برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

برنامه 1000 ساعته حرف آخر

حرف آخر اولین و برترین موسسه تولید کننده دی وی دی های آموزشی کنکور مبتنی بر انیمیشن و تصویرسازی

اگر شما هم می خواهید جزو رتبه برترهای کنکور 99 باشید کافیست با شماره های سایت مرکزی تماس بگیرید. همراه شما هستیم.

  • ۰
  • ۰

کلمات انگلیسی همیشه آزار دهنده ترین قسمت کنکور هستند زیرا بسیار بی ثبات هستند و برای یادآوری آنها مجبورید بارها و بارها آنها را مرور کنید. البته این فقط بخشی از مشکل است و مشکل دیگری که با کلمات دارید این است که تعداد کلمات بسیار زیاد است و باید زمان خاصی را به آنها اختصاص دهید تا بتوانید به همه آنها برسید و قادر به انجام آن باشید یکی یکی. بدون نیاز به حفظ یاد بگیرید. مقاله حقیقتی درباره لغات زبان انگلیسی کنکور را تا آخر بخوانید.

 

یکی از مزایای حفظ این است که شما مطالب را خیلی سریع حفظ می کنید و یکی از معایب آن این است که به زودی جزئیات موضوع را فراموش خواهید کرد ، مخصوصاً اگر مرور نکنید ، کلیت مقاله را فراموش خواهید کرد. بنابراین مرور حرف اول است و باید کمی وقت بگذارید تا کلمات آموخته شده را در ذهن خود مرور کنید.

 

کلمات انگلیسی در کنکور به چند دسته تقسیم می شوند؟

لغات زبان انگلیسی کنکور

شاید از خود بپرسید که آیا کلمات طبقه بندی شده اند؟ پاسخ شما مثبت است زیرا کلمات در داخل کتاب درسی و خارج از کتاب به دو دسته تقسیم می شوند. اما چگونه می توان برای آنها برنامه مطالعاتی خوبی داشت؟ آیا لازم است برای کلمات خارج از کتاب درسی وقت بگذارید و به آنها آموزش دهید؟ دوستان ، برای موفقیت در کنکور زبان انگلیسی ، باید واژگان گسترده ای داشته باشید ، زیرا بیشتر این درس به کلمات اختصاص دارد.

در ادامه می توانید مهمترین مباحث زبان کنکور را هم مطالعه کنید.

کلمات انگلیسی

بنابراین واضح است که کلمات موجود در کتاب درسی به تنهایی نمی توانند شما را به موفقیت 100٪ برسانند. بنابراین از این پس باید ذهنیت خود را در مورد سادگی کلمات تغییر دهید و زمان کافی برای مطالعه و یادگیری آنها بگذارید. اول اینکه اگر کلاس نرفته اید مشکلی نیست. با کمی تمرین و تکرار می توانید به بهترین نتیجه برسید. اما چگونه؟

 

نحوه خواندن کلمات موجود در کتاب درسی

اگر می خواهیم در مورد کتاب درسی صحبت کنیم ، واضح است که تعداد کلمات موجود در آن محدود است و شما می توانید برای یادگیری آنها و دستیابی به نتیجه مطلوب برنامه ریزی کنید. در این حالت لازم نیست که کلمات را یکی یکی بشمارید تا آنها را در برنامه ریزی قرار دهید ، زیرا این کار وقت زیادی از شما می گیرد. شما یک عدد را در نظر می گیرید و در نظر می گیرید که اگر کلمات را در زمان باقیمانده ، یعنی یک سری کلمات که هنوز نخوانده اید ، تمام نکنید ، چند روز اضافی در نظر می گیرید.

 

اما وقتی صحبت از کلمات می شود ، به این معنی نیست که شما فقط به کلمات بخش واژگان توجه می کنید ، بلکه از همان ابتدای کتاب ، از پاورقی ها تا سوالات و نکات و دستور زبان و ... همه و همه و اگر با کلمه ای روبرو شدید که معنای آن را نمی دانید ، معنای آن را کاملا خواهید آموخت. خوب ، شما باید وقت زیادی را برای این کار صرف کنید ، اما اینطور نیست.

زمان مطالعه لغات

آیا برای خواندن کلمات باید زمان مشخصی در نظر بگیرم؟ مانند دوره های دیگر که در زمان های مشخصی مطالعه می شوند؟

برای یادگیری این کلمات باید از هر زمان حداکثر استفاده را بکنید ، مخصوصاً اوقات مرده خود را که کاری نمی توانید انجام دهید ، مثلا وقتی در تاکسی یا اتوبوس هستید و در این زمان به جایی می روید. در حالی که همه شما یک لغت نامه روی تلفن خود دارید ، نمی توانید کاری مانند مطالعه یا تست انجام دهید ، و می توانید از آن در این شرایط استفاده کنید و حتی اگر دو کلمه را یاد بگیرید. درست است که این کلمات ممکن است مربوط به کتاب نباشند ، اما دامنه لغات شما را گسترده تر می کند.

در ادامه می توانید برای آشنایی بیشتر، نمونه ندریس زبان حرف آخر را هم مشاهده کنید.

اما برای خواندن کلمات کتاب کافی است روزی 10 تا 20 کلمه یاد بگیرید. اما اگر نیازی به حفظ کردن ندارید چگونه یاد می گیرید؟ بهترین راه برای یادگیری کلمات استفاده از جملات یا استفاده از تصاویر و انیمیشن ها است. درباره جمله سازی که در مقاله انگلیسی Test Techniques بدون اطلاعات لازم به طور کامل توضیح داده شده است و شما می توانید با خواندن آن در ساخت جمله مسلط شوید. اما بهترین منابع برای انیمیشن می تواند کتابهایی باشد که با انیمیشن تدریس می کنند و یا از دی وی دی های زبان حرف آخر استفاده می کنند که در پایان به طور کامل توضیح خواهم داد.

 

زمان مطالعه واژگان

چگونه کلمات خارج از کتاب را بخوانیم

اولین چیزی که در مورد این کلمات مشهود است این است که با تعداد نامحدودی کلمات روبرو خواهید شد که سعی می کنید بعد از کلمات کتاب درسی آنها را یاد بگیرید. بنابراین معلوم می شود که اولویت اول شما واژگان کتاب درسی است ، سپس به کتاب های دیگر مراجعه خواهید کرد تا بتوانید واژگان گسترده ای داشته باشید. برای این کار می توانید به چندین کتاب یا منبع مراجعه کنید ، اما بهترین کتاب برای شما عزیزان می تواند 504 باشد.

دوستان می تونید زبان رو با مقاله یادگیری زبان انگلیسی کنکور در کوتاه ترین زمان کامل مسلط بشید.

در کتاب 504 شما حتی مجبور به ساخت جمله نیستید زیرا کتاب خود این کار را انجام داده است و حتی کلمات را در یک داستان کوتاه قرار داده است که می توانید با بررسی آن کلمه را بخاطر بسپارید. در این صورت با تعدادی واژه دیگر در قالب آن جمله و داستان آشنا خواهید شد و اگر آنها را یکی یکی یاد بگیرید و بخاطر بسپارید ، بسیار جلوتر از افرادی خواهید بود که حتی به کلاس رفته اند اما تلاش برای یادگیری کلمات.

در ادامه می توانید محصولات زبان حرف آخر را هم مشاهده کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی