای دروس ابتدایی کافی است؟

با توجه به مشکلات مذکور و با توجه به این که حتی ممکن است بسیاری از دانش آموزان نتوانند به شبکه شاد دسترسی پیدا کنند بنا به دلایل مختلفی از جمله نداشتن موبایل، حضور در مناطق محروم که حتی اینترنت در آن مناطق وجود ندارد تا دانش آموز بتواند توسط ان به این برنامه متصل شده و مطالب را آموزش ببیند. با تمامی این اوصاف باید اینطور گفت که آموزش مجازی برای دروس ابتدایی نمی تواند کافی باشد و دانش آموزان علی الخصوص آن هایی که در مناطق محروم هستند در آموزش با چالش بزرگی روبه رو می شوند که می تواند آینده آن ها را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

اجی مجی بهترین راهکار برای دوران کرونا

متاسفانه از اوایل اسفند ماه سال قبل تمامی دانش آموزان ابتدایی درس را کنار گذاشته و یا خیلی کم به آن اهمیت داده اند و این سبب شده تا آن طور که باید و شاید مطالب را به خوبی یاد نگیرند و حتی دچار یک تنبلی خاص نیز در یادگیری شوند، چون با وجود بازگشایی مدارس کلاس های حضوری بسیار کم خواهد بود که این اتفاق به ضرر دانش آموزان است.

از همه مهم تر در این دوران دانش آموزانی که سال اولی هستند که با معزل بزرگی روبه رو خواهند شد اما حرف آخر با استفاده از اجی مجی و روش تدریس خاص خود به والدین و فرزندان خود این مژده را می دهد که دیگر نگران یادگیری دروس نباشند.اجی مجی دو شخصیت عروسکی هستند که خواهر و برادرند و جزو دانش آموزان کلاس می باشند وقرار است دانش آموزان در کنار این دو خواهر و برادر و اساتید مجرب و دلسوز مجموعه ابتدایی با سرگرمی و نهایت سادگی کل دروس را آموزش ببینند.

ویژگی های اجی مجی برای پایه دوم

آموزش با تصویر و انیمیشن

برای این که یادگیری بدون فراموشی اتفاق بیفتد و دانش آموزان عزیز ما به خصوص اولی ها مطالب را یک بار برای همیشه یاد بگیرند تدریس با تصویر و انیمیشن می باشد.

جامع و با بیانی شیوا

تمامی مطالب از تمامی دروس تدریس شده و هیچ مطلبی جا نمانده است و هم چنین اساتید مجرب این مجموعه با بیانی شیوا و رسا دروس را آموزش می دهند به طوری که دانش آموز از گوش کردن خسته نمی شود و با اشتیاق مطالب را فرامی گیرد.

همچنین مهمترین مزیت بسته اجی مجی آموزش کم حجم و از طرفی لذت بخش می‌باشد یعنی دانش اموز دیگر چیزی حفظ نمی‌کند و کاملا مفهومی و با انیمیشن و به کمک اجی و مجی یاد خواهد گرفت. نتیجه این آموزش از اجی و مجی هم کسب بهترین نمرات امتحانی و آمادگی کامل دانش آموز برای ورود بهمقاطع بالاتر و در نتیجه رقابت سالم تر و صحیح تر می‌باشد.

 

معرفی نرجس نوربخش معلم دوم ابتدایی

خانم نوربخش از زبده ترین دبیران نمونه کشور هستند که پایه دوم دبستان را آموزش می دهند و ایشان در میان اجی و مجی به ((خانوم اجازه)) معروف هستند. با کمک بیان شیوا و تدریس بسیار ساده و قابل درک این معلمان گرامی یادگیری ساده تر خواهد بود.

20 درصد از محتوای آموزشی اجی مجی به صورت رایگان

برای آشنایی با مجموعه اجی مجی و دریافت 20 درصد از محتوای آموزشی همه درس ها با تدریس این آموزگاران، کافیست کلمه «اجی مجی» را به سامانه پیام کوتاه به شماره 10002907 ارسال نمایید. مشاورین ارشد این مجموعه با شما تماس می گیرند و فقط با پرداخت هزینه ارسال (حدود 20 هزار تومان) می توانید یک پنجم تدریس ها را داشته باشید.

برای خرید پکیج های اجی مجی می توانید به سایت مرکزی اجی مجی به نشانی ajjimajji.org مراجعه کنید و علاوه بر دریافت تخفیف ویژه، خریدی مطمئن را تجربه نمایید.


منبع

  • ۹۹/۰۷/۰۸
  • صدرا مهربان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی