برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

  • ۰
  • ۰

 

بررسی تخصصی گرامر و لغات دوازدهم استاد محمودی

زبان انگلیسی از جمله دروسی بود که برای اکثر داوطلبان سخت به نظر می رسید به طوری که رسیدن به درصد بالا را برای خود غیر ممکن می دانستند. آن ها فکر می کردند چون که به کلاس زبان نرفته اند پس دیگر شانسی نخواهند داشت. در حالی که یکی از همکلاسی های آن ها به این نتیجه رسیده بود که اینطور نیست رسیدن به درصد بالا منبع خوب می خواهد و تلاش و تمرین و تکرار بسیار. شاید فرقی که بین او و سایر همکلاسی هایش داشتند در این بود که او برای رسیدن به هدفش تلاش می کرد و به دنبال بهترین ها بود. او در میان منابع مختلف به یک پکیجی تحت عنوان گرامر و لغات دوازدهم حرف آخر آشنا شد که با تکنولوژی روز دنیا تدریس می کرد.

از نظر او که در سطح متوسطی قرار داشت و نمره هایش متوسط بود گرامر و لغات در تست ها کمی سخت به نظر می رسیدند ولی می دانست با کارکردن بر روی آن ها می تواند خود را به درصد بالا برساند پس با تحقیق بسیار یک منبع را الگو قرار داد و با همان پیش رفت تا به جای اینکه چندین منبع تهیه کند و دچار سردرگمی شود و بهترین نتیجه را گرفت.

 معرفی پکیج گرامر و لغات دوازدهم حرف آخر

گرامر و لغات زبان انگلیسی حرف آخر به صورت الگوسازی و تصویرسازی و انیمیشن تدریس شده است و استاد محمودی گرامرهای سخت را با یک انیمیشن بسیار آسوده می کند و دیگر آن گرامر هم فراموش نخواهد شد چرا که به حافظه تصویری شما منتقل شده و خیالتان از بابت آن گرامر سختی که همیشه شما را در آزمون های آزمایشی اذیت می کرد راحت می شود چون که فقط با به یاد آوری آن تصاویر در کمتر از 10 ثانیه به جواب خواهید رسید.

استاد محمودی از تصاویر و داستان های جالب برای به خاطر سپردن لغات استفاده کرده اند. این پکیج دارای 2 حلقه دی وی دی می باشد که در کنار آن یک کتاب کار نیز موجود می باشد. این کتاب کار حاوی تمامی تداریسی است که استاد گفته اند و شما کافی است با دقت به تداریس استاد گوش دهید.

معرفی استاد مجتبی محمودی/ استاد زبان انگلیسی حرف آخر

استاد مجتبی محمودی دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته زیست شناسی و علوم گیاهی از دانشگاه تربیت مدرس می باشند. ایشان مبتکر روش های تصویری در آموزش زبان و مدرس تصویری انیمیشن هستند همچنین مولف کتاب های تیک آخر و زبان جامع کنکور نیز می باشند.

در ادامه می توانید عربی حرف آخر، که از تخفیف های ویژه ای بهره مند هستند هم مشاهده بفرمایید

 

ویژگی تدریس استاد محمودی

استاد محمودی در این پکیج برای قسمت واژه ها در ابتدا لغت را می آورند سپس برای یادگیری بهتر لغت به طوری که آن لغت تا مدت ها در ذهن تان بماند با آن یک جمله می سازند و هم چنین برای آن یک تصویر جالب و جذاب نیز می آورند. استاد همچنین برای اینکه یک لغت ممکن است در ریدینگ یا کلوز تست به ساختارهای مختلف نیز بیاید یا نه همان در سوال ها به ساختارهای مختلفی می آید برای اینکه معنای آن ساختارها را هم بدانید یک لغت را با ساختار اسم و فعل و صفت می آورد تا شما با انواع آن آشنا شوید و هرچه قوی تر در آزمون ها و در کنکور ظاهر شوید.

در ادامه می توانید زیست حرف آخر، که از تخفیف های ویژه ای بهره مند هستند هم مشاهده بفرمایید

 

مثالی که می تواتم از لغت برای شما بیاورم این گونه است که استاد برای کلمه create  ابتدا جمله ساخته و اسم و صفت آن را نیز که به ترتیب به معنای : خلق کردن یا ساختن (فعل) ، خالق (اسم) ، خلاق (صفت) آورده اند البته ایشان لغت انگلیسی تک به تک آن ها را آورده اند که من اینجا فقط به آوردن معنای آن ها کفایت می کنم.

مثالی دیگر

استاد محمودی در مباحث مربوط به گرامر در حین تدریس از تست های بسیاری برای مثال زدن و نحوه صحیح پاسخ دادن به سوالات مربوط به گرامر استفاده می کنند که باعث می شود داوطلب به بیشتر تست های سراسری و تالیفی مسلط شده و بتواند به راحتی به پاسخ برسد. استاد با استفاده از الگوهای خاص زمان رسیدن شما به پاسخ یک تست را به کمتر از 10 ثانیه ارتقا داده اند.

این محصول مناسب چه کسانی می باشد؟

تمامی افرادی که در سال دهم یا پایه یازدهم و دوازدهم می باشند می توانند از این پکیج استفاده کنند اما افرادی که در پایه دهم و یازدهم هستند قبلش باید یک زمینه ای از گرامر و لغات دهم و یازدهم داشته باشند. همچنین افرادی که سال ها از این درس فاصله گرفته اند نیز می توانند از این پکیج استفاده کنند ولی به شرطی که یک پیش زمینه ای همچون دانش آموزان دهم و یازدهم داشته باشند. افارادی که پایه شان ضعبف است و یا پایه شان قوی است نیز می توانند از این محصول بهره بگیرند.

در ادامه می توانید پکیج کامل حرف آخر رشته تجربی نظام جدید ، که از تخفیف های ویژه ای بهره مند هستند هم مشاهده بفرمایید.

 

برنامه ریزی برای مطالعه این محصول به چه صورت می باشد؟

ما مشاورین موسسه حرف آخر با استفاده از پرونده ای که برای شما عزیزان تشکیل می دهیم و با استفاده از آزمون های تعیین سطحی که از شما میگیریم برای شما اختصاصی ترین برنامه مورد نظر مطابق با دی وی دی های خریده شده ر تنظیم کرده و شما دقیقا می دانید که باید با دی وی دی چیکار کنید یعنی کی مطالعه کنید کی آن را متوقف کرده و نکاتی را یادداشت کنید و چه تست هایی را کار کنید تا هر هفته دارای پیشرفتی بیشتر نسبت به هفته های قبل باشید.

نظرات داوطلبان در رابطه با پکیج گرامر و لغات دوازدهم حرف آخر

نظرات اکثر آن ها به این صورت بود که از روش تدریس ایشان بسیار راضی بودند و علت انتخاب این پکیج را انرژی فوق العاده استاد برای بیان مطالب و لهجه های مختلف ایشان در بیان برخی داستان ها یا روایت ها باعث شده که آن ها به این درس و مبحث علاقه مند شوند. آن ها معتقدند استاد منتظری از روحیه بسیار بالایی برخوردارند و این انرژی مثبت را نیز به داوطلب خود می دهند که باعث می شود داوطلب با اعتماد به نفس و با به یادآوری مطالب به راحتی به سوالات پاسخ دهند.

البته در این میان کسانی نیز بودند که از ادبیات متنفر بودند و با معرفی این محصول یا آشنایی با آن شدیدا به این درس علاقه مند شده و باعث شده که به نقطه قوت آن ها تبدیل شود. دوستان هیچ وقت نقش خود استاد در رسیدن به موفقیت را دست کم نگیرید چرا که بسیار بسیار در شکل گیری اعتماد به نفس شما نقش دارند.

چرا این محصول را بخریم؟

آموزش با بیانی کاملا ساده و شیوا می باشد پس افرادی که کلا با این درس مشکل دارند فقط با گوش دادن تداریس استاد و همزمان با ایشان پیش رفتن می توانند به سوالات کنکورهای سال های گذشته و بسیاری از سوال های تالیفی دیگر پاسخ دهند. اگر جزو افرادی هستید که مدت ها از درس و کنکور فاصله گرفته اید و شاغل نیز هستید گزینه بسیار مناسبی می باشد چرا که در کم ترین زمان تمامی مباحث را پوشش می دهد و شما می توانید خیلی راحت آن را یاد بگیرید و در کنکور به درصدبالا نیز دست یابید و رتبه ها را تا حد امکان جابه جا کنید. دیگه چی از این بهتر!!!

  • ۹۹/۰۸/۱۳
  • صدرا مهربان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی